No sinähän se kysymys tulikin.
Onko saatananpalvonta uskonto?
5
412
Vastaukset
- fasisti
kommunismi uskonto?
- pikkupiru
Tottakai saatananpalvonta on uskonto siinä kuin muutkin uskonnot. Jos uskot saatanaan ja hänen ylivertaisuuteensa ja haluat palvella häntä parhaasi mukaan, olet uskovainen. Piste.
- DoomsdayPreacher
Saatananpalvontaa ei ole virallistettu uskonnoksi, sen luultujen moraalittomuuksien(?) takia.
Mutta monet tuhannet ihmiset julistavat Saatananpalvonnan uskonnokseen siinä missä te hihhulit ylistätte kristustanne. - Pakana(M)
vaan kristinuskon lahko tai alalaji. Saatanapalvojathan uskovat samoihin jumaliin kuin kristitytkin. Lisäksi saatananpalvojat ovat aina kristityn taustan omaavia ihmisiä.
- Anonyymi
Saatananpalvonta ei ole uskonto vaan mielisairaus. Saatanaan uskominen ei sen sijaan ole mikään sairaus, mut palvonta menee ihan mielisairauden puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491