Unessa vai hereillä

Tämäpäiväonnyt

ihmisen on vaikea sopeutua taantuvaan yhteiskuntaan. Ihmiset ovat lannistuneet ja se tietää ihmiskunnan lisääntyvää henkistä rappeutumista. Ei vieläkään ole opittu sitä että kirjoitettu tai sanottu ei ole totuus. Todellisuus on se mikä on sillä hetkellä todennettavissa konkreettisesti. Tiedotusvälineet vetoavat ihmisen alimpiin vietteihin. Aivopesua toistetaan päivittäin, kuukausittain vuosittain. Joitakin tämä ikuinen alimmalla kehitystasolla kieriskeleminen oksettaa joitakin huumaa ja viehättää. Ei auta vaikka lukisi kaikki maailman viisaat kirjat jos ympäröivä yhteikunta näyttää raadollisuutensa. Ihmisen elämä muodostuu pelkästä pakenemisesta: Paetaan rahaan, yhteiskunnalliseen asemaan, harrastuksiin, mihin hyvänsä mikä toimii huumeena todellisuutta vastaan. Luodaan mielikuvia ja mielikuvien tueksi uusia mielikuvia. Kukaan ei halua nähdä mielkuvista riippumattomia tosiasioita. Ei edes niitä joita tiede on nykyisten mahdollisuuksien puitteissa todeksi todentanut. Tällä rajallisella pienellä planeetalla on ihan oikeasti rajansa. Me emme ehdi avaruuteen seikkailemaan jos ihmisen kasvanutta älyä ei käytetä maapallon suojelemiseen liikakansoitukselta, veden ja ilman saasumiselta, hallitsemattomilta kulkutaudeilta, myrkkykuormituksilta, elintarvikkeiden lisäaineilta ja rahan vallalta mikä alistaa ja tekee alistettuja ja yllyttävää ihmisiä erilaisten poliittisten ja uskonnollisten aatteiden varjolla tappamiseen. Ihmiskunta voi jos haluaa elää hyvää elämää niin kauan kun kukin täällä luontaisesti elää ja on.

6

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entästämä

Tieteellisesti on osoitettu että maapallo kestäisi moninkertaisen väestömäärän. 10 miljardin väestömäärällä maapallo on käytännössä tyhjä ihmisistä.

Eliitti on valjastanut tämän mitättömän ihmismäärän kuluttamaan maapallon resursseja ja tuhoamaan ihmisen ja muiden lajien elinympäristöä, jotta voi toteuttaa tavoitteensa siitä että maapallolla elää vain eliitti ja heille riittävä määrä erilaisia orjia.

Kun resurssit ja elinympäristöt on tuhottu ja tavallinen ihminen leimattu ekologiseksi uhaksi niin eliitin on helppo lisätä kontrollia ja romahduttaa väestömäärä.

Miljardikin ihmistä on liian iso uhka eliitille. Sataa miljoonaa isommalla väestömäärällä eliitti menettäisi jossain vaiheessa kontrollin ja silloin kaikki sen tavoitteet murkautuvat.

• tässäseon

Mutta ennen kuin oivaltamallesi totuudelle tulee tilaa ja ihmiskunta viisastuu, niin peli on menetetty.
        Kyllä se kuulkaa on niin kuin Jumalan sana ilmoittaa: elämämme lopunaikoja ja se kulutukseen, ekologiaan, tieteeseen pakeneminen on turhaa. Etsikää itseään totuttaa!
        Jeesus Kristus sanoo: Minä olen tie totuus ja elämä. Joh, 14.6.

• katamaraani

Puhut asiaa!

• katamaraani

Siis aloittaja :)

• jatkaja_jatkaja

Aloittajan kirjoitus oli tosiaan hyvä. Ihmisen pitäisi osata olla sekä kriittinen että suvaitseva, määrätietoinen että joustava.

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa. Virhervasemmiston aivopesu on torpattava kaikin keinoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1319
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1105
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      801
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    Aihe