näin kerran unta enkelistä..olin linja autossa ja siellä oli enkeli..enkelillä ei ollut siipiä niinkuin usein sanotaan olevan..unessa istuin linja-auton penkissä ja eteeni tuli enkeli..
enkelillä oli pitkät valkeat hiukset..valkea kaapu ja valkoinen naamio joka peitti kasvot..kuitenkin näin enkelin silmät jota on vaikea kuvailla mutta lähimpänä tulee mieleen elohopea paitsi paljon kirkkaampi ja puhtaampi..sen väriset ne olivat..vaihdoin enkelin kanssa ainoastaan muutaman sanan..kysyin enkeliltä että miksi silmäsi ovat tuollaiset..enkeli vastasi että sinä et ymmärrä sitä vielä mutta tulet ymmärtämään..siinä uneni..
uni enkelistä..
2
184
Vastaukset
- Tut.purppurallasäteellä
Silmistä voi nähdä minkä säteen enkeli on kyseessä. Mutta tämä opiskelun aihe on pitkä ja vaativa, eikä tästä ole kirjoitettu kirjoja.
Oma säteeni on purppurasäde. - elohopean.merkitys
- Puhtaan kirkkaan elohopean väriset silmät viittaavat siihen, että tietoisuus tulee ns. muodon mentaalitasolta eli devachanista. Devachan on korkein inhimillisen tietoisuuden valtakunta. Tuohon voi kyllä sekoittua kultaa, jolloin silmät edustavat täydellistä hyveellisyyttä tuolla tasolla.
- Puhtaan kullan väriset silmät osoittavat tietoisuuden tulevan korkeammalta, eli täysin yli-inhimillisistä valtakunnista. Tämän planeetan korkeimmalla tietoisuudella on kullan väriset silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225556
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733