olen ajatellut ostaa koiran .minulla on hurjasti aikaa sille.elämäntilanne sellainen . vietän aikaa sekä maatilalla että kaupungissa joissa on turvallista koiran elää koiraturvallisissa oloissa.kokemusta on koirista koko elämän ajalta.oon kolmekymppinen.minulla oli päässä vakava sairaus ja jouduin luopumaan lemmikeistäni aiemmin.se oli todella raskasta ja syytän itseäni vaikken voinut sairaudelleni mitään.paranin sitten kuitenkin ja nyt oon ajatellut että ottaisin uuden koiran.löysin edellisille eläimilleni,(niitä oli aika paljon)erinomaisen hyvät pysyvät kodit ja ne ovat ystävilläni enimmäkseen.niitä eläimiä en mitenkään saa takaisin.ei ollut varmaa selviänkö sairaudesta.nyt olen terve ja valmis ottamaan koiran.kukaanhan ei voi tietää sairauksistaan mutta mua hirvittää mitä ihmiset ajattelee kun otan uuden koiran.kun te ihmiset olette niin helposti arvostelemassa.kun itsekkin tuntuu pahalta kun on pitänyt luopua.
niin onko mulla nyt ollenkaan oikeutta ottaa koiraa?olen terve ihan kuten kuka tahansa.
agilityä harrastaisin ja tokoa.ja paljon lenkkeilyä.ja hyvin hoitaisin lemmikini.ja ihan sen loppuelämän.jos ei tapahdu mitään radikaalia.eihän meistä kukaan tiedä elämästään.mutta vakaa tarkoitus on pitää koko eläimen loppuelämä.
olen vain niin yksinäinen ja harrastus ja lenkkikaveri olisi enemmän kuin tervetullut.mietin kyllä vielä sen vuoden tätä.että millainen koira.mutta sitten ottaisin.
minulla on niin ikävä niitä kaneja ja kissoja ja koiria ja muita mistä jouduin luopumaan.mutta hyvät kodit ne saivat takuuvarmasti.
korostan siis että paranin sairaudestani täysin.olen kuin kuka tahansa nyt.ei pelkoa uudelleen sairastumisesta
tää oli nyt vähän sekava teksti 'mutta pointti oli että sopisiko mulle joku koira?
saan hyvin rahaa että rahasta ei ole kiinni.
ja kokemusta on koko elämän ajalta eläimistä hevosista akvaarioon ja kaikenlaisiin eläimiin.
nyt vaan tyhmänä mietin mitä ihmiset sanoo jos otan yhden ainoan koiran
en ole tehnyt eläinsuojelurikosta.olen aina pitänyt hyvää huolta eläimistäni.
tällainen vuodatus
saa kommentoida
olen koiraihminen henkeen ja vereen.toisten eläimiä en hoida koska siinä on sitten aikamoinen vastuu.muuten joku ystäväkoira vois olla
mutta toisaalta haluaisin jakaa elämäni koiran kanssa ja olla sen kanssa päivittäin.ja koko ajan.haluaisin että joku tarvitsee mun huolenpitoa.voisin ottaa esim aikuisen kodinvaihtajan joka todella tarvii kotia
kiitos kaikista kommenteista :)
koiraa suunnitteleva.vuoden sisällä
Jakeya
4
<50
Vastaukset
- koirahyväänkotiin
olen AP
minulla on koirakokemusta monesta koirasta jotka olen terveenä ollessani pitänyt vanhaksi asti ihan loppuun asti .ja muista eläimistä.lähinnä mietin tuota että minkä rotuisen ottaisin.ehkä sekarotuisen.tai jonkun pienen kuitenkin.kätevänkokoisen.millainen kokemus teillä on kodinvaihtajista?itseltäni lähti timantteja uusiin koteihin ja niitä on ikävä suuri mutta tilanteelle ei voinut mitään.:(- koiraasuunnitteleva
up
mitä mieltä olette?olen ap
o - ap79na
koiraasuunnitteleva kirjoitti:
up
mitä mieltä olette?olen ap
oUp
Olen aloittaja.mitä mieltä olette?
- haaveilijatyttö
Eikö tähän osaa vastata kukaan?ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972