Oletteko yksinkertaiset ähtäriläiset nähneet uusia liikennemerkkejä, parkkiruutuja sekä kuoli merkintöjä Osuuspankin edessä? Ei se mene niin, että tästä minä olen aina mennyt! Jos liikennemerkillä kielletään ajamasta tiettyyn suuntaan, niin sitä noudatetaan!!!!
Muuttuneet liikennejärjestelyt
17
147
Vastaukset
- Minäenväistä
Saman olen huomannut.Sitten vielä perkele ajetaan polleasti ja odotetaan, että sallittuun suuntaan ajava väistäisi! Kortti pois sellaisilta,jotka ei ympärilleen näe ja uudelleen autokoulun penkille.
- halakoperna
Ja melkein yhtä paljon vituttaa ne, jotka jättää autonsa siihen automaatin eteen. Nyt kun vielä ko. automaatti on kylän ainoa otto. ni ruuhkaa on ajoittain muutenkin.
- Fantastista
Jos aamulla töihin mennessä pysäytän automaatin eteen niin sua se ei ainakaan haittaa. Pubi ei ole vielä auki etkä ole itsekään vielä herännyt aamukaljoille.
- Säännöt
Nää on juuri näitä. Kauapstakin saa ottaa maksamatta, jos ei kjää kiinni
- MÄTIEDÄN
KOHTA SEKIN OTTO HÄVIÄÄ SEINÄJOKI SANOO NIIN...
- Ottovaipano
Tilalle panoautomaatti :)
- hähtäh
eix ähtärissä ole kuin 1 automaatti??
- Anonyymi
On...KAKSI!
- Korttipois
Joku perkeleen pössö harmaalla Lexuksella ajaa jatkuvasti täysin piittaamattomasti päin kiellettyä ajosuuntaa.
Tänäänkin tuli joku akka, öky volvolla peräkärryn kanssa väärästä suunnasta ja parkkeerasi automaatin eteen keltaisten viivojen päälle. Jotenkin vituttaa tommonen touhu.
- mollikkaaaaa
Olen tulkinnut nämä kieltomerkit niin, ettei noihin pihoihin saa/kannata ajaa yöllä eikä päivällä. Ainut on Ottoautomaatti jota joutuu joskus käyttämään, mutta harvoin. Ostolantie toisella puolella saa kaikki mitä tarvitsen.
- Niks_ja_Naks_
Voi ristus.Yksisuuntaisen merkki,nuoli maalattu pihaan ja kielletty ajosuunta toisessa suunnassa. Että vain yölläkö näitä pitää noudattaa? Lähetä niksipirkkaan ideasi.
- kirnupiimääää
Tuhkion mutkat ovat witttumaiset.
- Voivoi
Ei vanhukset ymmärrä
- Anonyymi
Mikä tämä Keskisen homma oli josta oli Ilkassa?
- Anonyymi
Sinappi oli väliaikaisesti loppu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinappi oli väliaikaisesti loppu ?
Sen takia monessakin paikassa jopa Helsingissä tietyillä paikoissa lopetetaan automaatti, ettei ole riittävästi nostotapahtumia! Tämä on valitettavasti totta, joten jos todella haluaa automaatin säilyvän, niin riittävästi nostotapahtumia vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182641- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152013- 151483
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357- 1061354
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571068- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998