Harrastatko seksiä ?
Harrastatko seksiä ?
24
59
Vastaukset
- harrasta
enpä
- yäks
en minäkään, kerran kokeilin. inhottavaa äheltämistä ja sotkemista.
- ei_ole_harrasteeni
Jotensakin hassu sanonta. Aivankuin kyseessä olisi samantyyppinen harrastus kuin vaikka näytteleminen, pianon soitto yms....
En. Harrastan muita asioita.
- leivonleipää
En vielä, mutta varmaan syksyllä.
- vanha.runkkari
runkkailen aina joskus. seksiä sekin on. tiukempaakin kuin naisen kanssa.
- Pruiskis
Se on oikeastaan enää ainoa harrastukseni. Aika kiva sellainen tosin, ellei jopa paras ever.
- Harrastan
Kyllä.
- kikolo
Eipä voi harrastuksesta juuri puhua, kyllä se on ihan raakaa duunia.
- Mimi56
Harrastaisin,jos olis joku mukava mies kenen kanssa sitä tekis. Aikaa sitten,kun olin naimisissa sai ihan tosi paljon harrastella ja mukavaa oli.Vaan ei ole enää kun sormetus.
- Pröötsanoperse
Entä harrastatteko ihan vaan itseksenne vai jossain seurassa?
- fkjkgdsa
Saan orgasmin vain itsetyydytyksellä. Olen kuitenkin asiaan ihan tyytyväinen koska ihminen ei koskaan saa kaikkea mitä haluaisi.
- enviitsi
Voi kuulkaas nykyään hyvä lehti lukemiseksi on parempaa kuin nuoruuden teot.
- Mimi56
Ihanko oikeesti,lehdenluku voittaa rakastelun.Mitä lehteä luet,auttaiskohan minuakin
- Hanska_Make
Vaimo lähti joten yleensä treffaan oikeaa kättäni. Joskus kyllä vedän vasemmalla. Yleensä käytän vielä nahkakintaita.
- Mimi56
Auttaako ne nahkakintaat,tuleeko nopeammin? Mies lähti,auttaisko hanskojen käyttö sormetuksessa?
- ehtaaSenOllaPitää
nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!
- jfhfds
ehtaaSenOllaPitää kirjoitti:
nahkakintaita ??? varsinainen hifistelijä !!
Näppylähanskat ihan vinkkinä.
- Bror-Erik
Totta kai aina kun lukemiselta tai kirjoittamiseltani ehdin.Se on parasta millä
ihminen voi itseään viihdyttää ilman pelkoa :) - kdkdkdkdkdkkl
$make love
Make: Don't know how to make love. Stop. - sg4tsr
Me too. Thank God Miss Pro Fiteball knows da Shit.
My balls say Hi. - gigoIo
Kukapa ei harrastaisi? Vain (s)ääliöt eivät rakastele.
- sju34
seksi on kiva harrastus kun sen oivaltaa! eikös juu? itse olen miespuolinen sub, ni nautin vielä enemmän siitä.
- propuolella
Pro-puolella. Vähän niin kuin sanotaan, että harrastelijat ryyppää viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522