Kertokaa hei paikkakuntalaiset mitä hienoa on Tuusulassa kun päätin piipahtaa kesälomareissulla paikkakunnalla. Plussat ja miinukset - onko iltamenoja, markkinoita, luontoa, jne. Vai hukkaanko aikaani turhaan.
Vastaukset 3
- vuodesta-63
Kaikki on Tuusulassa suunnilleen -0 ja ikinä ei tapahdu mitään..tai no, jos tapahtuu se on valtakunnan uutinen kuukausia.
Tääl on mettää, kyläkouluja, tavallisia kouluja, rikkaita ja köyhiä, peltoa sekä hieno vihreä ja joskus pahalta haiseva järvi, jota hapetetaan ja hoidetaan kymmenillä tuhansilla/vuosi....vaikka oikeasti se olisikin Järvenpään tehtävä.
Mopoja ja mopoautoja on miljoona varsinkin koulujen aikaan sekä joissain tiesuunnitelmissa töpeksitty kunnolla ja liekö osin siitä johtuvaa että yleisesti verenpaine on tuusulalaisilla melko korkealla.
Luonto on paikoitellen kaunista ja marjastajille sienestäjille lääniä piisaa.
Porukkakaan ei tavatessaan juuri muksi toisiaan, joten ihan ok ja rauhallinen paikka asua....joskin melko tylsä nuorisolle.
Kaikenkaikkiaan hienoa on rauhallisuus, vehreys ja luonto, tosin riippuen siitä, missäpäin Tuusulaa asustelee.- ähvätti
Vanhemmat tiet kai tehty maiden rajoille ja isojako ollut ennen sitä, ennen autoja...
- hyryukko
Katsele muita kuntia ihan suosiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520