Mikä on eläinten ja ihmisen suhde ? Mikä on eläin helluntailaisten mielestä.
ELÄIMET - MIKÄ ON HELLUNTAILAISTEN ASENNE NIIHIN
10
62
Vastaukset
- Espoon.srk
Eläin on sellainen elävä olento joka ei puhu, poislukien aasi ja käärme, jotka ovat eläimiä, vaikka puhuvat.
- eläin
Ei ole erikseen mitään eläinoppia
- vastaus---
Helluntailaisten mielestä eläimet ovat toisenvaraisia eliöitä, joilla ei ole soluseinää ja joista useimmat kykenevät liikkumaan itsenäisesti. Monien helluntailaisten mielestä eläimet maistuvat hyvältä paistinpannulla paistettuna, jotkut helluntailaiset puolestaan pitävät keitetyistä eläimistä. Lisäksi useilla helluntailaisilla on eläimiä lemmikkeinä. Jotkut helluntailaiset myös toimivat isäntinä elimistössään asustaville loiseläimille.
- varmaa
Tuliko nyt hyvä mieli
- helluntailainen
Jumala tarkoitti alussa myös eläinkunnan iankaikkiseen luomakuntaan ja näki katsellessaan luomaansa totesi, että sangen hyvää. Silloin ei ollut vielä eläinkunnassakaan kuolemaa.
Uskon että tulvassa uudessa taivaassa ja maassa on myös kasvi- ja eläinkunta. Uskoni perustuu siihen, mitä alussa oli.
Tämä katoava kuolevainen luomakunta, josta myös eläinkunta kärsii, on väliaikainen vaihe ja tulee aika jolloin koko synnin kirous on poispyyhitty.
Tähän samaan myös Leo Meller on puheissaan viitannut.- haluaisin.tietää
Kiitos hyvästä vastauksesta.
- qazzaq
Jos ei ole kuolemaa niin miten lisääntyminen tapahtuu? Onko kasvu eksponentaalista?
- älävalehtele
Ihmisiä ne ovat helluntailaisetkin ja siellä vuosia käyneenä, vaikka kuulu en, voin sanoa, että harhaluulonsa kullakin. Voit toki pitää omasi, mutta älä levitä kavereineen valheita helluntaikirkossa kävijöiden päälle. Varsinkaan, jos uskot sen raamatun käskyn, joka sanoo, että älä sano väärää todistusta lähimmäistäsi.
- hirviö.hellarit.tuttuja
Nimenomaan ihmisiä. Mietipä mitä kammottavuuksia ihmiset ovat tehneet. Olisi minullakin helpompaa, jos olisivat eläimiä.
- Espoon.srk
Suhde on puhtaasti seksuaalinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639