Näin käy kun antaa persutollolle valtaa

taasyksi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellasta se persuilu on: mölinää vailla sisältöä.

• Antipersux

Lohdutukseksi voi professorille kertoa että tällä palstalla pölhöpersujen "semantiikka" ja sanojen selittäminen / selojen sanottaminen kuuluu asiaan vääjäämättä. Tästä voi tietenkin käyttää myös nimitystä "mölinä".

• 44444444

Tollot äänestää tolloja!

• Knikkerton

Ei kai kukaan täysipäinen kuvittele, että minkään puolueen tavallisella kansanedustajalla on Suomen lain osaaminen ulkomuistissaan? Ymmärrätkö edes kuinka paljon on erilaisia lakeja ja määräyksiä ? Etpä taida ;D

Että semmosta taas näistä sun kommenteista !

Lisäksi on tosiaan ihan hyvä, että näiden jos jonkinsortin professorien ja muiden "akateemikkojen" toimipisteistä aletaan säästämään valtion rahoituksessa. Nirppanokat ja kaiken mutut-tutkijoiden verovaroilla suorittama mitäänsanomaton elvistely on saatava jonkun muun kustannettavaksi. Mieluiten tietysti sellaisen tahon, joka siitä saa hyödynkin . . . . niin, hyödythän ovat suhteellisen minimaaliset muille kuin henkilöille itselleen !

• NytRiittää

Nyt on kyse yleissivistyksestä ja harkinnasta tai Mäkelän kyseessä ollen sen puutteesta. Persujen tapaan hän alkoi heti epäillä jotain persuvastaista salaliittoa selvittämättä faktoja.

Persujen uskottavuus rapisee koko ajan etenkin persuministerien osaamattomuuden vuoksi. Persujen näytöt alkavatkin olla näytetty, ei Suomi tarvitse tällaista pellelaumaa elätettäväksi ja vahingoittamaan Suomea.

• taasyksi

Kyllä jokainen täyspäinen, ei vaan kuvittele, vaan edellyttää, että tämmöiset asiat ovat ainakin kansanedustajien tiedossa.Jopa minä tiesin sen.Lupa mielenosoitukselle, HALOO!Jos on ei tiedä, netistä kyllä löytyy tietoa, ennenkuin aukoo päätään.Ja vielä kehtaa uhkailla, Humalassahan se Mäkelä on ollut.
      Viimeisestä kappaleesta olen kyllä samaa mieltä

• idioottienPS

Onko persuissa muitakin kuin poliittisia idiootteja? Ei siltä ainakaan vaikuta.

• Nestori_Tykkikessu

Ehdotan, että uuden kansanedustajan on suoritettava hyväksyttävästi kuuden kuukauden sisällä valtakirjan jättämisestä valtio-opin peruskurssi. Jollei näin ole, varamies astuu tilalle yrittämään puolestaan kurssin suorittamista.

Veikkaan, että varsinkin persujen ryhmähuoneen ovessa olisi liikennettä ja ryhmän kokoonpano eläisi kiihkeästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6151
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4376
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2841
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2778
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1875
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1412
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      25
      1395
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      30
      1240
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1151
    Aihe