Heikkolaatuinen skeida ei kelpaa edes varkaille pitkäksi aikaa. Onneton itäkippa piti vaihtaa kesken keikan kunnon Meseen.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/varastettu-skoda-loytyi-joensuusta-mersu-yha-kateissa/703395/
Ruma skeida varastettu. Oli pakko vaihtaa meseen.
7
63
Vastaukset
eihän tohon voi luottaa varkaatkaan. iskevät kätensä paskaan kun skeidan varastavat.
- jjhgf
Hehheh. Varmaan rosvokollega kuittaili että varastit sitte Skoodan..
- luetunymmärtäminenhukass
Ja vielä kun rölli ymmärtäisi mitä tuossa oli oikeasti tapahtunut. Vain hyvin sairas mieli kehittää tuostakin oman tulkintansa ja provon.
- pölhökustaan_touhua
Mahtaisko nuo möllit olla niitä samoja, jotka polttivat Kemissä Pörhön autoliikkeen autoja. Pörhö kun myy Volkkareita. Vaan kiinni jäävät, on sen verran hyvät valvontakamerakuvat, että tekijät ja tekijöiden auton rekkarikin näkyy. Yksi uivelo on jo pidätettynä.
- eisekelpaakellekkään
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/autokauppahuijarit-iskivat-kahdesti-ajelivat-skodalla-hakemaan-mersun/703376/
Joo päättivät kuitenkin skodassa istuttuaan, että laaduton kulkine. Samaan päätyy moni muukin, kun varkaat. Skodia yritetään epätoivoisesti myydä pois eri myyntikanavilla. Epätoivoista!! - skeidat_hajoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672