Oli se Bräiviikin muistopäiväkin ja kukkaan ei juhlinut. Meikä kasvatti samanlaisen parran, olemme melkosen samannäköisiä. Ja tein manifestinkin jotta tyhminkin Rotuaarilla ymmärtää, että taistelevat on. Ei tämä läpsyttelemällä ja maitua juomalla mene niin, että monokulttuurisilta päästellään ilmat pihhaan. On taisteltava.
Itte en kyllä taistele, kun armeijassa meni selekä ja piti lähteä käpykaartiin, mutta kuitenkin niinku periaatteesa.
Jussi sano että tee manifesti suoraan enkuksi. No enhän minä osannut niin palajo, mutta tein suomeksi ja Jussi käänsi. Jussi sano vielä että ei saa puhua kellekkään. En puhu.
Täsä se kyllä möly nousu. Piti lähtijä karkuun vaikka oon suoraselekänen huonoseläkänen.
Ollin puolustukseksi
AateVeliOulusta
2
<50
Vastaukset
- Mamumanu
Kirjotitko Olli itte?
- Wanhaan.malliin
Isä Timolle maittaa kalja piilopaikassaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954