Täällä oli joskus ketju jossa ihmeteltiin muutaman päivän ryyppyputkesta seuraavaa pohjekipua. Asia yhdistettiin siinä nestehukkaan jonka alkoholi aiheuttaa. Ja totta siitä se johtuu, ja sen voi moninkertaistaa sillä kun aloittaa putken saunomisella ja oluella.
Omien empiiristen tutkimusten jälkeen voin sanoa, että saunan päälle kannattaa juoda ensimmäinen tuopillinen pore-magnesiumia (tupla-annoksella), niin ei saa tuota mystistä kipua ollenkaan.
Toinen asia joka usein seuraa juomista on nivusten hikoilu, ja siitä johtuva hiivan haju nivusissa. Sen uskoisin johtuvan siitä kun juo eri olut-merkkejä. Niissä on eri hiivakannat ja sen takia ne saavat aikaan jonkun kummallisen "hiivakäynnin" kehossa.
Ja sitten tämä aamuinen korjaussarja jota parhaillaan vedän on aivan ehdoton. Olut ei ole koskaan niin hyvää kuin se on juuri nyt ;)
Pohjekipu ryyppäämisen jälkeen
empiirinentutkija
4
1840
Vastaukset 4
- anatoominenhaistaja
Haistoin vaimoni jalkoväliä ja sielläkin haisi hiiva. Onkohan hän juonut olutta minulta salaa.
- Eiköirtoo
Jos on kaikenkukkuraksi ylipainoinen ja elimistö kärsii nestehukasta on pohjekipu pahimmassa tapauksessa myös oire veritulpasta.
- Juoppo
Itsellänihän oli vastaavia oireita aikoinaan ja oli veritulppa kyseessä.
- yksjuoppo
Itse olen muutaman kerran krapula-aamuna saanut pohkeeseen helvetinmoisen suonenvedon kun olen sitä sängyssä maatessani hieman oikaissut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35013892 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk66798- 54783
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä185776- 38745
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28725- 53675
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa64664- 60649
- 57648