70 euroa pullo. Parempaan minulla poloisella ei ole varaa.
Partaveteni maksaa vain
49
<50
Vastaukset
- Kerro.sen
merkki, niin voi olla että tunnistan merkistä ja tiedän sen hinnan mitä se oikeesti maksaa.
- ähhäää
Et tunnista. Se on hienosta kaupasta.
- elluhallo
miehet.FERRARIA .Best.
- Kerro.sen
ähhäää kirjoitti:
Et tunnista. Se on hienosta kaupasta.
No kerro se nimi, en nääs ole markettien kemppariosaston asiakas!
Tai sulla ei ole sitä nimeä antaa, sen kun kehasit!
Onko tuoksusi nimi " älä käy kahteen viikkoon suihkussa " ap ? :)
- rahahaisee
Se varmaan tuoksuu sitten 70euron setelille.
- hyvähengitys
Halvemmat partavedet on paremman makusia
- käsidesikinkelpaavai
Tämä oli hyvä.
- metukehdutaan
Yök liika on liikaa. Hillitse sitä sen käytyöö
- tyylituomo
Ei ole koska olet säälittävä köyhätasku
- TuoksuuHaiseeLöyhkää
Olisko Mennen, 10 litran ämpärillinen :)
- hyvääyötäja
minulla on aina olleet halvat huvit, ei muuta kun jono jatkoksi ;)
- tuleehuonolo
olen hajusteyliherkkä, en käytä hajuvettä lainkaan
- aijaikateeksikäy
Käykö kateeksi? Itselläsi ei varmasti olisi työttömänä varaa yli 500 euron hajuveteen vai mitä?
- aijaikateeksikäy_
Ai niin ja milloin viimeksi olet käynyt ulkomailla? Veikkaan, että olet siitäkin kateellinen=) Todellisuudessa et koskaan ole ollut ulkomailla et edes risteilyllä kertaakaan, vai mitä?
Oikeastaan luulen, että olet kateellinen ihan kaikesta mahdollisesta. Hiuksista, meikistä, hajuvedestä, kengistä, vaatteista, harrastuksista, treffikumppaneista, lähikaupan myyjistä, lähikaupoista, muista kavereista, bileilloista, matkoista, kalliimmasta autosta, vanhemmista, sisaruksista, lemmikeistä, asunnosta, koulutuksesta, palkasta, ahkeruudesta, lahjakkuudesta, työpaikoista, työtovereista, koruista, aivan kaikesta. Ei visiin ole mitään sellaista olemassakaan mistä et olisi kateellinen, vai mitä? Rehellisesti kerrottuna, aika rasittavaa olla tällaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä, joka kadehtii aivan kaikista asioista, aivan kaikista. Oikeastaan aika mahdotonta pitää minkäänlaista toimivaa ystävyyttä noin kateellisen ihmisen kanssa, joka vielä valehtelee päin naamaa, haukkuu palstoilla lyttyyn, levittelee mustamaalausjuttuja ja perustaa koko elämisensä vain minun vainoamisesen, lyttäämiseen ja haukkumiseen. - aijaikateeksikäy__
aijaikateeksikäy_ kirjoitti:
Ai niin ja milloin viimeksi olet käynyt ulkomailla? Veikkaan, että olet siitäkin kateellinen=) Todellisuudessa et koskaan ole ollut ulkomailla et edes risteilyllä kertaakaan, vai mitä?
