Lapsuuden piiskaleikit

Leikitelijä

Tapasitteko lapsena leikkiä piiskaleikkejä? Kenen kanssa ja millaisia? Onko tuo harrastus seurannut aikuisena?

40

3337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sietäisinsaada

      Vain itseni kanssa, ja aika pitkään aikuisiälle ne kesti. Enää en leiki, mutta mieli tekisi aina silloin tällöin tulla piiskatuksi. Mutta eihän sellaista tapahdu aikuisten oikeasti, jos ei itse hakeudu piiskattavaksi, ja silloin se ei tuntuisi aidolta piiskaukselta.

      • AitoaLeikkiä

        Kyllä muuttuu leikkikin aidoksi, jos toinen ei lopeta vaikka vaadit sitä, vaan lyö tarpeeksi lujaa, niin kyllä vaikuttaa aidolta.


      • sietäisinsaada

        Aivan oikein, jos mutta ehkä. Tarkoitin aidolla sitä tilannetta josta aloitetaan. Kun tarjoutuu itse, niin silloin se ei täytä aitouden vaatimusta. Aidossa saamisessa pitäisi tietää heti alusta lähtien kuka määrää. Jos otetaan ns. housut pois ja piiskataan, niin sillä piiskattavalla ei ole siihen mitään sanomista. Voi yrittää karata tilanteesta, mutta saa silti tuntea pakaroissaan sen mitä piiskaaja on päättänyt antaa.

        Ymmärrän hyvin kyllä mitä tarkoitat, jos leikki etenee siihen pisteeseen, kun itse tarjoutuvalla piiskattavalla alkaa olla riittävän tukalat oltavat ja haluaisi lopetettavan, mutta leikki vaan jatkuu, niin silloin se muuttuu tietysti aidoksi. Monille tuo tarjoutuminenkin on liian suuri kynnys, vaikka haluaisikin saada joskus piiskauksen.

        Leikkimielinen kisailu tasaväkisesti olisi kyllä mahdollisuus aloittaa. Silloin vain pitäisi olla molemmilla halu/kyky antaa ja ottaa. Usein se kuitenkin on niin, että on joko/tai, on piiskan antajia, tai sen saamista haluavia.


      • Minä haluan löytä joku ankara äiti joka annaa minulle piiskaa,koivuvitsalla eli pajuvitsalla ja minä voin esittää että minä olen ankara isä ja annaa piiskaakin mutta kun minä runkaan minä ainoastaan ajattelen että se on minä joka saan piiskaa!Ei se kiihota minua annaa piiskaa mutta voin tehdä se jos joku halua saada!


      • MinäHaluan
        sietäisinsaada kirjoitti:

        Aivan oikein, jos mutta ehkä. Tarkoitin aidolla sitä tilannetta josta aloitetaan. Kun tarjoutuu itse, niin silloin se ei täytä aitouden vaatimusta. Aidossa saamisessa pitäisi tietää heti alusta lähtien kuka määrää. Jos otetaan ns. housut pois ja piiskataan, niin sillä piiskattavalla ei ole siihen mitään sanomista. Voi yrittää karata tilanteesta, mutta saa silti tuntea pakaroissaan sen mitä piiskaaja on päättänyt antaa.

        Ymmärrän hyvin kyllä mitä tarkoitat, jos leikki etenee siihen pisteeseen, kun itse tarjoutuvalla piiskattavalla alkaa olla riittävän tukalat oltavat ja haluaisi lopetettavan, mutta leikki vaan jatkuu, niin silloin se muuttuu tietysti aidoksi. Monille tuo tarjoutuminenkin on liian suuri kynnys, vaikka haluaisikin saada joskus piiskauksen.

        Leikkimielinen kisailu tasaväkisesti olisi kyllä mahdollisuus aloittaa. Silloin vain pitäisi olla molemmilla halu/kyky antaa ja ottaa. Usein se kuitenkin on niin, että on joko/tai, on piiskan antajia, tai sen saamista haluavia.

        Minkä vuoksi pitäisi olla molemmilla halu antaa ja ottaa? Eikö homma olisi parhaimmillaan silloin, kun toinen haluaa piiskata ja toinen haluaa tulla piiskatuksi.


      • MinäHaluan kirjoitti:

        Minkä vuoksi pitäisi olla molemmilla halu antaa ja ottaa? Eikö homma olisi parhaimmillaan silloin, kun toinen haluaa piiskata ja toinen haluaa tulla piiskatuksi.

        Minä ajattelin että se on helpompi löytää nainen joka on kiinnostunut jos lupaan olla molemmat!Siis ankara isä ja tottelematon poika mutta minä olen masokisti ja en koskaan ajattelen että se on minä joka annan piiskaa kun minä runkaan,ainoastaan fantasioidaan että se on minä joka on se poika joka saan piiskaa!Minä olen se masokistimies joka kirjoitan aivan liikaa täällä ja Ellit seksi


      • Piisk
        sietäisinsaada kirjoitti:

        Aivan oikein, jos mutta ehkä. Tarkoitin aidolla sitä tilannetta josta aloitetaan. Kun tarjoutuu itse, niin silloin se ei täytä aitouden vaatimusta. Aidossa saamisessa pitäisi tietää heti alusta lähtien kuka määrää. Jos otetaan ns. housut pois ja piiskataan, niin sillä piiskattavalla ei ole siihen mitään sanomista. Voi yrittää karata tilanteesta, mutta saa silti tuntea pakaroissaan sen mitä piiskaaja on päättänyt antaa.

        Ymmärrän hyvin kyllä mitä tarkoitat, jos leikki etenee siihen pisteeseen, kun itse tarjoutuvalla piiskattavalla alkaa olla riittävän tukalat oltavat ja haluaisi lopetettavan, mutta leikki vaan jatkuu, niin silloin se muuttuu tietysti aidoksi. Monille tuo tarjoutuminenkin on liian suuri kynnys, vaikka haluaisikin saada joskus piiskauksen.

        Leikkimielinen kisailu tasaväkisesti olisi kyllä mahdollisuus aloittaa. Silloin vain pitäisi olla molemmilla halu/kyky antaa ja ottaa. Usein se kuitenkin on niin, että on joko/tai, on piiskan antajia, tai sen saamista haluavia.

        Äiti anto aina piiskaa, housut alhaalla ja isosisko katso.Vielä murkkuiässä piti ottaa housut pois kun piiskaa anto siskon katsellessa kun mulla karvat jokasvo. Sit äiti rankas sängyssä ja siskoni näki kun nai minua. Äiti muutti pois ja siskoni tuli joka ilta petiini(naimaan). piiskaa?


      • Oletko kiinnostunut annaa eli saada piiskaa eli haluatko vaan kertoa täällä mitä tapahtui ennen vanhaan?


    • Läpsyttelijät

      Meillä oli veljen kanssa sellainen leikki, että hän yritti antaa aina kymmenen läpsyä pakaroilleni ilman häiriötä. Veli oli useita vuosia vanhempi, joten hän onnistui siinä helposti varsinkin kun olin pieni.

      En muista milloin tämä leikki alkoi, luultavasti veli oli sen itse keksinyt. Vanhempana onnistuin pistämään kampoihin melko tehokkaasti ja olin varma, että kun vähän vielä kasvan, niin veli ei onnistu. Mutta läpsijäkin kasvoi ja hänen tekniikansa kehittyi, joten hopealle jäin enimmäkseen.

      Viimeisen kerrasta muistan. Silloin veli oli muuttanut jo pois kotoa ja minä aloittanut lukion. Veli tuli käymään ja halusi tietenkin läpsytellä, minulta lupaa asiaan ei kysytty. Tiukan väännön jälkeen hän voitti sen matsin ja oli tietenkin polleaa. Minulla oli olemista, sen verran asia kiukutti ja nolotti. Ilmeisesti hän näki, että en tykännyt, koska uusintaa ei enää koskaan tullut.

      Nykyään en leiki piiskaleikkejä, mutta ei minua haittaisi vaikka joku nuori mies vähän läpsyttelisi. Enkä käräjille asiaa veisi, vaikka joku todella riski 16-vuotias jätkä näyttäisi läpsyttelyn mallia notkalla vitalla paljaille pakaroilleni. Kaipa mulla on fetissi.

    • Minä pidin se paras leikki kun olin lapsi,isä äiti ja lapsi ja minä olin se lapsi joka sain vitsaa ja silloin jo nautin kuin se kirveli pakaroissani!

    • Nannamisu

      Lapsena en saanut piiskaa, mutta näin aikuisena kylläkin. Seuraava selkäsauna on luvassa Pervaparkisssa syksyllä syyskuussa. Kolme masteria on luvannut antaa mulle opetuksen ;)

      • Mitä-maksaa

        Paljonkos maksaa?


    • vierailija89

      En ole kyllä kuullut että lapsena olisi kukaan harrastanut. Mutta aikuisena sitäkin enemmän. piiskaus on erilainen silloin kun sillä harrastetaan seksuaalisen nautinnon vuoksi. kuin silloin kun kyse on rangaistuksesta, mikä nykyään kiellettyä. Mutta luulen että piiskausta seksin aikana nautintona harrastavat enemmistönä ne joita ei ole rangaistu piiskauksella.

      • Minä luulen sama että se on me joka ei saanut piiskaa lapsena joka haluan saada piiskaa mutta vaikka pelkäsin aivan hirveästi saada piiskaa kuin olin lapsi,kuitenkin jo 7 vuotias eli 10 vuotias se kiihotti minua leikkiä ne piiskausleikkiä ja haluan vieläkin vaikka olen 60 v


      • SeitsemänVeljestä

        Lapsena näimme televisiossa Seitsemän veljestä-elokuvan. Siinä Eero saa pari kertaa kunnolla piiskaa. Me leikimme tuota elokuvaa "teatteriversiona", mutta en oikein muista kuka oli Eero ja kuinka hänen kävi. Mutta ei me niin hyvää ohtausta ole poiskaan jätetty.


    • Naapurin pariskunta antoi mulle piiskaa. Jonkinlainen yhteinen leikki se oli. En kertonut vanhemmille. Ekaksi piiskaa ja sitten niveaa. Kyläilyt kyllä jatku teinivuosiin saakka.

      • Viuf

        Ilmeisesti leikki kiinnosti sinua, mikä sai lopettamaan?


      • Viuf kirjoitti:

        Ilmeisesti leikki kiinnosti sinua, mikä sai lopettamaan?

        Pidin siitä kovasti. Ehkä he olivat kiinnostuneeta myös iästäni. Kun en ollut enää teini niin homma loppui. Voisi sanoa yhteisestä sopimuksesta.


    • Yli-ikäinen

      Kumpi herrasväestä sitä piiskaa käytteli?
      Sattuiko se, tuliko ihan jälkiä?
      Oliko piiskaamiseen muka jokin syy?

