Harrastatko seksiä ?

utelen

Harrastatko seksiä ?

24

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrasta

      enpä

      • yäks

        en minäkään, kerran kokeilin. inhottavaa äheltämistä ja sotkemista.


    • ei_ole_harrasteeni

      Jotensakin hassu sanonta. Aivankuin kyseessä olisi samantyyppinen harrastus kuin vaikka näytteleminen, pianon soitto yms....

    • En. Harrastan muita asioita.

    • leivonleipää

      En vielä, mutta varmaan syksyllä.

    • vanha.runkkari

      runkkailen aina joskus. seksiä sekin on. tiukempaakin kuin naisen kanssa.

    • Pruiskis

      Se on oikeastaan enää ainoa harrastukseni. Aika kiva sellainen tosin, ellei jopa paras ever.

    • Harrastan

      Kyllä.

    • kikolo

      Eipä voi harrastuksesta juuri puhua, kyllä se on ihan raakaa duunia.

    • Mimi56

      Harrastaisin,jos olis joku mukava mies kenen kanssa sitä tekis. Aikaa sitten,kun olin naimisissa sai ihan tosi paljon harrastella ja mukavaa oli.Vaan ei ole enää kun sormetus.

    • Pröötsanoperse

      Entä harrastatteko ihan vaan itseksenne vai jossain seurassa?

    • fkjkgdsa

      Saan orgasmin vain itsetyydytyksellä. Olen kuitenkin asiaan ihan tyytyväinen koska ihminen ei koskaan saa kaikkea mitä haluaisi.

    • enviitsi

      Voi kuulkaas nykyään hyvä lehti lukemiseksi on parempaa kuin nuoruuden teot.

      • Mimi56

        Ihanko oikeesti,lehdenluku voittaa rakastelun.Mitä lehteä luet,auttaiskohan minuakin


    • Hanska_Make

      Vaimo lähti joten yleensä treffaan oikeaa kättäni. Joskus kyllä vedän vasemmalla. Yleensä käytän vielä nahkakintaita.

      • Mimi56

        Auttaako ne nahkakintaat,tuleeko nopeammin? Mies lähti,auttaisko hanskojen käyttö sormetuksessa?


      • ehtaaSenOllaPitää

        nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!


      • jfhfds
        ehtaaSenOllaPitää kirjoitti:

        nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!

        Näppylähanskat ihan vinkkinä.


    • Bror-Erik

      Totta kai aina kun lukemiselta tai kirjoittamiseltani ehdin.Se on parasta millä
      ihminen voi itseään viihdyttää ilman pelkoa :)

    • kdkdkdkdkdkkl

      $make love
      Make: Don't know how to make love. Stop.

    • sg4tsr

      Me too. Thank God Miss Pro Fiteball knows da Shit.
      My balls say Hi.

    • gigoIo

      Kukapa ei harrastaisi? Vain (s)ääliöt eivät rakastele.

    • sju34

      seksi on kiva harrastus kun sen oivaltaa! eikös juu? itse olen miespuolinen sub, ni nautin vielä enemmän siitä.

    • propuolella

      Pro-puolella. Vähän niin kuin sanotaan, että harrastelijat ryyppää viikonloppuisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe