Ei aemminkaan kovin suuresta lahjakkuudesta tunnettu KEPUli Olli Rehn on ministerinä todellinen kävelevä katastrofi.
Nyt on selvinnyt tämän "hengen jättiläisen" teettäneen konsulttifirmalla perusteellisen ja kalliin selvityksen Migrit Solarna Energijan kytköksistä.
Rahoitusjärjestely tuli Venäjältä Sberbankin kautta. Siinä mielessä oli kiistatonta, ettei Migrit täyttänyt kotimaisuuskriteereitä.
Lehden toimittajalta meni tunti aikaa selvittää sama asia.
Mahtoiko noilla konsulteilla olla jotain kytköksiä Olli "oppipoika" Rehniin? Se voisi selittää miksi Rehn teetätti tällaisen nollatutkimuksen...
KEPUli Rehn tuhlasi rahaa konsulttiselvitykseen
17
<50
Vastaukset
- Faktaapukkaa
Nämä kepuääliöitten toilailut piristää harmaata kesää
- pol-tutkija
Totta. Olli Rehn ja Juha Sipilä ovat tahattoman komiikan mestareita.
- NjetMkvakuva
Kapi-ääliön vastailu itelleen naurattaa täällä.
- kaunademukänä
Räyhä demu känä purkaa taas katkeruuttaan. Demujen kannatus tippuu Johonkinhan se metelöinti pitää purkkaa.
Tosin tuolla kaunademu känällä ei ole ollut asiaa koskaan ennenkään - antaapalaa
Känältä meni paskat housuun, kun Rehn odotetusti ajoi Fennovoima hankkeen maaliin.
Känä kuuluu siihen radikaaliin Stop-liikkeeseen, joka koostuu punikeista ja vihervasureista, joille ruoho maistuu mutta työ ei!- Kaukana_maalista
Jos homma on jo maalissa, kerropa,mikä tulee olemaan ydinjätteen loppusijoituspaikka ja missä ja milloin se on päätetty?
Minä suhtaudun ydinvoimaan erittäin myönteisesti, mutta venäläiseen ydinvoimaan suhtaudun vähintäänkin varauksellisesti.
Fennovoiman olisi kannattanut pysyä kaukana Rosatomista. Voimala pitäisi tilata länsimaista ja voimalan omistuksen pitäisi myös olla kokonaan venäläisvapaa.- ydinvoimaaaa
Känä kirjoitti:
Minä suhtaudun ydinvoimaan erittäin myönteisesti, mutta venäläiseen ydinvoimaan suhtaudun vähintäänkin varauksellisesti.
Fennovoiman olisi kannattanut pysyä kaukana Rosatomista. Voimala pitäisi tilata länsimaista ja voimalan omistuksen pitäisi myös olla kokonaan venäläisvapaa.Motakos vuotta se Olkiluoto on nyt myöhässä? Valmistuuko koskaan?
- KepunVastuullaTaas
Siis Rehn odotetusti ajoi Fennovoimahankkeen maaliin. Että sillä lailla - KEPUT OTTIVAT TÄYDEN VASTUUN TÄSTÄ PAKKOPROJEKTISTA, KUTEN VANANEN, PEKKARINEN JA LEHTOMÄKI TALVIVAARASTA.
- sissos
Ville Niinistö, eduskunnan Känä! Molemmilla korvat heiluu, kun valehtelevat.
Känä on aina johdonmukaisen rehellinen. Sen takia arvostelen KEPUn yleistä epärehellisyyttä ja valehtelua.
Niin kauan kun KEPUn arvona on johdonmukainen pettäminen ja valehteleminen, minulla on tehtävää.- nugvamisu
Känä kirjoitti:
Känä on aina johdonmukaisen rehellinen. Sen takia arvostelen KEPUn yleistä epärehellisyyttä ja valehtelua.
Niin kauan kun KEPUn arvona on johdonmukainen pettäminen ja valehteleminen, minulla on tehtävää.Sorrut itsepetokseen, hallitus ei valmistele omia selvityksiään päätöksen pohjaksi googlettamalla, siihen tarvitaan faktatietoa, jota ei löydy ainakaan iltapäivälehtien palstoilta.
No niin, laita muutama esimerkki kepun valehtelemisesta ja pettämisestä hallitustyöskentelyssä! Taitaa johdonmukaisuutesi joutua kyseenalaiseksi muuten, kuin että osaat valehdella sujuvasti. - KepuPettääAIna
Tuo Olli Rehnin toiminta on jo hyvä esimerkki pettämisestä.
Viime syksynä Olli Rehn vastusti apinan raivolla Fennovoiman ydinvoimalaa.
- Nii-i-niih
Entinen kevytkomissaari Olli Rehn on aina ollut jotenkin säälittävä hahmo. Oman puolueensa sisälläkin häntä on aina vierastettu. Rehn on pudonnut aikoinaan europarlamentistä ja silloin hänet pelasti katuojasta Suomen silloinen EU-komissaari Erkki Liikanen.
- Hiohihihihiiii
Olli-oppipoika Rehn pitäisi panna maksamaan tuo konsulttiselvitys omasta pussistaan.
- kepulleloppu
Kyllä täällä lapissa jossa kepulla enemmistö useimmissa kunnissa
on joutunut ihmettelemään kepun suhmurointia ja todella tuntuu
oudolta että kepun kannatus on niinkin suuri ei kai lestaadiolaisia
ole niin paljon kuin 23%. Kyllä kepu,persut ja kristilliset on puolu-
eita joita normaalijärkisen ei kannattaisi äänestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566548Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394291- 542139
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381796Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151159- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 671008
- 8979