    • Lapsenapiiskaleikkejä

      Meillä oli myöskin piiska leikkejä lapsena. Ja minä halusin olla tuhma poika jota piiskataan. Koulusta kun tultiin niin heti lähdettiin talon taakse antamaan pojalle piiskaa, Ja isotyttö otti vitsan valmiiksi, nyt otatte tolta tuhmalta lapselta housut pois jaloista, ja muut lapset ottivat mielellään multa alapään paljaaksi, enkä muista yhtää kertaa että olisin laittanut vastaan niille. Ja kun tuhmalla pojalla oli alapää paljaana, niin muut lapset pitivät mun käsistäni kiinni ja veivät mut "äidin" eteen, Koulusta on soitettu mulle olet ollut tuhma poika, nyt heti mun syliin poikittain, sanoi mun "äitini" mulle, ja muut lapset laittoi mut "äitini" syliin ja pitivät mun käsistäni kiinni, ja sain selkääni, lopuksi oli mun "äitini" vielä antanut vitsan jokaselle lapselle, antakaa tuhmelille piiskaa oli hän sanonut muille lapsille. Ja kaikki lapset jotka olivat paikalla antoi mulle piiskaa silloin. Kun vanhenin ja rupesi mun etu osani kasvamaan, kiinnostui isotyttö siintä, hyvin usein se halusi tarkistaa sen. En muista yhtää kertaa että se olisi kysynyt multa luvan, se otti multa housut pois, tai käski muiden ottaa ne multa pois. Ja rupesi tarkistamaan minua. Se tyttö oli meitä vanhempi, joten se oli automaattisesti pomo meille. Se tyttö käski monta kertaa kaikki pojat seinään vasten kädet niskan taakse, ja käski muita tyttöjä ottaa meiltä housut alas, ja multa otettiin housut kokonaan pois automaattisesti. Sen jälkeen tuli tyttö meidän eteen ja käski tytön jolla oli isoimmat rinnat eteensä, ja kädet niskan taakse, Ja sen jälkeen se otti tytöltä rinnat näkyviin, minä hävisin ensimmäisenä. Mun kaluni nousi pystyyn ja muiden sen jälkeen, Sen jälkeen tytön rinnat takasin piiloon ja "äitimme" otti vitsan ja muut lapset laittoi mut hänen syliinsä saamaan selkään.

    • addufetissi

      Vieläkö löytyisi Tampereelta leikkijöitä...vaikka Pyynikille...

      • Löytyyhän meitä. Ota vaan yhteys.


    • LaikkiMuuttuuTodeksi

      Meitä oli kolme poikaserkkua, jotka olimme syntyneet saman vuoden aikana. Yhdellä oli viitisen vuotta vanhempi isoveli, jolla oli tapana leikkiä meidän huoltajaa, eli antoi meille selkäsaunoja, ei kovin kovia vaan enemmän symbolisia, jos housut sai helposti alas niin hän läpsi jopa paljaille pakaroille. Me oltiin totuttu asiaan niin, että ei erityisemmin protestoitu vaikka saimme piiskaa vielä 15-16-vuotiaina. Noin vanhana samalla kertaa joutui piiskattavaksi vain yksi. Toiset katsoivat, kun yhtä kuulusteltiin, kellistettiin polvien päälle ja piiskattiin. Lopuksi vielä tuima puhuttelu ja uhkailu, että jollei tavat parene niin...

      Kerran tuon piiskaajan pikkuveli rupesi matkimaan veljeään ja otti minut uhrikseen. Kun hän sitten rupesi piiskaamaan, niin minä laitoinkin tosissani vastaan. Ottelu muuttui melkein kuoleman ja elämän kysymykseksi. Hän oli silloin jo ammattikoulussa ja minä lukion ekalla. Minä koin puolustavani lukiolaisten kunniaa ja serkku oli kovasti miestä ja puhui meille aina paljon koneasioita, hän oli miesten koulussa. Minä olin nykytermein kynäniska. Olin minä tiennyt, että tämä serkku oli samanlainen voimanpatti kuin veljensä. Tajusin minua uhkaavan vaaran ja yritin irrottautua mittelystä mutta turhaan. Aloin väsyä ja lopulta olin jumissa serkun otteessa ja hän leipoi kunnolla pakaroitani. Seurasi myös loppupuhuttelu, jonka kuuntelu hävetti minua.

      Vanhemmalle serkulle olin suonut voiman ja kunnian piiskan antamiseen ilman suurempaa häpeää, mutta se että ikäkaveri piiskasi, se nolotti vietävästi ja söi miestä.

      Rohkenen epäillä, että nuo serkukset ovat tuonkin illan jälkeen jonkun piiskanneet leikillään ja varmaan myös tosissaan.

    • Lapsiin-sekoaviako

      "Lapsuuden piiskaleikit"
      "Tapasitteko lapsena leikkiä piiskaleikkejä"

      EN !!!
      Lapsistako tykkäät, hyi helvetti!

