Syksyllä pornotempaus tai vastaavaa?

ideanpoikasta

Vaparien syyskausi tulee. Kesällä oli pornohäppeninkiä HVA:n aktiivijäsenen Tommi Paalasen pornoväitöskirjan tiimoilta, mutta se jäi vähän akateemiseksi. Olisiko aika levittää Paalasen pornoevankeliumia suuremman joukon tietoisuuteen? Lapsi-, väkivalta- ja eläinpornosta saisi näyttävän kampanjan.

24

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosetukäteen

      Ei ainakaan sitten pornokalenteria. K u k a a n ei halua nähdä vapareita mullikkana.

      • mitäääääääääh

        Mitä tarkoittaa mullikka?


    • Hevarilta

      Helsingin vapaa-ajattelijain oikeasta toiminnasta saa kuvan nettisivuilta sekä mm. Uskomaton-lehdestä http://vapaa-ajattelijat.fi/helsinki/uskomaton-lehti/

      Seksuaalisuudesta ja katsomuksista kirjoitetaan olennaista asiaa jo ensimmäisessä, vuoden 2011 lehdessä:
      http://vapaa-ajattelijat.fi/helsinki/uskomaton-lehti/uskomaton-2011/, kuten tässä: http://vapaa-ajattelijat.fi/helsinki/2011/10/02/seksuaaliset-oikeudet-sekularismin-satoa/

      Nuo vaparivastaiset pyllyilijät ovat kovasti nähneet vaivaa - kuukausikaupalla - Helsingin vaparien kampanjasta http://uskotko.fi/ Se on huvittavaa.. Toisaalta se on säälitävää, kun se on jatkunut kuukausikaupalla...

      • LukijanHuomio

      • eipä.unohdeta

        Unohdit, mitä vaparit puuhasivat eräänä kauniina kesäpäivänä Kolmen sepän patsaalla.


      • mar_evan
        eipä.unohdeta kirjoitti:

        Unohdit, mitä vaparit puuhasivat eräänä kauniina kesäpäivänä Kolmen sepän patsaalla.

        Mitä siellä on tapahtunut?


      • mar_evan

        Nimimerkki Hevarille:
        Ketä kutsut pyllyilijöiksi ja miksi? Aika outoa.


      • YÄK.YÄK.YÄK
        mar_evan kirjoitti:

        Nimimerkki Hevarille:
        Ketä kutsut pyllyilijöiksi ja miksi? Aika outoa.

        Hevari on Helsingin vapaprit. Ne on järjestäny pornolehtijakelua siellä Kolmen sepän patsaalla. Sitten ne on järjestäny pyllykampanjan. Pyllyilijöitä on hevarissa. Pyllyilisivät vaan keskenään ja antais muiden olla trauhasdsa. Ei tod. kiinnsta niiden pyllyleikit!!!!


    • Rahahanat.kiinni

      Paalasen väitösjuhlista puheen ollen:
      1) Tukivatko vaparit juhlaa taloudellisesti
      2) Oliko mukana vapareiden edustajia?
      3) Muistivatko vaparit Paalasta jollakin lahjalla tms.?

      • valtion.piikkiin

        Tähän ei luonnollisestikaan haluta vastata. Tuhlaus eliittivaparien keskinäisessä juhlinnassa ei kuulu muille.


      • Humanisti-vapari

        Vastaus kaikkiin kolmeen kysymykseen on ei. Paalanen on Sexpo-säätiön toiminnajohtaja, ja väitöskirjan hyväksymisestä vastaa tiedekuntaneuvosto. Vapaa-ajattelijain agendaan voi tutustua liiton nettisivuilla, www.vapaa-ajattelijat.fi.


      • valtion.piikkiin
        Humanisti-vapari kirjoitti:

        Vastaus kaikkiin kolmeen kysymykseen on ei. Paalanen on Sexpo-säätiön toiminnajohtaja, ja väitöskirjan hyväksymisestä vastaa tiedekuntaneuvosto. Vapaa-ajattelijain agendaan voi tutustua liiton nettisivuilla, www.vapaa-ajattelijat.fi.

        Nyt puhuttiin juhlasta, ei Paalasen työpaikasta tai väitöskirjan hyväksymisestä. Miten voit ymmärtää noin pieleen? Palataan takaisin: juhlat. Vastaapa kysymyksiin juhlaa ajatellen. ja lisätään vielä yksi kysymys:
        4) Oliko Humanisti-vapari väitöstilaisuudessa ja/tai juhlassa?


      • Humanisti-vapari
        valtion.piikkiin kirjoitti:

        Nyt puhuttiin juhlasta, ei Paalasen työpaikasta tai väitöskirjan hyväksymisestä. Miten voit ymmärtää noin pieleen? Palataan takaisin: juhlat. Vastaapa kysymyksiin juhlaa ajatellen. ja lisätään vielä yksi kysymys:
        4) Oliko Humanisti-vapari väitöstilaisuudessa ja/tai juhlassa?

        Itse et ymmärtänyt selvää vastausta kaikkiin kolmeen aiempaan kysymykseen: ei.
        4) Ei ollut.


      • valtion.piikkiin
        Humanisti-vapari kirjoitti:

        Itse et ymmärtänyt selvää vastausta kaikkiin kolmeen aiempaan kysymykseen: ei.
        4) Ei ollut.

        Ok. Sitten viides:
        5) Oliko juhlimassa muita vapareita kuin itse pornotohtori?


      • Minuakin.kiinnostaa
        valtion.piikkiin kirjoitti:

        Ok. Sitten viides:
        5) Oliko juhlimassa muita vapareita kuin itse pornotohtori?

        Siis oli. Ketä?


      • tietäätuon
        Minuakin.kiinnostaa kirjoitti:

        Siis oli. Ketä?

        Niin oli. Sen voi päätellä siitä, että nyt on vaparit vaienneet. Siellä ovat kuolanneet Paalasen ajatukselle, että lapsiporno sallittaisiin.


    • Pervoton

      Sinähän se wanhana pervona näköjään oikein haluat olla mukana tekemässä jotain tuollaista. Aiheetkin löytyi heti. Mistä noista ehdottamistasi iskee sinulle parhaiten?

    • Miten määrittelet Paalasen HVA:n aktiivijäseneksi? Mitä hän on aktiivisesti tehnyt tänä vuonna Helsingin vapareissa? Viime vuonna? Onko tehnyt itseasiassa mitään sitten vuoden 2010 eli 5 vuotta sitten?

    • YÄK.YÄK.YÄK

      Yököttävää. Vaparitoiminta on vain ja ainoastaan YÖKÖTTÄVÄÄ!

    • Rahahanat.kiinni

      Oikeastaan toivoisin, että vaparit pitäisivät jonkun tämäntyyppisen näyttävän kampanjan. Se tukisi erinomaisella tavalla vaparien siirtymistä valtion taloudellisesta turvasta omavastuisuuteen. Ei tekisi vapareillekaan pahaa olla joskus omavastuisia.

    • ideanpoikasta

      Miten Paalasen väitöskirjan ajatuksia voitaisiin parhaiten ympätä syyskauden toimintaan? Ehdotuksia?

    • gfgfghjhgj

      Ei mikään yllätys, jos tällaista tulisikin

    • Je_suis_YÄK.YÄK.YÄK

      YÄK.YÄK.YÄK taitaa taas saada lisäaihetta yökkäillä.

    • bbbbbbbbb

      sarkasmia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe