Miksi ylläpito sallii nettihäirikön olevan rekisteröitynä nimellä peepingtommi1 joka on erehdyttävästi minun nimimerkin tapainen ja tämän lisäksi minulle tulee ilmoitukset hänen kaikista häiriköinnistä minulle !!!!
Olen ilmoittanut asiasta ylläpidolle mutta mitään ei tapahdu ...
Tämä sekopäinen nettihuutaja on minulle jokaisessa keskustelussa häiriöksi ja vaivaksi.
Miksi ylläpito ei voi poistaa tätä häirikköä ja kaikkia sen viestejä ? Onko se liian vaikeaa ? Ja miksi suomi24 sallii kielletyt numerot ja saman kaltaiset nimimerkit ? Ja miksi minulle tulee tämän nettihuutaja viesteistä ilmoitukset ?
Tuollaiset peepingtommi1:n kaltaiset trollit pitää heti poista ylläpidon toimesta.
miksi ylläpito
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki672704Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752298Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752148Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22035Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue91412Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51354- 761067
- 64986
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114965Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis8960