Miksi Bemareita ostavat vain amikset?

eräs.pohdiskelija

Näidenkin amisten pituus on harvoin yli 155 cm. Bemari on jostain syystä yksinkertaisten ihmisten auto.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15v_ja_jo_185cm

      No ainakin kateutta ne näyttävät aiheuttaa kovasti?

    • köyhyys_on_sairaus

      Eikö köyhällä ole varaa omaan bemariin kun noin uikuttaa?

      • kokemustalöytyy

        bmw:kö ei ole köyhien auto?
        Aja poika edes mersulla niin tiedät miltä auton pitää tuntua.


      • kokemus_sulla_ei_ole
        kokemustalöytyy kirjoitti:

        bmw:kö ei ole köyhien auto?
        Aja poika edes mersulla niin tiedät miltä auton pitää tuntua.

        Mersu on kuule köyhä mustalaisille. Bemari on auton tuntuinen ja sen tietää kaikki joilla on siitä kokemusta ei paljoa eroa mersun ajotuntumaan ja molemmat tuntuu paremman luokan autoilta. Sulla mitään mersua ainakaan ole ja jos olis niin et täällä urputtaisi. Tosin pitäähän se kateuskin ansaita.


      • köyhät_itkee
        kokemus_sulla_ei_ole kirjoitti:

        Mersu on kuule köyhä mustalaisille. Bemari on auton tuntuinen ja sen tietää kaikki joilla on siitä kokemusta ei paljoa eroa mersun ajotuntumaan ja molemmat tuntuu paremman luokan autoilta. Sulla mitään mersua ainakaan ole ja jos olis niin et täällä urputtaisi. Tosin pitäähän se kateuskin ansaita.

        et väittäisi että mersu on samanlainen auto kuin bemari jos olisit joskus ajanut mersulla...
        osta oikea auto eli mersu.


      • Bmw_on_paras
        köyhät_itkee kirjoitti:

        et väittäisi että mersu on samanlainen auto kuin bemari jos olisit joskus ajanut mersulla...
        osta oikea auto eli mersu.

        Heh heh kyllä kuule justiinsa väitän :) Eipä niissä loppueen lopuksi paljoa eroa ole. Ainut ero on että Bemari tuntuu lähes aina kevyemmältä ohjattavuudessa ja rakenteeltaan muuta eroa ei oikeestaan oikein ole. Se on kuule ihan sama kummalla merkillä pärrää niin kyllä se on oikiasti auton tuntuinen Bmw tai Mersu. Mikäs siinä mee ja runkkaa vähä lisää sillä mulla ei ole Mersua vastaan mitään ja joo kiitos voi olla että hommaan Mersun autoksi seuraavana ja joo molemmat on hyviä merkkejä :) Suosittelen


    • Testinh_Testing

      Kuinka Amisten pituus testi suoritettiin? Monako testattiin? Kuka testasi? MissäTestattiin? Kuka maksoi testin?

      • TestauksenMaailma

        Vastaukset: 1. Kokeneella silmällä.
        2. Monakoa ei testattu.
        3. normaalit ihmiset, jotka liikkuu teillämme.
        4. suomen maanteillä.
        5. Ne lyhkäiset amikset, jotka bimmerillä ajavat.


      • Useimmiten

        pikkubimmerin kuskista näkyy kojetaulun takaa vain kourulippis ja sekin rehvakammilla takaperin päässä.


      • mullaonbemarimitäsitte
        Useimmiten kirjoitti:

        pikkubimmerin kuskista näkyy kojetaulun takaa vain kourulippis ja sekin rehvakammilla takaperin päässä.

        Etenkin Bmw ja Mersupalstoilla huomaa minkälaisia kateellisten pahanolon purkupalstoja niistä on tullut. Ei mitään tolkkua näissä jutuissa. Varmasti moni ottaa "vakavasti" nämä aivopierut näillä palstoilla ja tulkitsee sen mukaan minkälainen Bemari esim on.


    • kiitos_suurelle_nerolle

      Aloittaja on tutkimuksissaan päätynyt aivan oikeaan tulokseen. Jokainen uusi ja uudehkon BMW:n omistaa alle 155 cm pitkä amispoika ja mitä isompi malli niin sitä lyhyempi amis löytyy kuskin pukilta.

      • Ja minä olen tutkimuksessani päätynyt siihen tulokseen että sinä olet turha kusi pää jolla ei ole elämää ! Haista perse !


      • hiemanYksinkertainenEhkä

        Nyt meni bemupojalta maine, et ymmärtänyt ironiaa.


