http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lannen-media-kasvava-tyottomyys-saattaa-synnyttaa-suomeen-koyhyystaskuja/5239432
Muualla suuressa maailmassa taloudellisten ongelmien kohdatessa muutetaan pois ja jätetään arvonsa menetettäneet röttelöt ränsistymään. Suomessa on ollut tapana pitää luhistuvia alueita eriailsin tulonsiirroin pystyssä. Nyt tilanne on kuitenkin muuttunut, enää ei ole varaa entisenlaiseen tulonsiirtopolitiikkaan ja vaikka olisikin niin näyttäisi olevan aika laajan poliittinen yhteisymmärrys siitä, että tulonsiirtopolitiikkaan ei ole paluuta.
Suomessa köyhyystaskuja
4
<50
Vastaukset
- näinnäin
Niinpä....Tässä olen maksellut asuntoni pois ja töissä edelleen. Onneksi. Maaseudulla asunnot ovat menettäneet arvoaan. ...vaikea myydä ellei mahdoton. Hyvän ok talon joutuu antamaan lähes ilmaiseksi. Toivottavasti työt jatkuu...taas on muutama kk varmaa ja sitte katotaan uudestaan. Jos työt loppuu, niin tänne jään. En asuntoani jätä. Näin täällä...periksi ei anneta. Työtä voisi jakaa myös ruuhka Suomen ulkopuolella on elämää. ...loppuisi asunto pula heti jos työtä saisi maalle enemmän. Näin on.
- TyötäMaaseudulle
Omasta mielestäni voitaisiin hyvin siirtää laitoksissa asuvia vanhuksia hoidettavaksi maaseudulle kun siellä on työvoimaa ja muutenkin rauhallista asua. Kokonaisuutena tulisi halvemmaksi hoito siellä maaseudulla kaupunkien sijaan. Samoin vammaiset, mielisairaat ja pakolaiset voitaisiin asuttaa maalle pois kunnon ihmisiä haittaamasta.
- nähty
asunto kauppa kun näyttää hallitsevan alueen elinvoimaisuus maaseudullakin suurempi kylä suurempi kypärä kun taas ympäristö taantuu hintoineen hukuma lähiö kunnissa.jossa vanha ok talo ei mene kaupan puutavaran hinnallakaan.
- tuo_vielä_mitään
Suomessa on paljon enemmän tyhjäpäitä ja tyhjätaskuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417