Ajattelin lähettää hänelle laatikollisen paskaa tuolle kusipäänatsille.
Missä Natsi Immonen asuu?
17
<50
Vastaukset
- Pascal_Plöts
Sinähän hurja olet.
- lomaluuseri
Lähetä myöskin laatikollinen rahaa jollekin sosiaalitoimistolle, sillä monikulttuurin ylläpitämiseen tarvitaan paljon rahaa. Tämä on salainen teito, julkisesti ei kukaan tiedä, että kulttuurirahaa joku käyttäisi!
- SossuPummitPois
Monikulttuuri on rikkaus jonka arvoa kaikki eivät tiedä.
Omasta mielestäni voitaisiin aivan hyvin lopettaa sosiaalitukien jakaminen kokonaan.
Siinä olisi suomipummi ja muusta maasta tulleet sossupummiloiset samalla linjalla.
Jos ei pysty työllään itseään elättämään niin joutaa kuolla nälkään.
- tuore.parasta
Missä sinä asut? Voin tulla ihan henkilökohtaisesti vääntämään tuoreet tortut naamallesi.
- TorttuMaistuu
Täällähän minä asun. Jos vetäisit tortut alkuun vaikka vaimosi suuhun niin kuin teet joka ilta.
- Hei-Janipetteri
Miksi elät vieläkin veronmaksajien siivellä ? Milloin alat elättämään itse itsesi ?
- PidäLeipäläpiKiinni
Olen töissä toisin kuin sinä sosiaalitoimiston elätti.
- Pascal_Plöts
PidäLeipäläpiKiinni kirjoitti:
Olen töissä toisin kuin sinä sosiaalitoimiston elätti.
Ei seinien töhriminen mitään työtä ole.
- Lavrenti
"Ajattelin lähettää hänelle laatikollisen paskaa"
...hmm. .mahtaakohan rouvan hekinen kapasiteetti juuri enempään riittääkään???
Odota nyt vaan pääsiäistä ja syö sitten Mietaan lailla 50 rovetta!!!:D - Kamalaatouhu
Pahempia natseja ovat immosen haukkujat puheiltaan. Immonenhan sanoi ihan asiallisesti. Häpeäisitte!
- gzffg
Siellä taas yksi systeemin orja jota media vie kuin pässiä narussa. Moniko oli noteerannut Immoisen facebook kirjoitusta v'tunkaan vertaa ellei paskamedia olisi möykännyt siitä suu vaahdossa?
- keps
Eli aloittaja haluaa tätä myös tänne kotosuomeen?
https://youtu.be/qZ-QX8LuKHA - Somalit_pois_suomesta
Husu Husseinko siellä kirjoittelee? :D
- ip_tiedoss
Aloittaja, sun osoite on tiedossa. Tuun paskantaa sun laatikkoos paskanmarjat.
- VedäKäteenPelle
Ei minulla ole ip-osoitetta. Ap.
- tiltunparhaat
Lasoolihumalassa se Tiltu tänne kirjoittelee kaikenlaista mitä nyt sairaaseen mieleen juolahtaa.
- TotuusPummeista
Kuinkahan moni tässäkin säikeessä elättää itsensä sosiaalituilla loisimisen sijaan?
Eikö sossupummit olisi parempi teloittaa jos tässä halutaan Suomessa väkeä vähentää.
Siis työtön ja eläkeläinen on loisjätettä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1924927Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1094014Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573465
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211939Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361798