      • Bmw_on_paras
        hiemanYksinkertainenEhkä kirjoitti:

        Nyt meni bemupojalta maine, et ymmärtänyt ironiaa.

        Mikä maine? Eikö se teidän mulkkujen mukaan oo menny jo? Etkö sitäkään hoksannu ookko vähä yksinkertainen? Mitä ironiaa tuollaases on?


      • bmw_henkeen_vereen
        Bmw_on_paras kirjoitti:

        Mikä maine? Eikö se teidän mulkkujen mukaan oo menny jo? Etkö sitäkään hoksannu ookko vähä yksinkertainen? Mitä ironiaa tuollaases on?

        VITTU EI NÄMÄ NYKYAJAN PENSKAT OSAA SAATANA ARVOSTAA KUNNON AUTOA!!!!!
        VITUN LÖKÄPÖKSY HIPIT!
        HOMMAISIVAT SAATANA TÖITÄ JOSTAIN PASKA FIRMASTA.
        MINÄ AJAN MINUN BMW AUTOLLA JA TIENAAN 7000 FYFFEE KUUKAUDESSA.


    • analyysi

      Lukiopojat eivät ole kiinnostuneita autoilusta, sillä se on heidän ihanteidensa vastaista. Amispojat taas haluavat mahdollisimman hienon auton jotta saavat pimslooraa, eikä heillä ole varaa bimbukkaa hienompaan.

      Looginen ei tieltä eksy. :)

    • poink

      kyllä ja jos BMW:n omistaja on jonkin muun opinahjon kuin amiksen opiskelija, on auto hieman raskaampaa mallia, koska luultavasti saatu iskältä kun se osti uuden AUDIN 0000.

    • Äijänkäppänä

      Ainakin Pennsylvanian amishit tulevat mainiosti toimeen yhdelläkin hevosvoimalla.

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0f/Lancaster_County_Amish_03.jpg

      Itse olen käynyt lukion jälkeen teknillisen opiston. Nyt eläkepapparaisena olen lopultakin päättänyt hemmotella itseäni ja ajelen tyytyväisnä miesnä ihka tuoreella (2015) C-Mersulla.

      Samanikäisellä BMW-kalustolla ajavat vaikuttavat olevan enimmäkseen minua korkeammin koulutettua, minua (175 cm) pidempää, fiksua ja aktiivista väkeä. Viime vuosituhannelta peräisin olevilla xth hand -Bemareilla ajavista lienee minun parasta olla sanomatta mitään.

    • Keskim_60000_per_v

      Joillekin pelkkä merkki näyttää olevan jokin elämää tärkeämpi asia. Jos ajaa paljon työkseen, merkillä on vähän väliä: pääasia, että on mukava ajaa ja toimii kunnolla. Itselläni (ja vaimolla) on yli 40 vuoden aikana ollut alla pitkälti toistakymmentä eri merkkiä. 1980-luvulla oli yksi BMW, nyt toinen, jonka ensi viikolla vaihdan kolmanteen, kun neliveto 320 A Twinpower oli määräaikaistarjouksessa 3000 ekua listahintaa edullisemmin (hulut autoveron alennukselle).
      Oma suosikkini ajettavuuden puolesta (pääteillä pääasiassa) oli Crysler Sebring, haittapuolena armoton bensasyöppöys ja huono vaihtoarvo. Myös Neon oli hyvä ajettava. Audi ja Mersu ovat jääneet väliin, mutta tuskinpa ne BMW:tä parempaa pystyvät tarjoamaan.
      Jos nykyisen vastaeläköityneen kukkaro olisi sallnut, olisin nyt ostanut Teslan.

    • poink

      Kyllä ne Bemari on munattomien auto, näkeehän sen jo kuskien naamastakin. Margariinit vedetty päähän ja hiukset kammattu takaraivolle, jottei kalju paista. Nämä munattomat amispojat kuvittelevat pippelin pitenevän kun bemarilla ajelevat, jos vaikka typykät tykkäis. Mazdassakin on pidempi pippeli, eikun keula... ja skodassa enemmän munaa.

      • Bmw_on_paras

        Niinpä voi että aina kun puheeksi tulee BMW niin mikä ensimmäisenä näillä haukkujilla ja yleistäjille tulee mieleen on tuo "munanjatke". Siitä puhe aina mistä puute eli muna pyörii Bemarin haukkujilla aina mielessä. Tottakai Bemarilla saa typyköitä ja sekös teitä munattomia Mazda ja Skoda kuskeja esim. on aina harmittanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe