Kiinnostaisiko seksi?
Kiinnostaisiko seksi
12
441
Vastaukset
- qmisu
Kyllä! Olettaen että olet mies..
- lyylikkä
Otappa yhteyttä Lyyliin. Olen 79 vuotias viriili nainen.
- rousgaadem
ehdottomasti hivenen kiinnostaa...
- Kaikenkattavaa
Kuuluuko tämäkin Sipilän pakettiin.
- Ainuli2
Joo mie oon 97 vuotias,rento ja reipas naikkonen täältä kainuusta otappa kuuule yhteyttä niin juostaan naisten kymppi aikaan 1.5 h...
- pompi
Joo, muttei sun kanssa...
- Naistenmies690
Heh tiiä etes.no omapa on menetykses...:)
- tekismielinyt
Kyllä kiinnostaa Olen Sirpa, vähän lihava (tai en siis vähän) 0505241739 En ole saanut sitä vehjettä, 20 vuoteen mutta nyt tekisi kovasti mieli. SOITA!
- blondivaa
Kyllä se kiinnostaa mutta vain tietyn ihmisen kanssa.
:) - iltaasulle
Kyllä heti kun muutat takasin tänne päin ;)
Hyvää heinäkuuta.
Näkemiseen! - Ainuli2
Ainulilla on kosteeta kukkapenkissä ja jalkovälissä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446