Kauhean mekkalan nostaminen jonninjoutavan immosen kirjoituksesta jossa suomen ylellä on ollut vaikeuksia hahmottaa luetun ymmärtäminen kuivui kokoon kuni annamaijja sumuseen yöhön mikähän lienee seuraava keksintö rattijuopot tappajat eräissä puolueissa istuvat valtapaikoilla kuin tatia s jäi pois juhantalo ja moni muu rikoksista tuomittu
Yle taisi vetää vesiperän
10
<50
Vastaukset
- PSKUSETTI
Yle tosiaan hävisi .
Perussuomalaiset pääsivät sanomaan totuuksia ja kansa kuunteli.
MTV:stä toimittaja itse selosti PS:n agendaa kansalle. Kansa kuunteli.
Oikein hyvä.USA:n EX suurlähettiläs Orek sanoi TV haastattelussa Suomessa, ei saa puhua julkisesti totuuksia asioista. Että silleen.
- kansalaisiaewrty
Kyllä ylen masmoima probakanda kääntyi itseään vastaan aivan itse verovaroin kustannettu yle onkin oman kansan inhokki
- KokoYleNiuvanniemeen
YLE toimii järjettömien eläimien tavoin ymmärtämättä menevänsä kohti rumaa loppu, kiitos huulluudessaan pahenevan johdon ja toimittajien, jokainen joka ajattelee edes hiukkasen analyyttisen-rationaalisesti näkee tuon pahenevan hulluudeen ja koko laitos joutaisi mielisairaalan suljetulle osastolle määräämättöksi ajaksi ilman ulkoilumahdollisuutta ainakin kymmeneen vuoteen.
- kiytrefgh
Oaavo Lipponen pitäisi vielä vetää pakasta esiin mustana pekkana niin media ylen osalta olisi kaput
- lfkjhgfs
Yle saneerattava turhista suojatyöpaikoista.
- sadfasdfsdf
Siellä persu pomona. Miksei mitään tapahdu?
- gkhfs
sadfasdfsdf kirjoitti:
Siellä persu pomona. Miksei mitään tapahdu?
Kokoomuksen Lauri Kivinen on ylen pääjohtaja.
- kuinyhdestäsuusta
Kuka antaa Ylelle ohjeistuksen mitä kanava tuottaa?
Kivinenkö? Mistä tulee päätökset, että NYT pidetään asiaa koko ajna esillä?
Haluan tietää. - erkkitietää
Äärioikeiston erikoisasiantuntija Tuomioja antaa juuri lausuntoa Ylen kanavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689