Entä jos sikiö on homo tai sairas?

missä.raja

Kaliforniassa (ja varmaan muuallakin) on klinikka, jossa pystytään selvittämään lapsivesipunktiolla, että onko vauva todennäköisesti homoseksuaali tai todennäköisesti downin oireyhtymäinen tms. Varmastihan näitä ei saa tietää ennen syntymää.

Saisiko teidän abortinvastaisten mukaan tehdä abortin, jos selviää että sikiössä on joku tällainen "vika"?

11

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäerilaisillekin

      Ei tietenkään, vain sillon jos vika on kuolemanvakava, on syvästi kehitysvammainen tai sairaus aiheuttaa loputonta fysikaalista kärsimystä eikä sitä voi parantaakaan.

    • Ei.mitään.vikaa

      "Varmastihan näitä ei saa tietää ennen syntymää."

      Downin syndrooman saa ja suuri osa abortoidaankin. Tämä ok. Homoseksuaalisuuden takia tehty abortti ei.

      • Anonyymi

        Homogeeni on homokansan propagandaa. Sellaista ei tiede edes tunne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homogeeni on homokansan propagandaa. Sellaista ei tiede edes tunne!

        Juu, se kuuluu samaan sarjaan kuin uskontogeenikin.


      • Anonyymi

        Down ihmisten elämä on yhtä arvokasta ja hyvää kuin sinunkin elämäsi vastaaja, ovatko he mielestäsi epäihmisiä erilaisuutensa takia?
        Tosi outoa että hyväksyt perverssin seksitaipumuksen muttet down ihmistä.
        Kukaan ei synny homoksi, homous ei ole ihmislaatu vaan pahe josta voi pidättäytyä.
        Sairasta tappaa lapsia, terveitä tai sairaita ei eroa.


    • Anonyymi

      Jos se on homo tee abortti

      • Anonyymi

        H.yssyti h.yssyn vaan, TIETYSTI!

        Palstan suosijaf.anaatikko, tai siis lasten LÄKÄRI t.rollaa nyt "vastustajana"...


      • Anonyymi

        Eikun pitää synnyttää homolapsi että uskis saa kiusattavaa ja syrjittävää. Uskiksella on oltava joku jota alistaa että oma surkea minäkuva ja epäonnistunut elämä tuntuisi siedettävältä. Siksi pitää olla selkeästi mies tai nainen, homo tai hetero koska uskis ei voi elää tasaveroisessa maailmassa missä kaikki on tasa-arvoisia.


    • Anonyymi

      Aborttiväki kyselee normaaleilta ihmisiltä hyväksymistä ja lupaa lapsen abortoinnille, jos lapsessa on "homovikaa". Äärifeminisin varsinainen ominaisuus pilkottaa.

    • Anonyymi

      Jos sikiö onkin äärifeministi, niin sen voi kyllä abortoidakin abortinedistäjien logiikan mukaan? Tosin kumpaakaan geeniä ei ole, joten molemmat poikkeamat lienevät kasvatuksen tai pahasti vääristyneen minäkuvan ja ihmiskuvan tulosta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe