Kertokaa joku todellinen Sormusten Herra- TIETÄJÄ tällä avuttomalle JOULUPUKILLE että onko siinä Extended trilogia boxissa kaikki samat kohtaukset kuin näissä erikseen ostettavissa boxeissa. Trilogia-boxi maksaa noin 90 euroa. Mitä nämä yksittäiset kolme extended- levyä suunnilleen maksavat kappaleelta. Ja mistä saa halvimmalla... KIITOS AVUSTANNE ETUKÄTEEN!! :) NIIN JA HYVÄÄ JOULUA!
ÄKKIÄ, ÄKKIÄ APUUVAAA!!!
3
1044
Vastaukset
- lilja
Luulisin (en siis tiedä varmasti!), että samat versiot on molemmissa. Hinnoista sen verran, että erikseen ovat ainakin minun ostaminani maksaneet 39,90 €/kpl. Olen siis ostanut jokaisen aina silloin kun on ilmestynyt. En sitten tiedä, että saako FOTR:ia ja TT:a jo halvemmalla.
- Lijah
Erikseen on meki ostettu, ja maksoivat seuraavasti: FotR: 41€, TTT: 42€ ja RotK: 39,90€. Luulen että toi pakkaus tulee halvemmaks.
- Eemuli
Trilogia-boxissa on kaikkien kolmen elokuvan extended-versiot täysin samanlaisina kuin erikseen ostettavissa boxeissa ja se tulee tosiaan aika paljon halvemmaksi (Prismassa ja Stockmannilla pitäisi maksaa noin 90 euroa). En kyllä tiedä, onko tätä boxia vieläkään saatu kauppoihin, maahantuojalla oli joku ongelma eikä sitä löytynyt mistäänpäin Suomea silloin ilmestymispäivänä 10.12.
Kärsimättömänä ostin sitten erikseen nuo boxit, kun en malttanut enää odottaa trilogiaboxia: Sokoksella ja Anttilassa FOTR EE ja TT EE noin 40 euroa, Prismassa ROTK EE eli tämä uusin noin 35, eli arviolta 115 euroa maksoin yhteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404