      • Rauhotukan

        Lapsiin-sekoaviako oletko kakkinut lapsena housuihin, senko takia sinusta tuli aikuisena paskahousu?
        Sinulla on selvästi kieroutunut ajatusmaailma, kun saat tuollaisia ajatuksia päähäsi. Etkä ilmeisesti hallitse kovinkaan hyvin suomen kieltä, ja siksi liikut aivan eri maailmassa kuin muut kirjoittajat.
        Kiroilemaankin opit ilmeisesti lapsena.


    • kustakusta

      Pienenä kustiin kilpaa, kenellä lentää pisimmälle.Kiristettiin esinahkaa ja annettiin kusen tulla pienestä reiästä komeissa kaarissa, meitä oli neljä kaverusta silloin.
      Sen verran on jäänyt päälle nämä kusileikit, että tahtoisin ottaa päälleni muutamasta kullista kuset jossain luonnon helmassa. Olisin itse nelinkontin maassa alasti ja isot miehet kusisivat päälleni ja lopuksi nussisivat mut kunnolla.

    • roland_furioso

      Kyllä leikittiin. Leikkikaverina ollut tyttö piiskasi minua, kun minä en koskaan saanut piiskaa kotona. Hän sai, enkä sen vuoksi koskaan saanut antaa hänelle piiskaa.
      Piiskat ovat nyt aikuisena kyllä kovassa käytössä aina välillä, mutta en sanoisi sitä leikiksi.

    • Häpäisty-sotilas

      Lapsuuden leikit tuli mieleen, kun armeija-aikana lähdin yhden minua vanhemman miehen matkaan kapakasta. Se halusikin piiskata minut. Mutta enhän minä sellaiseen suostunut. Kyllä nolotti kun se repi minulta väkisin housut alas ja vielä piiskata läpsytteli pyllyäni. Se ei sattunut mutta nolotus oli aivan mieletön.

    • vierailia

      Vaikka kuinka monta kertaa mutta vain kun olin oikeasti saanut aikuisilta selkääni sain heiltäkin. Muuten oli vain mun pilini tarkistus edessä päin mulle. Ja ne pitivät kun olin paikoillani kun ne tarkistivat mut. Mutta siintä on jo aikaa kulunut ja nyt olen vain vanha ukko en muuta.

    • Anonyymi

      Meidän kylällä oli vain kaksi poikaa, Matti ja minä. Oli myös pari muuta kakaraa, mutta me oltiin silloin jo yli 10-vuotiaita ja ne ei edes vielä lähelläkään kouluikää.

      Matti oli 4 kuukautta minua vanhempi ja pyrki aina olemaan johtaja. Oli siihen varmaan muitakin syitä kuin ikä. Hän vei ja minä vikisin tai olin hiljaa, vaikka olimme periaatteessa saman kokoisia. Muistan ihan jo koulun eka luokalta, että hän määräsi minut tekemään jotakin, jollen tehnyt, niin hän uhkasi antaa piiskaa. Niinhän siinä sitten kerran kävi, että olin mahallani hänen polvillaan ja sain Matin kädestä. Olin hämmästynyt todella nolona, että niin oli päässyt käymään. Päätin, että enää hän ei minua yllätä, siksi noudatin hänen ohjeitaan hyvin tunnollisesti. Olimme tuolloin varmaan kolmannella luokalla.

      Parin vuoden kuluttua minulle kävi taas samanlainen vahinko, että Matti nopealla atakilla antoi minua pakaroille. Hävetti etten ollut kerennyt torjumaan hänen hyökkäystään. Nielin häpeäni ja yritin suhtautua asiaan huumorilla.

      Noihin aikoihin innostuimme urheilusta, kahdestaan ei pelit oikein onnistuneet, mutta olihan yleisurheilu. Tulin huomaamaan, että Matti oli suvereeni joka lajissa. Tajusin, että vaikka olimme suunnilleen saman kokoiset, niin Matti oli mielettömän voimakas. Matilla oli painot, jotka painoivat n. 50 kg. Ysillä ollessa en saanut niitä vielä ylös mutta Matti nosti ne yhdellä kädellä. En tiennyt ketään muuta, joka olisi pystynyt samaan. Nolotti tuo tilanne, mutta uskoin, että minullakin olisi mahdollisuus samaan jos vain harjoittelisin ahkerasti.

