Nyt kun olen sinkku. Haluaisin kokeilla kahta miestä yhtä aikaa? Mistäs suosittelisitte kyselemään? Uskaltaako kukaan laittaa tänne esim. sähköpostiaan?
Haluaisin kahta miestä yhtä aikaa. (Tampere)
16
128
Vastaukset
- kokematonalisuja
Myös peppuseksin kokeilu kiinnostaa, vaikkei kimppaa olisikaan.
- kimpat
Tämähän on hieno juttu, että on valittavissa meiliosoitteita mieliteon mukaan.
Kiitoksia listan pitäjälle, kiva saada yhteystietoja alan harrastajista :9
- sellaista
Mä haluisin kahta miestä Uudellamaalla:)
Moi. Täälä olis mahdollisuus...
Laita viestiä. Aikaisemmanmukaan!- jormalai
tule unisex alakertaan niin saat kullia kunnolla ja usealta.
- sellaista
Mikä on unisex alakerta? Ja missä kaupungissa?
- ek1
unisesx tampere ja meno on taattua saa kullia ja paljon.siis sinne mennään kaikki mukaan laitellaan vaan päivä ja aika.
- Montaa
Vaik oon nuori niin halun (uudestaan kokea) miltä tun tus kun väkisin tekiväsit.
- xxx-monta
Kaksi kokeity ikäisiäni (18) . Tykkään isommista ryhmistä ainoastaan miehistä. Ikävä ettei löydy kun vanhempia miehiä naimaan. Kuitenkin tulee raiskatuksi hyvä olo.
- Isompi
xxx-monta kirjoitti:
Kaksi kokeity ikäisiäni (18) . Tykkään isommista ryhmistä ainoastaan miehistä. Ikävä ettei löydy kun vanhempia miehiä naimaan. Kuitenkin tulee raiskatuksi hyvä olo.
Kun on sellainen halu niin menee, eikä välitä minkä ikäisiä on kun saa kiksejä. Kai olen kyltymätön kun tulee mentyä pikaselle mitkä kestää välillä monta tuntia. VAU
- OOnko
Nuori mutta välillä ei haittaa onko nuori vai vanha kun halu iskee. Sama kuka kun hoitelee, kerran olin vanhan miehen luona ja monta päivää halus. Siit sai kiksejä kun jakso panna jatkuvasti.
- Rattipaakkonen-
Minulle kelpaisi, toinen edestä ja toinen takaa. Kolmas voisi ottaa altakin.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii304645Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1283992Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta333717Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1462719Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten862593Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole412486Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom132471Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin662318Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt541969Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html1461793