Ulkoministeri on edelleen kieltäytynyt kommentoimasta Immosen sepustuksia. Soini pysyy murtumattomalla persulinjallaan, mikä tarkoittaa niljakasta kaksilla rattailla ajamista. Hörhöäänet kelpaavat Soinille siinä missä muutkin eikä hän kanna minkäänlaista vastuuta Suomen maineesta.
Parin päivän mökötyksen jälkeen Soini kömpii krapulaisen äreänä uhriutumaan ja kertoo kyseessä olevan yksittäistapaus. Samalla Soini ihmettelee persujen nostamista tikunnokkaan.
Tästä muutaman päivän päästä Soini kirjoittaa plokiinsa sydäntä särkevän vetoomuksen sananvapauden puolesta eikä suostu näkemään mitään outoa persuhörhöjen lausunnoissa. Ajanpeluu on tähän asti toiminut Soinin eduksi ja niin tulee käymään jatkossakin, mikäli media ammattitaidottomuus saa jatkua.
Soini pysyy perunakuopassa
9
<50
Vastaukset
- SiisMistäJohtuukaan
Miten mahtaa nyt asiat olla, mutta onhan Soini aikaisemminkin kommentoinut ajankohtaisia asioita siinä 1990-luvulla ostetussa kauhtuneen sinisessä jokapoika-paidassaan siellä Iivisniemen betonielementtilähiön ostarin kulmalla!
Onko Soini nyt Jorvissa tiputuksessa, kun ei ole päässyt asioita hoitamaan? Vai onko paita nyt jostakin syystä pyykkikorissa? - Miksi_pitäisi---
.
Miksi edes pitäisi
Eikö Suomessa jokaisella olekaan oikeus mielipiteeseen- Sanan.vapaus
Käytänpä minäkin sananvapauttani persutyyliin. Sinä ja muut persut olette suuria paskoja, satiaisia Suomi-neidon haaroissa. Et saa minulle suuttua sillä minä vain käytin sananvapauttani.
- Mielipidewainot_hirvitt
Sanan.vapaus kirjoitti:
Käytänpä minäkin sananvapauttani persutyyliin. Sinä ja muut persut olette suuria paskoja, satiaisia Suomi-neidon haaroissa. Et saa minulle suuttua sillä minä vain käytin sananvapauttani.
.
Oikein kyllä hirvittää nämä ärkko-organisoidut mielipidewainot
Tulee mieleen Hitlerin Saksa jossa myös sai olla vain jotakin määrättyä mieltä
- urpotvauhdis
Ei Soini missään perunakuopassa ole vaan istuu ministeriauton takapenkillä tuppisuuna kuin tatti,peläten joka kurvissa ja suorallakin putoavansa kyydistä. Soinihan petasi jo hyvin alustaa Immosen lausunnoille kun torppasi venäjän etyk valtuuskunnan matkan. Kun jaksamme odottaa vuoden loppuun niin nämä rotuhygieenikot saavat oikean suunnan ,johon yhtyy eliittimedia ja koko valtiovalta. Se suunta on itä.
- Jksskk
Soini on silti hiljaa kuin Timo yössä.
- jörgens
Ulkoministeri ymmärtääkseni saa palkkaa työstään. Miksi soini ei hoida hommiaan? Yleensa jos työ ei maistu, niin saa kengänkuvan takapuoleensa.
- kainuunpersu
Oikeat on kommentit ja jokaisella on vapaus sanoa oman mielipiteensä, sillä kansalaiset ovat samaa mieltä maahan muuttoasioiden hoidosta.
Porukkaa on tullut maahan, mutta ei ole kerrottu saatana mitä yhden elättäminen maksaa tai mitä kaikkia etuja he saavat.
- Ulostusministeri
Hahaa......hyvä heitto.......Soini piilossa perunalaarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770