Oikeastaan luulen, että olet kateellinen ihan kaikesta mahdollisesta. Hiuksista, meikistä, hajuvedestä, kengistä, vaatteista, harrastuksista, treffikumppaneista, lähikaupan myyjistä, lähikaupoista, muista kavereista, bileilloista, matkoista, kalliimmasta autosta, vanhemmista, sisaruksista, lemmikeistä, asunnosta, koulutuksesta, palkasta, ahkeruudesta, lahjakkuudesta, työpaikoista, työtovereista, koruista, aivan kaikesta. Ei visiin ole mitään sellaista olemassakaan mistä et olisi kateellinen, vai mitä? Rehellisesti kerrottuna, aika rasittavaa olla tällaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä, joka kadehtii aivan kaikista asioista, aivan kaikista. Oikeastaan aika mahdotonta pitää minkäänlaista toimivaa ystävyyttä noin kateellisen ihmisen kanssa, joka vielä valehtelee päin naamaa, haukkuu palstoilla lyttyyn, levittelee mustamaalausjuttuja ja perustaa koko elämisensä vain minun vainoamisesen, lyttäämiseen ja haukkumiseen.Ja muuten, aika vaikeaa olla sellaisen kaveri, joka vinkuu seksiä tai on sairaalloisen pakonomaisesti kiinnostunut, jopa rakastunut eikä millään suostu tajuamaan, että ei ole mitenkään ulkoisesti ja sisäisesti mitenkään erityisen kiinnostava tai sitten käyttää vain kiinnostusta verukkeena hyötyä jotenkin eli vaikkapa rahallisesti, seksuaalisesti tai vaikkapa uusien kontaktien luomiseen naistreffiehdokkaisiin.
Kun on persaukinen, patalaiska kouluttamaton tyhjätasku loismato niin sitä sitten haluaisi jonkun rikkaan uranaisen, joka kävisi aamusta yöhön töissä, jotta voisi löhöillä Kelan rahoilla sohvalla, haistatella netissä ihmisille aamusta yöhön vetäen Lidlin alesiideriä ja kaikki muut hoitais sun elättämisen, eiks vaan?
- Apmiespaljastaa
Käytin tuon 70 euron partaveden loppuun jo alkusyksystä. Eikä se oikeasti maksanut 70 euroa, vaan 30 euroa. Oli roimassa alennuksessa. Normaalihinta toki oli 70 euron tuntumassa. Pikkuisen kipeä saa olla päästään jos minun tuloilla maksaa partavedestä 70 euroa. Hajuvesi on eri asia, koska tuoksu ei haihdu niin nopeasti. Mulla on hajuvesiä, jotka maksaa laivalla 80 euroa.
Sen jälkeenkin olen ostanut monta partavettä hintaan 8-22 euroa. Yksi pullo riittää pariksi kuukaudeksi. Käytän sitä desinfioimaan kasvoja. Pysyy epäpuhtaudet kurissa. Erittäin hyvin ajaa asiansa.- kovinonuskottavaa
Olet siis mies, joka käyttää hajuvesiä. Selvä.
- köyhälistönedustaja
halpaa hupia, tänne vaan
- Apmiespaljastaa
kovinonuskottavaa kirjoitti:
Olet siis mies, joka käyttää hajuvesiä. Selvä.
Olen. Miehet ovat käyttäneet hajuvesiä maailman sivu.
- etteipeenishaise
Apmiespaljastaa kirjoitti:
Olen. Miehet ovat käyttäneet hajuvesiä maailman sivu.
Öödekolognea.
- Apmiespaljastaa
etteipeenishaise kirjoitti:
Öödekolognea.
Sitä ei kannata kovin paljon käyttää. Liian voimakas ja synteettinen tuoksu. Teollisuusmyrkkyä.
- aikapaljonitsestäkiinni
Mä luulen, että sä olisit vähän rikkaampi jos viitsisit käydä kouluja, viitsisit hakea töihin, viitsisit tehdä paljon töitä niin sulla olis jääkaapissa jotain muutakin kuin valo ja ykis Lidlin alesiideri. Silloin sulla olisi varaa ulkomaanmatkoihin ja kalliisiin hajuvesiin, mutta ai niin, sulle oli tärkeämpää vaan olla aamusta yöhön netissä ja haukkua muita kateellisina, että kaikki on muiden syytä! Aika paljon siis itsestä kiinni mitä siellä jääkapissa on.
- eimullamuuta
Sitä ei kannata kovin paljon käyttää. Liian voimakas ja synteettinen tuoksu. Teollisuusmyrkkyä.
Laita sitten vaikka hunajaa kunhan ei vaan peenis haise.
- tärkeinasia
eimullamuuta kirjoitti:
Laita sitten vaikka hunajaa kunhan ei vaan peenis haise.
Kunhan ei ole peeeniskateutta, se on tärkein.
