Harrastatko seksiä ?
Harrastatko seksiä ?
24
59
Vastaukset
- harrasta
enpä
- yäks
en minäkään, kerran kokeilin. inhottavaa äheltämistä ja sotkemista.
- ei_ole_harrasteeni
Jotensakin hassu sanonta. Aivankuin kyseessä olisi samantyyppinen harrastus kuin vaikka näytteleminen, pianon soitto yms....
En. Harrastan muita asioita.
- leivonleipää
En vielä, mutta varmaan syksyllä.
- vanha.runkkari
runkkailen aina joskus. seksiä sekin on. tiukempaakin kuin naisen kanssa.
- Pruiskis
Se on oikeastaan enää ainoa harrastukseni. Aika kiva sellainen tosin, ellei jopa paras ever.
- Harrastan
Kyllä.
- kikolo
Eipä voi harrastuksesta juuri puhua, kyllä se on ihan raakaa duunia.
- Mimi56
Harrastaisin,jos olis joku mukava mies kenen kanssa sitä tekis. Aikaa sitten,kun olin naimisissa sai ihan tosi paljon harrastella ja mukavaa oli.Vaan ei ole enää kun sormetus.
- Pröötsanoperse
Entä harrastatteko ihan vaan itseksenne vai jossain seurassa?
- fkjkgdsa
Saan orgasmin vain itsetyydytyksellä. Olen kuitenkin asiaan ihan tyytyväinen koska ihminen ei koskaan saa kaikkea mitä haluaisi.
- enviitsi
Voi kuulkaas nykyään hyvä lehti lukemiseksi on parempaa kuin nuoruuden teot.
- Mimi56
Ihanko oikeesti,lehdenluku voittaa rakastelun.Mitä lehteä luet,auttaiskohan minuakin
- Hanska_Make
Vaimo lähti joten yleensä treffaan oikeaa kättäni. Joskus kyllä vedän vasemmalla. Yleensä käytän vielä nahkakintaita.
- Mimi56
Auttaako ne nahkakintaat,tuleeko nopeammin? Mies lähti,auttaisko hanskojen käyttö sormetuksessa?
- ehtaaSenOllaPitää
nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!
- jfhfds
ehtaaSenOllaPitää kirjoitti:
nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!
Näppylähanskat ihan vinkkinä.
- Bror-Erik
Totta kai aina kun lukemiselta tai kirjoittamiseltani ehdin.Se on parasta millä
ihminen voi itseään viihdyttää ilman pelkoa :) - kdkdkdkdkdkkl
$make love
Make: Don't know how to make love. Stop. - sg4tsr
Me too. Thank God Miss Pro Fiteball knows da Shit.
My balls say Hi. - gigoIo
Kukapa ei harrastaisi? Vain (s)ääliöt eivät rakastele.
- sju34
seksi on kiva harrastus kun sen oivaltaa! eikös juu? itse olen miespuolinen sub, ni nautin vielä enemmän siitä.
- propuolella
Pro-puolella. Vähän niin kuin sanotaan, että harrastelijat ryyppää viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502