olen tässä vähän aikaa miettinyt että perustaisin jonkunlaisen simpsons faniryhmän. en oo vielä paljon miettinyt mutta ihan näin aluks mietin että tekisin kikkiin ryhmän (ettei tarvitisi numeroa antaa) joten etsin innokkaita simpsons faneja ja varmaan suunnilleen minun ikäisiä ite oon 14v mutta kyllä saa muutkin tulla. joten antakaa tulla ehdotuksia.
The Simpsons
Elbarto
1
144
Vastaukset
- OsaanAuttaa
Anteeksi että kesti näin kauan vastata. Olen yrittänyt ainakin 3 viikkoa kirjoittaa tätä viestiä. Tule Simpsonit.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015460
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai824768Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394732Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672149- 1031897
- 1011682
- 2571538
- 3691282
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591101- 2001040