:D laitas taas puolilta öin ja sen jälkeen aivopierusi haisemaan palstalle. Sä olet ääliö, et vain taida ymmärtää sitä itse. Sulle nauraa kaikki, ME ihan kaikki :D
Hei puska-apina-vajakki torso.
6
<50
Vastaukset
- tarkastele_sinuuttasi
Minussa vain on järjen ääni. Valitettavasti sinulla on pää liian syvällä omassa perseessäsi ettet tajua että pilaat enemmän elämääsi kuin pelastat sitä. Sillä harhailet vaarallisilla alueilla vailla tietoa mikä siellä odottaa. No, pian huomaat olevasikin lepositeissä riuhtomassa kysellen ympärilllä olevilta valkotakkisilta että miten minä tähän jouduin
- leimattulavastettu
mielummin roikun hirressä kuin suljetulla. Kun koko suomi vihaa ja tietää sinut niin ei ole mitään tehtävissä...
- 1-2puoli.suomea
Älä säveltele ja paisuttele. Mikään koko suomi tiedä, en minäkään tunne sua.
Siinä taas räsäspäivin fanittajan tuskaista huutoa. Eikö sinua ristus vapauta tuskistasi?
- entinennaapuri
Ens yönä rutisee taas vajakki Jussin valituspierut. Sitä vituttaa kun mansikkakesä oli surkea, eikä saanut ryssiä enää poimimaan marjoja, niitä vähiäkään. Jussi on munannut isänsä perinnön. Se tollo ei osaa kuin munata ja sählätä ja panna lampaita.
- hekottelijat
Nyt alkoi rutisemaan ressukan valitusvirret. On se kipee poitsu se Jussi Pesonen mansikanviljelijä Savonlinnasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174