Haluaisin kahta miestä yhtä aikaa. (Tampere)

kokematonalistuja

Nyt kun olen sinkku. Haluaisin kokeilla kahta miestä yhtä aikaa? Mistäs suosittelisitte kyselemään? Uskaltaako kukaan laittaa tänne esim. sähköpostiaan?

16

140

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokematonalisuja

Myös peppuseksin kokeilu kiinnostaa, vaikkei kimppaa olisikaan.

• kimpat

Tämähän on hieno juttu, että on valittavissa meiliosoitteita mieliteon mukaan.
        Kiitoksia listan pitäjälle, kiva saada yhteystietoja alan harrastajista :9

• sellaista

Mä haluisin kahta miestä Uudellamaalla:)

• Moi. Täälä olis mahdollisuus...
      Laita viestiä. Aikaisemmanmukaan!

• jormalai

tule unisex alakertaan niin saat kullia kunnolla ja usealta.

• sellaista

Mikä on unisex alakerta? Ja missä kaupungissa?

• ek1

unisesx tampere ja meno on taattua saa kullia ja paljon.siis sinne mennään kaikki mukaan laitellaan vaan päivä ja aika.

• Montaa

Vaik oon nuori niin halun (uudestaan kokea) miltä tun tus kun väkisin tekiväsit.

• xxx-monta

Kaksi kokeity ikäisiäni (18) . Tykkään isommista ryhmistä ainoastaan miehistä. Ikävä ettei löydy kun vanhempia miehiä naimaan. Kuitenkin tulee raiskatuksi hyvä olo.

• Isompi
        xxx-monta kirjoitti:

Kaksi kokeity ikäisiäni (18) . Tykkään isommista ryhmistä ainoastaan miehistä. Ikävä ettei löydy kun vanhempia miehiä naimaan. Kuitenkin tulee raiskatuksi hyvä olo.

Kun on sellainen halu niin menee, eikä välitä minkä ikäisiä on kun saa kiksejä. Kai olen kyltymätön kun tulee mentyä pikaselle mitkä kestää välillä monta tuntia. VAU

• OOnko

Nuori mutta välillä ei haittaa onko nuori vai vanha kun halu iskee. Sama kuka kun hoitelee, kerran olin vanhan miehen luona ja monta päivää halus. Siit sai kiksejä kun jakso panna jatkuvasti.

• Rattipaakkonen-

Minulle kelpaisi, toinen edestä ja toinen takaa. Kolmas voisi ottaa altakin.
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      150
      1108
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      109
      977
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      52
      701
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      34
      679
    5. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      601
    6. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      6
      591
    7. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      65
      584
    8. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      48
      559
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      551
    10. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      59
      518
    Aihe