Harrastatko seksiä ?
Harrastatko seksiä ?
24
<50
Vastaukset
- harrasta
enpä
- yäks
en minäkään, kerran kokeilin. inhottavaa äheltämistä ja sotkemista.
- ei_ole_harrasteeni
Jotensakin hassu sanonta. Aivankuin kyseessä olisi samantyyppinen harrastus kuin vaikka näytteleminen, pianon soitto yms....
En. Harrastan muita asioita.
- leivonleipää
En vielä, mutta varmaan syksyllä.
- vanha.runkkari
runkkailen aina joskus. seksiä sekin on. tiukempaakin kuin naisen kanssa.
- Pruiskis
Se on oikeastaan enää ainoa harrastukseni. Aika kiva sellainen tosin, ellei jopa paras ever.
- Harrastan
Kyllä.
- kikolo
Eipä voi harrastuksesta juuri puhua, kyllä se on ihan raakaa duunia.
- Mimi56
Harrastaisin,jos olis joku mukava mies kenen kanssa sitä tekis. Aikaa sitten,kun olin naimisissa sai ihan tosi paljon harrastella ja mukavaa oli.Vaan ei ole enää kun sormetus.
- Pröötsanoperse
Entä harrastatteko ihan vaan itseksenne vai jossain seurassa?
- fkjkgdsa
Saan orgasmin vain itsetyydytyksellä. Olen kuitenkin asiaan ihan tyytyväinen koska ihminen ei koskaan saa kaikkea mitä haluaisi.
- enviitsi
Voi kuulkaas nykyään hyvä lehti lukemiseksi on parempaa kuin nuoruuden teot.
- Mimi56
Ihanko oikeesti,lehdenluku voittaa rakastelun.Mitä lehteä luet,auttaiskohan minuakin
- Hanska_Make
Vaimo lähti joten yleensä treffaan oikeaa kättäni. Joskus kyllä vedän vasemmalla. Yleensä käytän vielä nahkakintaita.
- Mimi56
Auttaako ne nahkakintaat,tuleeko nopeammin? Mies lähti,auttaisko hanskojen käyttö sormetuksessa?
- ehtaaSenOllaPitää
nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!
- jfhfds
ehtaaSenOllaPitää kirjoitti:
nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!
Näppylähanskat ihan vinkkinä.
- Bror-Erik
Totta kai aina kun lukemiselta tai kirjoittamiseltani ehdin.Se on parasta millä
ihminen voi itseään viihdyttää ilman pelkoa :) - kdkdkdkdkdkkl
$make love
Make: Don't know how to make love. Stop. - sg4tsr
Me too. Thank God Miss Pro Fiteball knows da Shit.
My balls say Hi. - gigoIo
Kukapa ei harrastaisi? Vain (s)ääliöt eivät rakastele.
- sju34
seksi on kiva harrastus kun sen oivaltaa! eikös juu? itse olen miespuolinen sub, ni nautin vielä enemmän siitä.
- propuolella
Pro-puolella. Vähän niin kuin sanotaan, että harrastelijat ryyppää viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908416Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090