Haimme pellettiä 500kg hintaan 285 €. Hinta oli noussut viime kertaan 100 %. Soiton jälkeen myyjä ilmioitti, että viehettä ei ole tapahtunut. Soitto toiseen toiseen saman alan yritykseen, kertoi, että virhe on tapahtunut. Olen todella kärmeissäni. Menen arkena selvittämään tapausta. Voinko pyytää korvauksia? Tilin saldo on nyt nyt niin pieni, että en voi maksaa vuokraani, pitää elääkin.
väärä hinta 100 % korotus
Meeki
2
<50
Vastaukset
- näsäv
Aika pieni on sulla vuokra, jos 140e et pysty maksaan.....
- no_niiin
Mitä sovit hinnasta ennen kauppaa vai sovitko mitään? Jos et sopinut mitään, niin maksat sitten vaaditun hinnan. Jos se on kohtuuton, voit siitä riidellä, mutta huomaa, että kohtuuton on jo ihan muuta kuin kallis. Mitään "virhettä" tuskin on tapahtunut, koska pellettienkään hinnat eiväöt ole säännösteltyjä vaan ihan vapaasti myyjän määrättävisssä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982