Keskustaa lähellä olevana haluan välittää suorasanaisesti tuntojani. Kaikenlainen kierous on minusta kaukana.
Olen käyttänyt nikkinäni tiettyä formaattia kunnioittaakseni Hyvää Paloheinän Veljeäni koska uskon, että hän sisimmässään ihailee minua.
Nyt hän kuitenkin totaalisen harkitsemattomasti todennäköisesti omii nikkejäni, yrittäen erittäin lapsellisella tavalla vaikuttaa nikkieni valintaan.
Onko tuo käytös mielestänne aikuiselle ihmiselle tyypillistä?
Mitäs mieltä olette
16
<50
Vastaukset
- SrriOulu
Nikkien varastelu ei ole aikuiselle tyypillistä.
- SenSijaan
aikuiselle tyypillistä on käyttää tuollaisia nikkejä.;-D
- Jompenrakasjohtaja
Ei osaa HV:ni kunnioittaa muita. Aina täytyy joku olla hampaissa. Hävettää hänen puolestaan. Ei ole saanut varmaan pienenä riittävästi vitsaa.
Minua hän haukkuu kuin pahainen sekarotuinen piski rekka-autoa. - MitäOnTuo
jatkuva höpinä nikkiesi varastelusta. Ei näitä rikisteröimättömiä nikkejä kenenkään tarvitse varastella, vapaata riistaa nämä on.
Tarkoitatko, että niillä nikeilläsi kirjoitetut eivät kaikki ole itsesi kirjoittamia? En usko siihen, kuka muu viitsisi niin lapsellisia tänne laittaa.
Lopeta jo pelleily nikkiesi varastelusta. Jos se ei ole pelleilyä, se on vakavampaa. Sinun pitäisi kertoa huolestasi lääkärille eikä poliisille.- PsEdelliseen
Palstan valvonta varmaan on ”syypää” siihen, että et pääse nikeilläsi palstalle. En ihmettelisi, sopimattomia ne nikkisikin on ja pahin häirikkö olet täällä muutenkin.
Testausmielessä yritin tuolla nikilläsi tätä jatkoa. Ei edes auennut kenttä, johon olisin voinut kirjoittaa. Ei kuitenkaan tullut ilmoitusta, että nikki ei ole vapaa. Sellainen ilmoitus tulee aina, jos yrittää tänne jonkun rekisteröimällä nikillä.
Tällä nikillä pääsin heti. Joten ei nikkejäsi ole ominut kukaan, vaan valvonta niitä sulkee sitä mukaa kuin niillä tänne jotain laitat. - Jombenrakasjohtaja
PsEdelliseen kirjoitti:
Palstan valvonta varmaan on ”syypää” siihen, että et pääse nikeilläsi palstalle. En ihmettelisi, sopimattomia ne nikkisikin on ja pahin häirikkö olet täällä muutenkin.
Testausmielessä yritin tuolla nikilläsi tätä jatkoa. Ei edes auennut kenttä, johon olisin voinut kirjoittaa. Ei kuitenkaan tullut ilmoitusta, että nikki ei ole vapaa. Sellainen ilmoitus tulee aina, jos yrittää tänne jonkun rekisteröimällä nikillä.
Tällä nikillä pääsin heti. Joten ei nikkejäsi ole ominut kukaan, vaan valvonta niitä sulkee sitä mukaa kuin niillä tänne jotain laitat.Älä viitsi HV:ni jauhaa paskaa! Sinä tämän saitin olet Väykky, Perho yms juttuinesi saastuttanut.
Häpeä surkeaakin surkeampi luuseri!! - VieläSamalta
Jombenrakasjohtaja kirjoitti:
Älä viitsi HV:ni jauhaa paskaa! Sinä tämän saitin olet Väykky, Perho yms juttuinesi saastuttanut.
Häpeä surkeaakin surkeampi luuseri!!Jäin odottamaan, kun varma olin tulostasi. En ole HV:si eikä näy haluavan olla kapikaan, jota tarkoitat. Perhon surullista tapausta koskevat jutut on olleet niin lapsellisia, että en usko kapin niitä esittäneen. Sopisivat enemmän sinulle, joka muita aina herjaat. Väyrysestä puhuminen kuuluu palstalle, ei muista keskustelijoista puhuminen, ainakaan sinun tavallasi.
