on unelma elää suomessa suomalaisena ilman ulkoisia häiriötekijöitä, mamuja.
99,997 %:lla suomalaisista
12
<50
Vastaukset
- 435678
Olet vielä siinä kehitysvaiheessa, että et erota oman pääsi sisäisiä kuvitelmia ympäröivästä todellisuudesta.
99.997 % suomalaisista valitsee joka päivä maksaa itsellensä ja jälkikasvullensa rodunsekoitus-propagandaa viihdykkeeksi ja kulttuurikseen.
Ihmetyttää myös mitä puolueita nuo ovat mukamas äänestäneet kun jokainen puolue kannattaa valkoisen Suomen korvaamista sekarotuisella yhteiskunnalla. Tyhmimmät eivät vieläkään tajua että myöskin ne persut ovat tässä mukana.- Ainut-oikea-puolue
Ei ole Perussuomalaiset mukana suomen tuhoamisessa. Heillä on AINOANA puolueena puolueohjelmassa mainittu, että he pyrkivät vahentämään monikulttuurisuutta suomessa. Perussuomalaiset on äänestettävä seuraavissa vaaleissa suomen suurimmaksi puolueeksi. Silloin alkaa tapahtua oikeita sioita, koska suurin puolue saa suurimman vallan päätöksiin. Muistakaa ihan kaikki äänestää seuraavissa vaaleissa Perussuomalaista ehdokasta.
- onhan.se.unelmaa
Tällainen unelma minullakin on, olla ja elää ilman ulkopuolisia häiriöitä. Niin yöllä kuin päivälläkin.
- SomaliÄmmäPuhelimessa
Kivikossa somaliämmä istuu parvekkeella ja huutaa aläbälämäätään puhelimeensa kaiket päivät ja illat.
Ja on iso kalliinnäköinen puhelin. Tälle somaliämmälle riittäisi vaikka kenkä, koska hän ei edes kuuntele mitään, höpisee, kälättää kovaan ääneen omiaan.
Ja minne tämä somaliämmä mahtaa soittaa - aivan varmasti Somaliaan. Houkuttelee muita loisimaan Suomeen.- Pascal_Plöts
Ja mikä helvetti siinä oikein on, että ne ei osaa keskenään keskustella normaalilla äänellä? Aina helvetinmoinen älämölö kun niitä on paikalla enemmän kuin yksi.
- oisko.sinne.molottanu
Oiskopa siellä somppulandiassa puhelimiakaan. Taitaa molottaa sossuun että pitäis taas vaihtaa nahkasohva.
- Ladyi
oisko.sinne.molottanu kirjoitti:
Oiskopa siellä somppulandiassa puhelimiakaan. Taitaa molottaa sossuun että pitäis taas vaihtaa nahkasohva.
Onneks mä oon suomalainen ... sanoi siskontyttö 3 vuotiaana kun punkkarin ekaa kertaa näki ;)).
Ei mulla mitään värillisyyttä vastaan ole mutta suomen kielen taidottomuutta, raiskaajia, loisijoita, naisten alistajia, varkaita ja muita paskiaisia kohtaan en tunne mitään vetoa. Näitä ei täällä tarvita. - kuin.ettäkö
Ladyi kirjoitti:
Onneks mä oon suomalainen ... sanoi siskontyttö 3 vuotiaana kun punkkarin ekaa kertaa näki ;)).
Ei mulla mitään värillisyyttä vastaan ole mutta suomen kielen taidottomuutta, raiskaajia, loisijoita, naisten alistajia, varkaita ja muita paskiaisia kohtaan en tunne mitään vetoa. Näitä ei täällä tarvita.Niin ettäkö mieluummin sata saamelaista kuin tuhat somalialaista, pigmentit kohtaavat.
- kmpwcm
Ladyi kirjoitti:
Ei mulla mitään värillisyyttä vastaan ole mutta suomen kielen taidottomuutta, raiskaajia, loisijoita, naisten alistajia, varkaita ja muita paskiaisia kohtaan en tunne mitään vetoa. Näitä ei täällä tarvita.Tarkoitatko persuja, aika moni tuntomerkeistä taitaa sopia! Mutta mihin ne lähetetään, kuka huolii?
- itärajan_takuisia
Persut pitäisi panna junaan ja lähettää itään ilman palautusoikeutta. Kunnon ihmiset saisivat asua rauhassa, niin kantasuomalaiset kuin maahanmuuttajatkin. Itärajan takaa tuli aikoinaan kahtena vuonna (1969 - 1970) yhteensä yli 100 000 elintasopakolaista. Tämä tapahtui Ruotsille eli ne tulijat olivat suomalaisia. Että silleen.
- harmin.paikka
Unelmien siivet ei kanna.
http://api.ning.com/files/fxTtUFWbwsp4P9FukSzN8orozVNzxWJNBvM3Ald6nEfwJFT03JD7vAki0jXPV*YeYyZcVyWTtURBaNhEhlCzxn6DIBMLB3VaflpmsY5jEDM_/karisomali.png- harmin.paikka
No voihan rähmä sentään, rasismin vastainen iski tähänkin linkkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251