ja tekivät itse itselleen ansan.
Persut ovat nyt liiskaantumassa jyrän alle
4
<50
Vastaukset
- zxcvbnmk
Sitä saa mitä tilaa...
- Tulospalvelu
Tämä nostaa persut kansansuosioon. 91% kyllä 19% ei.
- Karavaani
Kulkee ja koirat haukkuu. Ei vaikuta mihinkään. Hyysärit toiveekkaana pitää älämölöä.
- markkinataloudessaollaan
Tosiasia vaan on että velat kaatuu päälle tässäkin valtiossa.Ja tämän maan hallituksen kuuluu hoitaa ensisijaisesti ne joilla on tämän maan passi,eikö? Ja vain toissijaisesti muun maalaiset.Tämän kuuluisi olla jokaisen hallituksen ohje. Valmiiksi velkainen maa ei pysty hoitamaan muitten maitten köyhiä,äärivasemmistolaisten kuuluisi tajuta tämä. Maailman kauppa menee,niin kuin menee. Tietenkin ,jos maailma olisi täysin sosialistinen,ei rahalla ja budjeteilla olisi mitään väliä,mutta kun nyt ei vaan ole niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613