Joko taas nikkisi varastettiin, kun toiseen vaihdoit? Usko pois, että palstan valvonta sinut aina sulkuun laittaa. Kapi on hyvinkin saattanut siitä tehdä aloitteen. Ymmärrän hyvin, että tuputtautumisesi HV:kseen ja rakkaakseenkin on hänestä hyvin vastenmielistä. - Jombenrakasjohtaja
VieläSamalta kirjoitti:
Jäin odottamaan, kun varma olin tulostasi. En ole HV:si eikä näy haluavan olla kapikaan, jota tarkoitat. Perhon surullista tapausta koskevat jutut on olleet niin lapsellisia, että en usko kapin niitä esittäneen. Sopisivat enemmän sinulle, joka muita aina herjaat. Väyrysestä puhuminen kuuluu palstalle, ei muista keskustelijoista puhuminen, ainakaan sinun tavallasi.
Joko taas nikkisi varastettiin, kun toiseen vaihdoit? Usko pois, että palstan valvonta sinut aina sulkuun laittaa. Kapi on hyvinkin saattanut siitä tehdä aloitteen. Ymmärrän hyvin, että tuputtautumisesi HV:kseen ja rakkaakseenkin on hänestä hyvin vastenmielistä.Minä määritän tapani puhua ihan itse. Sinulle Hyvä Paloheinän Veljeni en ole luovuttanut mitään oikeuksia oman toimintani suhteen. Se on Sinun joka käänteessä hyvä muistaa.
Etkö Sinä nyt tosiaankaan tajua, että kyllä täällä ollaan ihan tarkalleen kärryillä kuka milloinkin puhuu. Toista sinunlaista ei nimittäin ole. - CCI
Kyllä ns.johtaja on pahasti päästään sekaisin, ei saa edes nukkuttua vaan iltamyöhään väsää älyttömiä viestejään. Ja aina sama laulu HV HV HV HV. Jokaisen viestin takana on muka HV. Jakomielitautia surkimus sairastaa. Eikä raukalla ole ketään omaista että toimittaisi hoitoon.
VieläSamalta kirjoitti:
Jäin odottamaan, kun varma olin tulostasi. En ole HV:si eikä näy haluavan olla kapikaan, jota tarkoitat. Perhon surullista tapausta koskevat jutut on olleet niin lapsellisia, että en usko kapin niitä esittäneen. Sopisivat enemmän sinulle, joka muita aina herjaat. Väyrysestä puhuminen kuuluu palstalle, ei muista keskustelijoista puhuminen, ainakaan sinun tavallasi.
Joko taas nikkisi varastettiin, kun toiseen vaihdoit? Usko pois, että palstan valvonta sinut aina sulkuun laittaa. Kapi on hyvinkin saattanut siitä tehdä aloitteen. Ymmärrän hyvin, että tuputtautumisesi HV:kseen ja rakkaakseenkin on hänestä hyvin vastenmielistä.Onhan teillä ollut keskustelua illan ratoksi;)). Yrityksesi puhua järkeä tuolle sekopäälle tuotti tulokseksi joutumisen kauheaksi kapiksi. Se on jokaiselle vääjäämätön kohtalo sellaisesta. Varsinkin, jos erehtyy sanomaan jonkun hyvän sanan minusta. Tuo jolle vistisi osoitit, näki varmaan koko yönkin painajaisunia kapista. Minä kuitenkin tuon viestisi aikana taisin olla jo unten mailla.
Väärä on oletuksesi, että olisin tehnyt tuosta kahjosta ilmoituksen palstan ylläpidolle ja siksi hän olisi joutunut banniin. En toki viitsisi sellaiseen vaivautua tuon hörhön vuoksi. Kai palstan ylläpito ihan oma-aloitteisestikin on tehnyt palstan sääntöjen mukaan tarpeelliseksi näkemänsä, joka nykytekniikalla lienee helppo homma. Kohteiksi otetuista sanoista ilmeisesti aina tulee ainakin signaali valvomoon, ellei se sana jo suoraan pistä sen sisältävää nikkiä boikottiin.
Joo, Väyrysestä olen sanonut täällä yhtä ja toista, rehellisen näkemykseni mukaan. Enkä ole yksin näkemyksessäni. Sama näkemys taitaa olla monella kepun kannattajallakin, oli ainakin Uudellamaalla, josta Väyrynen ei päässyt eduskuntaan, ja oli koko maata edustavassa kepun puoluekokouksessakin, jossa Väyrynen ei päässyt edes loppukilpailuun kepun puheenjohtajaa valittaessa.
Siitä Perhon surullisesta tapauksesta en ole laittanut tänne yhtäkään viestiä, en siitä laitettuja sanallakaan kommentoinut. Mutta sanon nyt mielipiteeni: kunnian mieheksi se Perhon mies osoittautui; ei ollut sellainen raukka, kuin esim. tuo HV:kseni ja rakkaaksenikin tyrkyttäytyvä hörhö aivan varmasti olisi, jos samanlaiseen asemaan joutuisi.
Selvyyden vuoksi haluan sanoa, että jos joku täysjärkisenä pitämäni täällä pyrkisi hyväksi veljekseni, en siitä toki pahastuisi, joskaan en täältä ketään veljekseni hae. En loukkaantuisi siitäkään, jos joku nainen täältä tyrkyttäytyisi rakkaakseni, mutta sellaistakaan roolia minulla ei ole vapaana. Käsittääkseni tuo iljetys on papinkirjojen mukaan miespuolinen, ja vaikkei hän mikään mies olekaan, ei hän ole yhtään paremmin nainenkaan - mikä lienee. Sanon tämän näin ”pyöreästi”, kun en ole mikään homofoobikko.
Tulin vain nyt pistäytymään muutaman päivän jälkeen ja kun nyt palstan suljen, en sitä ihan pian avaa. Alan olla hyvin kyllästynyt tähän hupiin. Ei täällä enää näy viihtyvän moni täyspäisempi kepun kannattajakaan. Palstasta on tullut hullujenhuone, jossa esiintyy sellaisia, joita he eivät voi olla. Heidän älyttömyyksiään ei missään muualla suostuttaisi kuulemaan, mutta täällä saavat vapaasti olla kahjoja koko päällään. Vastenmielisin kuitenkin on tuo muiden kuten itsensäkin suhteen harhoissaan elävä hörhö, joka iilimadon lailla pyrkii tarrautumaan minuun. Onneksi ei pääse, sillä elämme eri maailmoissa.- Jombenrakasjohtaja
kapi_ kirjoitti:
Onhan teillä ollut keskustelua illan ratoksi;)). Yrityksesi puhua järkeä tuolle sekopäälle tuotti tulokseksi joutumisen kauheaksi kapiksi. Se on jokaiselle vääjäämätön kohtalo sellaisesta. Varsinkin, jos erehtyy sanomaan jonkun hyvän sanan minusta. Tuo jolle vistisi osoitit, näki varmaan koko yönkin painajaisunia kapista. Minä kuitenkin tuon viestisi aikana taisin olla jo unten mailla.
Väärä on oletuksesi, että olisin tehnyt tuosta kahjosta ilmoituksen palstan ylläpidolle ja siksi hän olisi joutunut banniin. En toki viitsisi sellaiseen vaivautua tuon hörhön vuoksi. Kai palstan ylläpito ihan oma-aloitteisestikin on tehnyt palstan sääntöjen mukaan tarpeelliseksi näkemänsä, joka nykytekniikalla lienee helppo homma. Kohteiksi otetuista sanoista ilmeisesti aina tulee ainakin signaali valvomoon, ellei se sana jo suoraan pistä sen sisältävää nikkiä boikottiin.
Joo, Väyrysestä olen sanonut täällä yhtä ja toista, rehellisen näkemykseni mukaan. Enkä ole yksin näkemyksessäni. Sama näkemys taitaa olla monella kepun kannattajallakin, oli ainakin Uudellamaalla, josta Väyrynen ei päässyt eduskuntaan, ja oli koko maata edustavassa kepun puoluekokouksessakin, jossa Väyrynen ei päässyt edes loppukilpailuun kepun puheenjohtajaa valittaessa.
Siitä Perhon surullisesta tapauksesta en ole laittanut tänne yhtäkään viestiä, en siitä laitettuja sanallakaan kommentoinut. Mutta sanon nyt mielipiteeni: kunnian mieheksi se Perhon mies osoittautui; ei ollut sellainen raukka, kuin esim. tuo HV:kseni ja rakkaaksenikin tyrkyttäytyvä hörhö aivan varmasti olisi, jos samanlaiseen asemaan joutuisi.
Selvyyden vuoksi haluan sanoa, että jos joku täysjärkisenä pitämäni täällä pyrkisi hyväksi veljekseni, en siitä toki pahastuisi, joskaan en täältä ketään veljekseni hae. En loukkaantuisi siitäkään, jos joku nainen täältä tyrkyttäytyisi rakkaakseni, mutta sellaistakaan roolia minulla ei ole vapaana. Käsittääkseni tuo iljetys on papinkirjojen mukaan miespuolinen, ja vaikkei hän mikään mies olekaan, ei hän ole yhtään paremmin nainenkaan - mikä lienee. Sanon tämän näin ”pyöreästi”, kun en ole mikään homofoobikko.
Tulin vain nyt pistäytymään muutaman päivän jälkeen ja kun nyt palstan suljen, en sitä ihan pian avaa. Alan olla hyvin kyllästynyt tähän hupiin. Ei täällä enää näy viihtyvän moni täyspäisempi kepun kannattajakaan. Palstasta on tullut hullujenhuone, jossa esiintyy sellaisia, joita he eivät voi olla. Heidän älyttömyyksiään ei missään muualla suostuttaisi kuulemaan, mutta täällä saavat vapaasti olla kahjoja koko päällään. Vastenmielisin kuitenkin on tuo muiden kuten itsensäkin suhteen harhoissaan elävä hörhö, joka iilimadon lailla pyrkii tarrautumaan minuun. Onneksi ei pääse, sillä elämme eri maailmoissa.Voi voi HV:ni! Oletpas Sinä kovin karheana tänään. Ei ole mitään syytä epäillä mielenterveyttäni. Itse voisit käydä tutkituttamassa pääsi koska nyt minusta tuntuu yhä selvemmin, että Sinulla on virtsaa umpioituneena hiuskuontalosi alle. Myös päähihnapyörässä taitaa oll vikaa!
Loppujen lopuksi on ihan sama ketä pidät täysjärkisenä ja ketä et. Sitä ei kukaan täysillä valoilla ajava noteeraa. - CCI
On kyllä erittäin syytä epäillä ns.johtajan mielenterveyttä, aamulla aikaiseen hyökkää konelle ja heti HV HV HV. Monta kertaan päivässä sitten tekee täysin älyttömiä viestejä. Luulisi että jätkällä on muutakin tekemistä mutta aina vaan samaa paskaa syytää.
- Kysynvaanettä
Jombenrakasjohtaja kirjoitti:
Voi voi HV:ni! Oletpas Sinä kovin karheana tänään. Ei ole mitään syytä epäillä mielenterveyttäni. Itse voisit käydä tutkituttamassa pääsi koska nyt minusta tuntuu yhä selvemmin, että Sinulla on virtsaa umpioituneena hiuskuontalosi alle. Myös päähihnapyörässä taitaa oll vikaa!
Loppujen lopuksi on ihan sama ketä pidät täysjärkisenä ja ketä et. Sitä ei kukaan täysillä valoilla ajava noteeraa."Sitä ei kukaan täysillä valoilla ajava noteeraa."
Oletko tarkistuttanut lyhdyt?DDD - Jompenrakasjohtaja
CCI kirjoitti:
On kyllä erittäin syytä epäillä ns.johtajan mielenterveyttä, aamulla aikaiseen hyökkää konelle ja heti HV HV HV. Monta kertaan päivässä sitten tekee täysin älyttömiä viestejä. Luulisi että jätkällä on muutakin tekemistä mutta aina vaan samaa paskaa syytää.
Minä en vartioi kenenkään koneella käyntiä ja toivon, että Sinäkin opit huolehtimaan paremmin omista asioistasi.
- heheheh
Kysynvaanettä kirjoitti:
"Sitä ei kukaan täysillä valoilla ajava noteeraa."
Oletko tarkistuttanut lyhdyt?DDDheheheh.......
- heheheh
Jompenrakasjohtaja kirjoitti:
Minä en vartioi kenenkään koneella käyntiä ja toivon, että Sinäkin opit huolehtimaan paremmin omista asioistasi.
Etkä koskaan etsi muita palstalta. Ei ainakaan kapia, heheheh....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835