Kuules nyt aikuinen nainen

mennäänsuoraanasiaan

Lopeta provoominen ja mennään asiaan eli se seksi ja suudelmat on vielä kokematta ja tekemättä...

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskahdenkesken

Saattaa ollakin, täälläkö nekin meinasit hoitaa?

• kommentti__

Oletko sitten tyytyväinen ja jatkat onnellisesti elämääsi eteenpäin? :D

• mennäänsuoraanasiaan

Sitten vasta olen onnellinen ja voin jatkaa tyytyväisenä elämääni kunhan ne suudelmat on vaihdettu ja seksi koettu;) Sitten elämä on taas onnellisesti järjestyksessä;)

• kommentti__

Ota yhteys ja hoidetaan sut kuntoon, miehen kärsimys on kamalaa...

• haaveillakinsaa

Rakastaminen ja rakastelu on ihanaa. Nehän ovat elämän suola. Turvallinen, mutta hieman salaperäisyyttäkin säilyttävä, kestävä, intohimoinen, läheisyyttä kuin myös muutakin yhdessätekemistä sisältä parisuhde olisi toiveeni sitten joskus, kun tielle osuu sopiva.

• mennäänsuoraanasiaan
        haaveillakinsaa kirjoitti:

Rakastaminen ja rakastelu on ihanaa. Nehän ovat elämän suola. Turvallinen, mutta hieman salaperäisyyttäkin säilyttävä, kestävä, intohimoinen, läheisyyttä kuin myös muutakin yhdessätekemistä sisältä parisuhde olisi toiveeni sitten joskus, kun tielle osuu sopiva.

En halua ylivakavaa parisuhdetta, haluan vain intohimoista seksiä vain yhden tietyn ihmisen kanssa:D Mutta joo, jos ei kelpaa niin löytyyhän noita, joille kelpaa..Ties vaikka olisivat paljon intohimoisempia, vink vink.

• haaveillakinsaa

Onko sinulla mennäänsuoraanasiaan vastakkain ylivakava parisuhde tai intohimoinen seksisuhde? Ja minkäänmuunlaisia suhteita siinä välissä ei sitten olekaan. Taidat olla vähän mustavalkoinen ihminen. Uskon kyllä, että noita intohimoisempia parisuhdetta etsiviä löytyy. Mitäpä jos sinä valitsisit ylivakavan seksisuhteen?

• kommentti__
        mennäänsuoraanasiaan kirjoitti:

En halua ylivakavaa parisuhdetta, haluan vain intohimoista seksiä vain yhden tietyn ihmisen kanssa:D Mutta joo, jos ei kelpaa niin löytyyhän noita, joille kelpaa..Ties vaikka olisivat paljon intohimoisempia, vink vink.

En mä parisuhdetta miettinytkään sun kanssa... Parisuhteet otan vakavasti tässä iässä...

• mennäänsuoraanasiaan

Onko sinulla mennäänsuoraanasiaan vastakkain ylivakava parisuhde tai intohimoinen seksisuhde? Ja minkäänmuunlaisia suhteita siinä välissä ei sitten olekaan. Taidat olla vähän mustavalkoinen ihminen. Uskon kyllä, että noita intohimoisempia parisuhdetta etsiviä löytyy. Mitäpä jos sinä valitsisit ylivakavan seksisuhteen?

Ei kun hän vain jankkasi ylivakavasta parisuhteesta ja minä olisin vain halunnut seksiä.

• haaveillakinsaa

No niin, siinähän olisi siis täydellinen pari seksisuhteeseen: mennäänsuoraanasiaan ja kommentti_ . Ottakaahan yhteyttä toisiinne.

• envoielääilman

Ton ylivakavan seksisuhteen valitsen mielelläni jos vaan mahdollista. Muussatapauksessa tyydyn siihen mitä minulle annetaan.

• kommentti_

Ei mua seksisuhde kiinnostaa, olisin vain voinut hoitaa miehen kuntoon.

• eipelkkäpano

Että pelkkää panoa olet vailla, ilmeisesti joltain tietyltä mirriltä, jolta et ole aikaisemmin onnistunut saamaan? Etsi hänet käsiisi ja kysy onnistuuko. Minulle, jos joku pelkkää panoa ehdottaisi, saattaisin läpsäyttää poskelle;)

• Ihokontakti

Itseasiassa se vois toimii meillä. Ei mitään turhaa jännitystä jne. ;)

• Ihokontakti

Mutta en tekisi niin mistään hinnasta. Ajatus hänestä on niin kaunis, en koskaan pilaisi sitä varomattomasti. Silti tiedän, että esim. kädestä pitäminen auttaisi meillä alkuun.

• kädetsyyhyääjo

Ilmotat mulle vaan privasähköpostiosoitteen niin voidaa alkaa hiomaan kauppoja.

• jäikysymättä

Ja mä kysyisin tähän, että mikä virka sillä aikuisella naisella on sun elämässä?

• mennäänsuoraanasiaan

Kuis tuommoisia kysyt?

Jos ei pelkkä seksi kiinnosta, niin kyllähän noita ottajia löytyy=D Minulla enempi kuin hänellä.

• siksikysyin

Kuis tuommoisia kysyt?

Jos ei pelkkä seksi kiinnosta, niin kyllähän noita ottajia löytyy=D Minulla enempi kuin hänellä.

Toivottavasti et oo hän!

• cccvvxxxx

kuules nyt aikuinen mies,ota yhteys siihen naiseen :)

• siitäpuhemistäpuute

Panes se 20 cm kyrpäs jo mun pilluun.

• Tanssiaodotellessa

No NYT tuli vihdoin sitä oikeeta ASIAA!!!

• naidaanheti
        Tanssiaodotellessa kirjoitti:

No NYT tuli vihdoin sitä oikeeta ASIAA!!!

Kyrpä esille sitten.

• housutalasjanaidaan

Haluun että vedät housut alas kun nähdään ja mä polvistun sun eteen otan kyrvän suuhuni ja oot sit mun armoilla. Pelko pois en pure.. vai purenko

• lurpsistaluijaa

En pure jos et halua :D Mua pitää sit nuolla samanaikaisesti. Nimimerkillä "vittujoihanmärkänä"

• työnnysisääni

Nuole mun hinkkejä. Nännit jo nöpöttää ku ootan.

• tasaarvon_nimessä

Jos aloittaja olisi ollut nainen niin heti olisi haukuttu huoraksi ja lortoksi ties miksi.

• mennäänsuoraanasiaan

Aloittaja on nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe