Ef. 5:32
Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
Seurakunnan panettelijoille mietittävää.
3
54
Vastaukset
- Aamenaamenaamen
Aamen!!!
- Kalliosta
Eipä tainnut Jeesus perustaa Pietarin uskolle yhtään seurakuntaa, vaikka niin erheellisesti kaltaisesi väittävät vedoten Pietarin nimen käännökseen. Kyllä Kristuskallio on Jeesus itse ja Herra hakee jokaisen ihmisen erikseen yhteyteensä, ei minkään maallisen seurakunnan tai uskonlahkon kautta, kuten virheellisesti opetetaan.
Ja Herra kääntyi ja katsoi Pietariin; ja Pietari muisti Herran sanat, kuinka hän oli hänelle sanonut: "Ennenkuin kukko tänään laulaa, sinä kolmesti minut kiellät".
Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.- Jeesusonkallio
Eipä tässä olla väitettykään, että Jeesus olisi väittänyt Pietarin olevan se kallio. Jeesus on edelleenkin kallio ja sille on erinomaista rakentaa tänäänkin. Hiekalle, eli ihmismielipiteille ei kannata rakentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776