- Apmiespaljastaa
Tuoksu oli siis Paco Rabanne One Million Aftershave lotion
100 ml. Oikein hyvin kosteutti myös, mikä ei ole itsestäänselvyys partavesissä.- hyvääyötävaan
Hyvä ettei kirvelly sitä missä haisee.
- TuntuukoAP
sinusta että jotenkin nosti omaa statustasi kertomalla mitä MUKA sinun partavetesi maksaa?
Olet narri, ja niin kuin pelle, siinä seurassa joka hakee valehtelemalla omaa statustaan, pettämällä lähinnä vain itseään.- Apmiespaljastaa
Muistaakseni halusin vähän provota. Olin myös iloinen että lähti niin hyvää tököttiä niin halvalla, ettei tarvinnut mihinkään bulkkitavaraan tyytyä, tai maksaa senttiäkään ylihintaa.
Ei kannata ottaa yhtä partavettä niin vakavasti. - katsopaspeiliin
Muistaakseni halusin vähän provota. Olin myös iloinen että lähti niin hyvää tököttiä niin halvalla, ettei tarvinnut mihinkään bulkkitavaraan tyytyä, tai maksaa senttiäkään ylihintaa.
Ei kannata ottaa yhtä partavettä niin vakavasti.Vittuilet aina tahallesi, koska olet niin alemmuudentoinen ja kateellinen ja haluat sillä tavoin nostattaa egoasi, muita lyttäämällä. Sitten kun sulle siitä huomauttaa, niin aina jokainen kerta vastaus on se, että ei kannata ottaa niin vakavasti.
Tällä tavoin kaikki rikolliset ja kiusaajat puolustelevat omia tekosiaan, vika siis on uhrissa kun hän ottaa asian niin vakavasti. Ei vika ei ole muissa, edelleenkään. Vika on sinussa ja sinun käytöksessäsi. Yrität nostattaa itsetuntoasi lyttäämällä muita. Henkisesti terve, terveen itsetunnon omaava ihminen ei tee niin. Terveitsetuntoisella ihmisellä ei ole mitään syytä pönkittää omaa egoansa muiden kustannuksella.
Kaiken ongelman ydin on se, että sulla on äärimmäisen huono itsetunto ja kärsit todella paljon alemmuudentunnosta. Kaiken a ja o on terve itsetunto ja sitä sinulla ei ole.
Tiedätkö mitä? Sinunkaan ei kannattaisi ottaa liian vakavasti sitä, että mitä muut sinusta ajattelevat. Egosi nostattaminenhan muiden kustannuksella kertoo siitä, että olet hemmetin epävarma itsestäsi, omaat huonon itsetunnon ja haluat päteä esittämällä jotain klownia. Olet itse nimenomaan sellainen, että hirveästi mietit mitä muut ajattelevat sinusta.
Sitten kun sinulle kirjoittaa totuuden ja loukkaannut hyvin pienistä asioista muutenkin niin sinulle voisi nimenomaan vastata, että älä ota liian vakavasti. - Apmiespaljastaa
katsopaspeiliin kirjoitti:
Vittuilet aina tahallesi, koska olet niin alemmuudentoinen ja kateellinen ja haluat sillä tavoin nostattaa egoasi, muita lyttäämällä. Sitten kun sulle siitä huomauttaa, niin aina jokainen kerta vastaus on se, että ei kannata ottaa niin vakavasti.
Tällä tavoin kaikki rikolliset ja kiusaajat puolustelevat omia tekosiaan, vika siis on uhrissa kun hän ottaa asian niin vakavasti. Ei vika ei ole muissa, edelleenkään. Vika on sinussa ja sinun käytöksessäsi. Yrität nostattaa itsetuntoasi lyttäämällä muita. Henkisesti terve, terveen itsetunnon omaava ihminen ei tee niin. Terveitsetuntoisella ihmisellä ei ole mitään syytä pönkittää omaa egoansa muiden kustannuksella.
Kaiken ongelman ydin on se, että sulla on äärimmäisen huono itsetunto ja kärsit todella paljon alemmuudentunnosta. Kaiken a ja o on terve itsetunto ja sitä sinulla ei ole.
Tiedätkö mitä? Sinunkaan ei kannattaisi ottaa liian vakavasti sitä, että mitä muut sinusta ajattelevat. Egosi nostattaminenhan muiden kustannuksella kertoo siitä, että olet hemmetin epävarma itsestäsi, omaat huonon itsetunnon ja haluat päteä esittämällä jotain klownia. Olet itse nimenomaan sellainen, että hirveästi mietit mitä muut ajattelevat sinusta.
Sitten kun sinulle kirjoittaa totuuden ja loukkaannut hyvin pienistä asioista muutenkin niin sinulle voisi nimenomaan vastata, että älä ota liian vakavasti.Ok, partaveden ostaminen on siis kiusaamista ja huonon itsetunnon kompensoimista. Hyvä tietää.
- niin_päniin
Eihän toi nyt mikään hinta kun ostat kerran 20:ssa vuodessa sen partavetesi. hintaa tulee 30 tai 40 centtiä vuodessa. Käytät sitä vain kun käyt suihkussa, se on huomattu.
- Apmiespaljastaa
Jos kuukaudessa menee 10-15 euroa partaveteen, niin en mene siitä konkurssiin. Aloitin jo nuorena 11-12 vuotiaan käyttämään kasvovesiä yms. tavaraa käytännön syistä. Hillitsevät ihon epäpuhtauksia. Herbina ja Clerasil kasvovedet ainakin olivat kova juttu joskus vuonna yksi ja kaksi. Partavesi sopii näin aikuisiällä kun iho on parkkiintuneempi ja on budjetti isompi.
- Haisettiskeille
Sen verranhan ne halvat "tiskivedet" taitaa maksaa.
- Apmiespaljastaa
Ei taida kalliimpia olla edes Suomessq myynnissä partavesissä. Creedillä on jotain 200-300 euron hajuvesiä miehille, muttei käsittääkseni partavesiä. Hyvinpä sä tiedät. ;D
- Apmiespaljastaa
Nauran täällä itsekseni. Kesän alennusmyynneistä ostamaani partavettä on nyt käsitelty myös psykologisesti.
- öödekölöngi
Älä sinä naura partaasi, senkin öödekölöngi.
- Apmiespaljastaa
öödekölöngi kirjoitti:
Älä sinä naura partaasi, senkin öödekölöngi.
Nauroin juuri äskenkin. Mutta suosittelen partavesiä. Ostakaa miehellenne netistä halvalla. No, ei ne uskalla niitä käyttää kuitenkaan.
- puujapuistotie
Nauroin juuri äskenkin. Mutta suosittelen partavesiä. Ostakaa miehellenne netistä halvalla. No, ei ne uskalla niitä käyttää kuitenkaan.
https://www.youtube.com/watch?v=R0ERzkjWP_o
tykkäätkös tästä öödekologne - Apmiespaljastaa
puujapuistotie kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=R0ERzkjWP_o
tykkäätkös tästä öödekologneJoo tykkään.
- Säälittävälle
Luulin eilen tähän ketjuun vitsillä vastaillessani, että saisin ap: n leikkimielisesti hupailemaan kanssani hauskoin vastauksin MUTTA: Paskanmarjat!!!!!
Aloittaja ei ollut paikalla, kun huumorintajua jaettiin. Tympeä, itsekeskeinen ja idioottimainen vastaustensa perusteella. Ihan samanoloinen kuin palstavedättäjä onni. Sama tyyppi?- Apmiespaljastaa
Aina ei osaa vastata juuri oikealla tavalla partavesistä. :D
- vaiettänäin
Kiitos tiedosta mies!
- MitäsTuosta
hain tänään tilaamani hiusbalsamin postista ja sekin maksoi noin 70 euroa.
- Apmiespaljastaa
Ihan varmaan joo!!! Mulle on oikeasti tulossa juuri 60 euron paketti, useampi tuote...
ukkoseni ei käytä.
- vesivanhin
Lempiparfyymini hinta hipoo pilviä ja siksi ystävät ovat iloisia voidessaan käyttää sitä, he luulivat hajuveteni hintaluokan olevan jossain 5euron kieppeillä.
itse en juurikaan hajuvesiä käytä- Apmieskysyy
Mikä sen nimi on?
- vesivanhin
kirjana ja laffana löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761