Harrastatko seksiä ?
Harrastatko seksiä ?
24
<50
Vastaukset
- harrasta
enpä
- yäks
en minäkään, kerran kokeilin. inhottavaa äheltämistä ja sotkemista.
- ei_ole_harrasteeni
Jotensakin hassu sanonta. Aivankuin kyseessä olisi samantyyppinen harrastus kuin vaikka näytteleminen, pianon soitto yms....
En. Harrastan muita asioita.
- leivonleipää
En vielä, mutta varmaan syksyllä.
- vanha.runkkari
runkkailen aina joskus. seksiä sekin on. tiukempaakin kuin naisen kanssa.
- Pruiskis
Se on oikeastaan enää ainoa harrastukseni. Aika kiva sellainen tosin, ellei jopa paras ever.
- Harrastan
Kyllä.
- kikolo
Eipä voi harrastuksesta juuri puhua, kyllä se on ihan raakaa duunia.
- Mimi56
Harrastaisin,jos olis joku mukava mies kenen kanssa sitä tekis. Aikaa sitten,kun olin naimisissa sai ihan tosi paljon harrastella ja mukavaa oli.Vaan ei ole enää kun sormetus.
- Pröötsanoperse
Entä harrastatteko ihan vaan itseksenne vai jossain seurassa?
- fkjkgdsa
Saan orgasmin vain itsetyydytyksellä. Olen kuitenkin asiaan ihan tyytyväinen koska ihminen ei koskaan saa kaikkea mitä haluaisi.
- enviitsi
Voi kuulkaas nykyään hyvä lehti lukemiseksi on parempaa kuin nuoruuden teot.
- Mimi56
Ihanko oikeesti,lehdenluku voittaa rakastelun.Mitä lehteä luet,auttaiskohan minuakin
- Hanska_Make
Vaimo lähti joten yleensä treffaan oikeaa kättäni. Joskus kyllä vedän vasemmalla. Yleensä käytän vielä nahkakintaita.
- Mimi56
Auttaako ne nahkakintaat,tuleeko nopeammin? Mies lähti,auttaisko hanskojen käyttö sormetuksessa?
- ehtaaSenOllaPitää
nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!
- jfhfds
ehtaaSenOllaPitää kirjoitti:
nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!
Näppylähanskat ihan vinkkinä.
- Bror-Erik
Totta kai aina kun lukemiselta tai kirjoittamiseltani ehdin.Se on parasta millä
ihminen voi itseään viihdyttää ilman pelkoa :) - kdkdkdkdkdkkl
$make love
Make: Don't know how to make love. Stop. - sg4tsr
Me too. Thank God Miss Pro Fiteball knows da Shit.
My balls say Hi. - gigoIo
Kukapa ei harrastaisi? Vain (s)ääliöt eivät rakastele.
- sju34
seksi on kiva harrastus kun sen oivaltaa! eikös juu? itse olen miespuolinen sub, ni nautin vielä enemmän siitä.
- propuolella
Pro-puolella. Vähän niin kuin sanotaan, että harrastelijat ryyppää viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706