      Matti uhkaili minua piiskaamisella vielä tuohonkin aikaan. Minä punastuin hänen puheistaan, mutta olin realisti mahdollisuuksieni suhteen, enkä häntä mitenkään härnännyt. Joskus jopa lankesin mielistelemään häntä, kertomalla koulukavereille hänen urheilusaavutuksistaan. Vaikka kyllä ne se jo tiesivät, että siinä oli Suomen voimakkain 16-vuotias pellavapää.

    • Anonyymi

      Leikittiin ainakin pari kertaa ja piiskaa antoivat "isot tytöt" eli pari-kolme vuotta vanhempia, jos minä olin n. 11v. Olin eka luokalla oppikoulussa. Naapuruston tyttöjä, joiden kanssa palattiin palloa, kymmentä tikkua, piilosta ym. ym. Saivat päähänsä, että antavat piiskaa. Luulin ensin, että eivät ole ihan tosissaan ja sanoin ehkä että antakaa, vaan, mutta olivatkin tosissaan ja kaksi piti kiinni ja yksi antoi paljaalle takamukselle. En tietenkään mennyt kotiin kertomaan, vaaan leikit jatkuivat kuten ennenkin. Toisena kertana kiusasivat, että et uskalla enää antaa piiskata vaan pelkäät. En pelännyt ja piiskaa sain.

    • Anonyymi

      Jatkoa Matin ja minun leikkeihin:

      Tuli vielä sekin päivä, jolloin tutkittiin kumman housut enemmän painaa. Oltiin lukion toisella luokalla, kun otettiin lopulta rajusti yhteen. Joutavasta suunsoitosta se alkoi ja muuttui lopulta tuliseksi taisteluksi. Matilla oli kotikenttä etu, onneksi talossa ei ollut muita kotona. No jos olisi ollut, niin ei se homma olisi liian pitkälle mennyt. Olin aluksi sitä mieltä, että enää ei samoissa porukoissa kuljeta. Kun asiaa rauhassa mietin, niin tulin tulokseen, että jos nyt alan mieltäni näyttämään, tieto tapahtuneesta voi hyvinkin levitä. Minun oli nieltävä kiukkuni ja oltava niin, kuin mitään ei olisi tapahtunut ja sitten hienovaraisesti pyydettävä, ettei Matti kertoisi kenellekään.

      Matti oli sitä mieltä, että koska minä en ollut varsinaisesti mitään pahaa tehnyt, mistä minua pitäisi rangaista, niin leikkiähän koko koitos oli. Ihan turhaan pelkäsit, aikuinen jätkä, oli Matin mielipide.

      Se oli viimeinen lapsuuden leikki sitä lajia.

    • Anonyymi

      Naapurin Tytön Kanssa Leikimme kotia Annoimme Piiskaa Toisillemme 12-13 Vuotiaana Leikimme Isää,Äitiä Nussimme Metsässä ei uskallettu mennä Aitassa Sänkyyn pelättiin kiinijääntiä.

      • Anonyymi

        Se nalkkiin jääminen on oikeastaan vain tarinaa.


    • Me leikimme äiti ja isä kun minä olin pieni lapsi!Eli minä pakotti minun nuorempi naapurin lapset se leikki!Minä olin aina se lapsi joka olin tottelematon ja minä pakotin ne nuorempi lapset piiskata minua oksalla paljalle pyllylle ja se leikki minä haluan vielä 60 v myöhemmin,sen takia olen täällä tämän sivulla monta kerta joka päivä,siis täällä suomi24 leikit ja fetissit!

    • poikavanha on minä strykpojke!Minulla on ollut monta nimet masokistimies,nöyrä orja,nyt en muista ne kaikki.

    • Anonyymi
      • Minä pystyn lyödä nainen näin ja minä pystyn saada tuo piiskaa jos vain löydä nainen joka halua saada eli anna tuonlaista piiskaa!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://4900049.com/H/8nW4L 👈

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe