uni enkelistä..

välikappale

näin kerran unta enkelistä..olin linja autossa ja siellä oli enkeli..enkelillä ei ollut siipiä niinkuin usein sanotaan olevan..unessa istuin linja-auton penkissä ja eteeni tuli enkeli..
enkelillä oli pitkät valkeat hiukset..valkea kaapu ja valkoinen naamio joka peitti kasvot..kuitenkin näin enkelin silmät jota on vaikea kuvailla mutta lähimpänä tulee mieleen elohopea paitsi paljon kirkkaampi ja puhtaampi..sen väriset ne olivat..vaihdoin enkelin kanssa ainoastaan muutaman sanan..kysyin enkeliltä että miksi silmäsi ovat tuollaiset..enkeli vastasi että sinä et ymmärrä sitä vielä mutta tulet ymmärtämään..siinä uneni..

2

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tut.purppurallasäteellä

Silmistä voi nähdä minkä säteen enkeli on kyseessä. Mutta tämä opiskelun aihe on pitkä ja vaativa, eikä tästä ole kirjoitettu kirjoja.

Oma säteeni on purppurasäde.

• elohopean.merkitys

- Puhtaan kirkkaan elohopean väriset silmät viittaavat siihen, että tietoisuus tulee ns. muodon mentaalitasolta eli devachanista. Devachan on korkein inhimillisen tietoisuuden valtakunta. Tuohon voi kyllä sekoittua kultaa, jolloin silmät edustavat täydellistä hyveellisyyttä tuolla tasolla.
      - Puhtaan kullan väriset silmät osoittavat tietoisuuden tulevan korkeammalta, eli täysin yli-inhimillisistä valtakunnista. Tämän planeetan korkeimmalla tietoisuudella on kullan väriset silmät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7225
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      172
      2249
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1778
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1440
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1403
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1216
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1145
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1086
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1049
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      267
      1029
    Aihe