On se kumma, kun TJ-groupilla ei käydä kauppaa,
oon yrittänyt myydä parina pv 0,18 kurssiin niin ei sitten millään kauppa todeutu. Tämän jälkeen ei koskaan Tj:tä
TJ-Group ei kauppaa?
5
1559
Vastaukset
- myytävää???
Laitahan myyntiin piiiitkäääääksi aikaa, jos ei kokonainen erä. Pikkusälät eivät tahdo käydä kaupaksi. Kurssi muuten on 0,17.
- Roope
Onko alle pörssierän? Siinä meillä asiantuntija...
TJ Groupin pörssierä 0n 100 kpl ja kurssi 0,17 euroa. Pörssierän arvo on siis 17 euroa. Aivan sama saako 0,17 vai 0,18 senttiä, kun kaikki menee käytännössä kuluihin... - TG-Jäänyt
Roope kirjoitti:
Onko alle pörssierän? Siinä meillä asiantuntija...
TJ Groupin pörssierä 0n 100 kpl ja kurssi 0,17 euroa. Pörssierän arvo on siis 17 euroa. Aivan sama saako 0,17 vai 0,18 senttiä, kun kaikki menee käytännössä kuluihin...Joku pv. sitten tehtiin 0,18 paljon kauppaa mm. saman välit. välillä jossa olivat myynissä minunkin muutamat tuhannet osakkeet, eikä tullut kauppoja kuitenkaan. Näyttää siltä, että tälläisitä puljuista on pysyttävä kaukana jatkossa. Tosiaan Heh...
- pörssin lattialta
TG-Jäänyt kirjoitti:
Joku pv. sitten tehtiin 0,18 paljon kauppaa mm. saman välit. välillä jossa olivat myynissä minunkin muutamat tuhannet osakkeet, eikä tullut kauppoja kuitenkaan. Näyttää siltä, että tälläisitä puljuista on pysyttävä kaukana jatkossa. Tosiaan Heh...
T&J:n pitäisi lunastaa yhtiö pois pörssistä. Sopiva hinta olisi 34 senttiä osakkeelta.
- uuno 1
tj groupista saa hyvvää pa..a paprua,kyllä näin on....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016