Entinen hyvin toimentuleva keskiluokka kohta köyhälistöä. Asunnot vasaran alle ja porukka mieroon. Suurkaupungeissa pyöri asunnotomina entisiä hyvin toimentulevia. Riisto alkaa tulla päätökseensä! Nyt jenkit lietoso sotia, että saisi aseteollisudelle tilauksia.
keskiluokka kusessa USA:sa
5
<50
Vastaukset
- mahakuralle
Toi on täysin totta. Sitä ei vain saa kertoa palstalla, jonka on miinottanut länsirähmäset cia-apinat. Niillä maha kuralla nyt kuukauden!
- Vatut
Älä jauha paskaa. Ei täällä jenkkien yhteiskuntaa ihailla. Sen sijaan sinä muut venäjäkiimaiset ihailette Venäjän narkkari- ja HIV -yhteiskuntaa. Heti olette paskat housuissa itkemässä, kun ryssien yhteiskunnasta kerrotaan ikäviä totuuksia.
Minä olen POHJOISMAISEN hyvinvointiyhteiskunnan kannattaja. Jenkkien ja ryssien touhuja saa minun puolestani soimata ihan huoletta.
- sotiatarvii
Tässä tuli äsken dokumentti Usasta. Siinä autioitui Detroitti ja muita. Ihmisiltä pankki vei asunnot. Ikärasismi yhtä yleistä, kuin Suomessa. Sodat muualla tuo vain vaurautta USA:n.
- kkmnbvcx
Aivan totta turiset.
Jenkit ovat olleet jo kauan todella räikeässä tuloerokuilussa.
Hyvinkin kattava selvitys asiasta:
https://www.youtube.com/watch?v=QPKKQnijnsM - aserahaa
Nyt ne mobilisoi sotia pitkin maalimaa, rikastuakseen asetoimituksilla. Ukrainan kähinän maksatavat EU tolloilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877