Suomelle monenlaista rikkautta tuottava maahanmuutto voisi olla moninkertaista, jos yhteiskunta ei rajoittaisi sitä musertavalla byrokratiallaan. Maahanmuutto on vapautettava kahleistaan! Maahanmuuttoon liittyvät asiat on erotettava valtion ja kuntien säädöksistä ja budjeteista; vain ulkorajojen valvonta jääköön valtion hoitoon.
Tulevaisuudessa maahan saatakoon ottaa niin paljon valtion hyväksymiä maahanmuuttajia kuin maahanmuuton kannattajiksi rekisteröityneet (on perustettava erillinen, yksityinen yhdistys "Maahanmuuton tuki ry" tms.) sitoutuvat ylläpitämään. Aluksi tällaisen yhdistyksen perustaminen hiukan lisää byrokratiaa: yhdistyksen perustaminen, alkupääoman ja takuurahastojen kerääminen, mutta lopputuloshan pitkällä tähtäyksellä ratkaisee.
Maahanmuutto vapautettava byrokratiasta!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319