"
Ruotsin median mukaan 31-vuotias mies on Ruotsin vastarintaliikkeen Mälarinlaakson korkein johtaja. Mälarinlaakso on Ruotsin tiheimmin asuttua seutua, ja se kattaa Tukholman, Uppsalan, Västmanlandin ja Södermanlandin läänit.
"
Mitä isänmaallista siinä on, joku Swedu tulee kotimaahamme ja kuvittelee olevan poliiseja ylempänä? Porttikielto, tai siis maahantulokielto voitaisi julistaa!
mitä ihmettä, swedut sotkeutuu meidän asioihin?
10
58
Vastaukset
- dsgghh
Suomi tarvii myös tässä Ruotsin apua
- nfbdkdbfjdkdkk
yksittäistapaus. ei saa yleistää. tai no oli mukana toinenkin, mutta sekin oli yksittäistapaus ja ei saa yleistää.
- nuo_lurjukset
no sitähän se svl ajaa, suomea takaisin ruotsin vallan alle
heidän überführerinsä klas lund pitää suomalaisia muutenkin pohjasakkana, koska ei olla eurooppalaista rotua- kfjkdkdjdkdjdjd
käsittääkseni kalmarin unionia ne lähinnä henkiin herättelee. mikä olisi ihan hyväkin idea. ilman natsismia.
Voisin toisaalta väittää, että SVL ajaa ruotsia Suomen vallan alle. Tai sitten, voidaan sanoa, että nämä vastarintaliikkeet perustavat pohjoismaista liittoa, jolla ei välttämättä olisi selkeää johtajamaata
- epeleitä
Kyllä siinä hierarkkisuudessa jokin pääkaupunki ja tulenjohtomaa täytyis olla. Se Lund on kyllä melkonen epeli.
- hyihyihyi
katsopas noiden sååmenrååtsalaishyrri pellejen touhuja...
ovat sekä vasemmalla että oikealla ja kaikkea siltä väliltä... kuvittelevat ilmeisesti vieläkin, että joku "khäl-le-gystäf" ratsastaa valkoisella oriilla sotatantereelle ja teurastaa "ei-arjalaiset"? - his_story
onhan ne sotkeutuneet ennenkin.... esim. kansanteurastuksessa, jota kutsutaan nimellä "sisällissota", jota johti natsi mannerheim, oli vapaaehtoisia rååtsalaisia mm. nimenomaan juuri Mälardalenista teurastamassa vähävaraisia suomalaisia.
II maailmansodassa toistui sama kaava: vapaaehtosia rååtsalaisia ja natsisakemanneja oli pilvin pimein "vapauttamassa" suomea "bolsevismilta"... - Ettäsilleen
Ruotsista tulee vapaaehtoisia Suomeen ajamaan kuramunat ja niittinaamat pois!
- varför.inte
Kysehän on monikulttuurisuudesta ja siis ei vain suvaittavasta vaan toivottavasta ilmiöstä. Monikulttuurisuuden nimissä kaikki maan ulkopuolelta tuleva vaikutus on sinänsä arvokasta ja toivottavaa, niin myös tämänkin on oltava.
Vai onko monikulttuurisuutta vain Afrikasta ja islamilaisista maista tulevat ja eriväriset tulijat? Entä romanialaiset kerjäläiset?Entä kaikki muut paitsi ruotsalaiset jotka syyllistyvät väkivaltaan? Missä on lista ketkä ovat tai eivät ole suvaittavia?
Tarkennusta asiaan, arvon kulttuurimarxistit, ettei tule vahingossa suvaittua vääränlaisia rötöstelijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453