trollauksen syyt:

trollim_jo_2003

Elämän sisällöttömyys ja se, että olet ilmaa kaikille johtaa yleensä siihen että ihminen istuu kotonaan ja hakee trollaten huomiota internetissä. Kyllä; minä teen niin myös sillä olen yksinäinen ja ujo. Internet tarjoaa hyvän huomiopaikan. Ujouskaan ei ole este koska voin olla kasvottomasti ihan anonyymina täällä. Hakkerit voi hakkeroida koneeni mutta se on rikos niin ei ne uskalla kertoa mitä vakoiluohjelma paljastaa koska sitten ne joutuu vastuuseen. Ja kyllä mulle raha kelpaisi oikeusteitsekin.

Mitä keskustelemista tässä ylipäätään on että "miksi joku trollaa", pitäisi normaaliälyisen ihmisen se edes tietää, että jos on töitä, perhe, harrastukset ym. niin miten siinä jää aikaakaan istua tietokoneen ääressä trollaillen/mistä mielenkiinto moiseen? ...yksinkertainen kuvio: yksinäinen huomioton ihminen trollailee.

24

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyörinää-elämään

      Mistä sitten saisi sisälmyksiä elämään? Yksi idea voisi olla hipstereiden suosima parvekekveljeily, siinä aika kuluu rattoisasti ja oma olokin hipsteröityy mukavasti.

      Toinen idis voisi olla transmutatoituminen, mutatoi itsensä vaikka muurahaiseksi tai termiitiksi. Ne ovat sosiaalisia elukoita, seuraa on aina ympärillä ihan hyörinäksi asti.

    • Jyrkendahl
    • oletkovalmis

      fobba tulee!!!

      • fobbatulee

        ahkeraprunapuri

        20.10.2015 18:00

        Niooo ja mitäs sitten tapahtui?

        keitettiinkö koppiperunat ja siihen läskisoosi vai mitä?

        en tosin viitsinyt lukea noin tylsää juttua ja pitkäkin oli, etkö saisi jotain oikeaa työtä kun et perin laiskalta vaikuta, valehtelet hyvinkin innokkaasti!


    • 34567

      tubettajat tekee ihan samaa

    • HÄHmtfkas

      Oliko asiaa

    • Nyhtöbasso

      Kyllä on hienoa asiaa tällä palstalla. Mitään en ymmärrä, mutta kyllä on hienoa.

      • FackYuu

        mulla stondaa


    • trollit

      Nettikiusaaja laihtui 180 kiloa - uhrit auttoivat suureen muutokseen

      Perjantai 30.10.2015 klo 10.31

      28-vuotias Jesse Shand purki huonoa itsetuntoaan kiusaamalla ja trollaamalla päivittäin muita ihmisiä internetissä.

      Näin mies yritti pönkittää omaa itsetuntoaan. Shandin huono itsetunto johtui pääosin miehen sairaalloisesta ylipainosta. Mies painoi pahimmillaan jopa 320 kiloa. Muun muassa kehonrakentajia netissä haukkunut Shand sai yllättäen apua uhreiltaan. Jokin muuttui miehessä ja hän alkoi ottaa vinkkejä uhreikseen joutuneilta urheilijoilta. Nyt Jesse Shand on 180 kiloa hoikempi ja hän häpeää menneisyyttään kiusaajana.

      Jukka Lehtinen

      Lähde: Barcroft

      http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201510300103133_v0.shtml

    • 79653

      Kun suomalaisia tulvi Irakiin

      35 vuotta sitten Irakissa oltiin uudenlaisessa tilanteessa. Maahan tulvi suomalaisia miehiä. Valtaosa heistä oli nuoria ja naimattomia. Sellaisten oli helppo lähteä. Tulijoilla oli vähän koulutusta mutta runsaasti seikkailunhalua. Moni myönsikin lähteneensä rahan perässä.

      Ensin heitä tuli muutamia, mutta kohta jo satoja. Sana kulki, vaikkei ollut internetiä. Irakissa on tulevaisuus! Oljyrahaa! Ja irakilaiset kuulemma toivottivat tervetulleiksi. 1970-luvun lopussa suomalaishyöky yltyi. Suomalaisia ilmeistyi kaikkialle:aluksi suuriin kaupunkeihin kuten Bagdadiin ja Mosuliin, sitten heidän parakkikyliään alkoi levittäytyä jopa keskelle autiomaata.

      Vuonna 1980 Irakiin oli tullut jo parituhatta suomalaista. He eristäytyivät omiin yhteisöihinsä, joissa he saunoivat, pelasivat lentopalloa ja valmistivat erikoisia ruokiaan. Kohta yhdisteltiin tietysti perheitä. Suomalaisvaimot istuivat vaiteliaina lasten kanssa hiekkalaatikolla hirveässä kuumuudessa. Kielenopetus ei tulijoita kiinnostanut. Harvalla oli paikallisia ystäviä.

      Suomalaismiesten vaalea hipiä herätti kiinnostusta Bagdadin yökerhoissa. Pelättyjä yhteenottoja paikallisväestön kanssa ei kuitenkaan tullut. Kielitaidottomina suomalaiset soveltuivat erityisesti rakennustöihin. He rakensivat ammattikouluja, maatalousoppilaitoksia, varuskuntaa, kymmenen pommisuojaa, valtavan kongressikeskuksen, kunnallistekniikkaa, virkistyskeskuksen ja ties mitä.

      Kotoutuminen ei oikein onnistunut. Suomalaisten kulttuuri on niin erilainen. Mutta korostettiin, että ihan samanlaisia ihmisiä ne ovat. Suomalaisten annettiin perustaa omia koulujaan. Niissä he saivat laulaa Suvivirttään.

      Anu Nousiainen, HS

    • SuoIi24

      Olen alkoholisoitunut ja mieleltäni sairas ihminen. Yhtään ystävää ei ole. Istun koko päivän koneella aukomassa päätäni. Meitä on useita tällä sivustolla.

      • Mulla-menee-hyvin

        Otan osaa kärsimyksiisi, yksinäisyys ja alkoholismi ei ole kovin mukavaa.


      • Oliko-sitten-muuta

        Mun nenä vuotaa. Niistin ison räkärötsin paidan hihaan.


      • KokeilenKaikkiaDildoja

        mulla on muna.


      • HerraAurinkoinen

        esim mä joka olen Jumala. painukaa vittuun täältä kunnes toisin sanon


    • EvölyytiönPiuha
    • HerraAurinkoinen

      ampu tuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • Kuisäänytommosse

      Hanskaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

      • JoHelpottiKiitos

        kulli


    • FackYuu

      mulla on elämä. on on. mä oon nähny naisen. olen olen.

    • EttäTiedäSäSe

      Elokuvan muija masturboi

    • KaunisMies6

      mä voitin baseballpelin 9-8.

    • KajKunnasOk

      sperma tulee miehen pippelistä. Äiti kerto.

    • lapin.somali.0

      Yksinäisyys ajaa minut trollailemaan. Nimimerkkejäni LapinSOMALI, hannuristojiimies ja päähinttihomo.

      On muitakin. Yritän päästä tästä tavasta eroon, vinkkejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe