En tiedä menikö just näin, mutta kuulemma joku viherpiipertäjä oli kytkenyt ittesä kettingillä ja munalukolla kaivinkoneen tai jonkun muun kaivurin kauhaan. Urakoitsija oli sitten kiikuttanut kauhan jonnekin syrjään ja lisännyt kettinkiin oman munalukkosa ja lähtenyt tietysti pois avain mukanaan! Oli siinä viherpiipertäjällä ollu löysät pöksyssä itikoitten keskellä jossain kaukana metässä, buahahahaahahaa!!!
Kesän paras juttu!
Kuulin hyvän jutun ydinvoimalatyömaalta
10
139
Vastaukset
antaa vaan olla syksyyn kettingissään niin muuttu vielä vihremmäksi
- Lalalaa
Hieno idea.
- Ahteriin
Minä kuulin että samainen urakoitsija käytti tilannetta hyväkseen ja tuikkasi poikapoloista.
- Syväjoki
Kettingit= SM Poika&poika=gay
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt. - halutjateot
Syväjoki kirjoitti:
Kettingit= SM Poika&poika=gay
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt.Ahaa, se siis olikin "sitomisleikkiä
- niitari
Bravoo..... pointsit urakoitsijalle
- iltan
Kenenkähän ruokakipolla ne viherpiipertäjät käyvät syömässä työtähän ne eivät ole koskaan tehneet, taitavat olla valtion ruokkimia konnia?
- Lainsuojatonkana
iltan kirjoitti:
Kenenkähän ruokakipolla ne viherpiipertäjät käyvät syömässä työtähän ne eivät ole koskaan tehneet, taitavat olla valtion ruokkimia konnia?
Vihreät syövät esim. leipää ja maitoa jotka on tuotettu luonnonmukaisesti ilman EU tukiaisia. Söisivät muutkin mutta Evira ja LeäninelläiLeäkärit lopettavat alkuunsa vähäisenkin luomutuotannon vaikka ulosottomiehen ja poliisien voimalla.
- Lyytimummo
Lainsuojatonkana kirjoitti:
Vihreät syövät esim. leipää ja maitoa jotka on tuotettu luonnonmukaisesti ilman EU tukiaisia. Söisivät muutkin mutta Evira ja LeäninelläiLeäkärit lopettavat alkuunsa vähäisenkin luomutuotannon vaikka ulosottomiehen ja poliisien voimalla.
Vaihda lääkettä!
- Toivottavasti_kauhaa
vaihtaessa on puomi vähän kolauttanut viherpipertäjää. Sillai ihan vahingossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1383824Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362474Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442128Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet221133Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46945
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34913Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63906- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100809