Siellä ne torilla muutama julkku ja sammuva politiikko huusi lisää monikulttuurisuutta ja mamuja lisää.. Millä ne rahoita nää loiset? Vankilatkin jo niitä pullistelee.. Haluavat sarilain ja uskonsodat tänne! Vai juhlivatko koulukotimurhaa?
monikulttuurisuutta!!
9
<50
Vastaukset
- eläkeläisiltä
Erkkihän leikkasi eläkkeitä. Kait näin?
- boigott
Muistakaa ne " Artistit" jottka siellä lesos Suomalaisuutta vastaan,muistakaa ja Boikotoikaa.
- syntymälahjako
Kukapa reppana täällä suomen maassa ei muistaisi Palefacea.
Mikähän senkin pään loppupeleissä sitten sekotti? Oliko se koulukiusattu vai mikä sillä on ollut, kun nyt se vihaa koko suomea ja suomalaista kulttuuria. - mitähänhalusi
Kyllä sillä Erkillä on ollut kummallinen naisihanne, kun ylpeili seurustelleensa Halosen kanssa.
- Eitolkkua
Totuus alkaa purra venäjäkiimavajakkiinkin. Sönkötä silti jotakin venäjäkiimasi tueksi. Saadaan nauraa..
Jokainen täyspäinen tajuaa venäjäkiiman tuhoisuuden! - kulttuuritkohtaa
Miettikää LONTOON pommi-iskuja ,miettikää Pariisin mellakoita ,miettikää Malmön kranaatti-iskuja ,miettikää Madridin...... jatkakaa listaa
- ttkkl
Nuo totetutettuu uskonnonvapauslailla!
- tätäköhalutaan
Monikulttuurisuus yrittää väkisin Ranskasta eurotunnelin kautta Englantiin !
- Erkkiparkanyt
Kohta kait Erkki ja piispa raijaa ne Suomeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117