seksi seuraa

nainen20151

Mietin, josko saisin taloudelliseen ahdinkooni apua alkamalla myymään itseäni rahasta. Tekisin sen vain turvatakseni lapseni tulevaisuuden. Paljonko olisitte valmiita maksamaan panosta raskaana olevan naisen kanssa? Näin sponsorointi mielessä. Ja kiitos, en kaipaa tänne kommentteja: En mitään / maksa sä mulle huora.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin maksaa sulle vaikka satasen. Oikeastaan kiinnostaa aika minkä sillä saa. Entäs saisiko alennusta jos menee reisille.
      -
      Saat uskoakseni runsaasti asiakkaita. Onko sinulla nyt poikaystävää tai aviomiestä. Jos ei niin voisin tulla tuuraamaan miestä rinnallasi. Sellainen olisi hyvä ajatellen sukulaisia ja taloyhtiön talkoita varten.

• Opiske

Olin 17v poika kun sain huoneen vanhemmalta naiselta vuokralle. Kerran tuli kun olin suikussa katselemaan, totes että voi maksaa vuokran pedissä. Juotti ja käytti hyväkseen. Ei ollut komee nainen mutta kävi monta kertaa viikossa halujansa tyydyttämässä.

• nainen20151

Vastauksia näkyy olevan vähän....Av lähettäjää väheksymättä, tuo 100 on kyllä vähän. Se on perus katuhuoran taksa, eikä kyse nyt ollut sellaisesta. Minä en rahoittaisi luksuselämää seksillä, niinkuin yleinen käytäntö on. En naisi rahasta, että saisin ostettua kalliin luis vuittonin 1000 euron laukun. Nyt oli kyse tavallisesta lasten äidistä, joka tarvitsee tavalliseen taloudelliseen ahdinkoon apua. Satasella en lähtis kellekkään pyllistään, sillä ei edes sähkölaskua makseta.

• Joo kyllä se satanen on vähän alikanttiin. Tosin näkemättä mitään, se perustuu maksukykyyni. Siksi kyselenkin mahdollisuutta päästä isäpuoleksi.
      Entäs se satunnainen seuralainen elokuviin? Ilman seksi siis, olisi kiva jos olisi joskus seuraa. Entäs se elämäsi kumppani?
      Minua kiinnostaisi käydä Puuhamaassa mutta pitäisi olla "vaimo ja lapset".
      -
      Olet raskaana, kapea kohderyhmä, mutta korkeampi hinta.
      Tietääkö miehesi ajatuksesi?

• sdfgsdvatunporvarit

Raha ei kasva puussa, satanen on suuri raha. Duunarille vaatii monta hikistä työtuntia tienata satanen. Kuinka paljon sossusta te rahaa saatte kun ette tajua sen arvoa?

• nainen20151

Empä ole koskaan sossussa käynyt, en osaa sanoa.

• Suhteellista kaikki. Nyt on köyhiä jotka saa palkkaa 4500€/kk. No, säännöllisesti 100€ kuussa voisi olla jollekkin kiva lisä.
        Muuten jos tulisi sopiva tarjous niin onko jotain mitä et suostuisi tekemään?
        Entäs jos asiakas ei olisikaan hyvän näköinen. Vanha ja ruma, entäs nuori ja finninen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3201
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2581
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2248
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2092
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1885
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1558
    Aihe