Haluaisin kahta miestä yhtä aikaa. (Tampere)

kokematonalistuja

Nyt kun olen sinkku. Haluaisin kokeilla kahta miestä yhtä aikaa? Mistäs suosittelisitte kyselemään? Uskaltaako kukaan laittaa tänne esim. sähköpostiaan?

16

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokematonalisuja

Myös peppuseksin kokeilu kiinnostaa, vaikkei kimppaa olisikaan.

• kimpat

Tämähän on hieno juttu, että on valittavissa meiliosoitteita mieliteon mukaan.
        Kiitoksia listan pitäjälle, kiva saada yhteystietoja alan harrastajista :9

• sellaista

Mä haluisin kahta miestä Uudellamaalla:)

• Moi. Täälä olis mahdollisuus...
      Laita viestiä. Aikaisemmanmukaan!

• jormalai

tule unisex alakertaan niin saat kullia kunnolla ja usealta.

• sellaista

Mikä on unisex alakerta? Ja missä kaupungissa?

• ek1

unisesx tampere ja meno on taattua saa kullia ja paljon.siis sinne mennään kaikki mukaan laitellaan vaan päivä ja aika.

• Montaa

Vaik oon nuori niin halun (uudestaan kokea) miltä tun tus kun väkisin tekiväsit.

• xxx-monta

Kaksi kokeity ikäisiäni (18) . Tykkään isommista ryhmistä ainoastaan miehistä. Ikävä ettei löydy kun vanhempia miehiä naimaan. Kuitenkin tulee raiskatuksi hyvä olo.

• Isompi
        xxx-monta kirjoitti:

Kaksi kokeity ikäisiäni (18) . Tykkään isommista ryhmistä ainoastaan miehistä. Ikävä ettei löydy kun vanhempia miehiä naimaan. Kuitenkin tulee raiskatuksi hyvä olo.

Kun on sellainen halu niin menee, eikä välitä minkä ikäisiä on kun saa kiksejä. Kai olen kyltymätön kun tulee mentyä pikaselle mitkä kestää välillä monta tuntia. VAU

• OOnko

Nuori mutta välillä ei haittaa onko nuori vai vanha kun halu iskee. Sama kuka kun hoitelee, kerran olin vanhan miehen luona ja monta päivää halus. Siit sai kiksejä kun jakso panna jatkuvasti.

• Rattipaakkonen-

Minulle kelpaisi, toinen edestä ja toinen takaa. Kolmas voisi ottaa altakin.
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.

Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii
      Maailman menoa
      30
      4645
    2. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      128
      3992
    3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      33
      3717
    4. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      146
      2719
    5. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      86
      2593
    6. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      41
      2486
    7. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      13
      2471
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      66
      2318
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      54
      1969
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      146
      1793
    Aihe