mun tarvis saada tietää ton house partyn sarjanumero?? kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka viittii auttaa..:)
sarjanumeroita..?
8
479
Vastaukset
- Simssilainen
Jokaisella House Party-levyllä on aivan oma sarjanumeronsa, joka sopii vain tiettyyn levyyn. Jos olet hukannut sarjanumeron, et voi muuta kuin ostaa uuden pelin.
- larpatus
ku mun kaveri anto mulle lainaks ton double deluxen ja se sano et mun pitää ettii jostain sihen se sarjanumero ko se on hukannu sen..?? kai se silee sit on..oivoi..
- Julii
Kyl ainaki mun mielestä kaikki sarjanumerot käy kaikkiin levyihin. Tai no en oo varma... Mut luulen nii.
- Simssilainen
Julii kirjoitti:
Kyl ainaki mun mielestä kaikki sarjanumerot käy kaikkiin levyihin. Tai no en oo varma... Mut luulen nii.
Luulet niin? Noh, luulet väärin. Mitä järkeä olisi muuten tolla sarjanumerolla? MINÄ olen 100% varma.
Kyllä siinä toimii mikä vaan. Ei kuitenkaan jonkun toisen pelin cd-key. Kaikki House Partyn cd-keyt toimii kenen vaan pelissä.
Siinähän tulis varmaan miljoonakustannukset vääntää joka kappaleelle oman cd-keyn silleen että se ei toimi toisissa. Nehän joutuis ohjelmoimaan jonku jutun siitä pelistä uudestaan.
- piip
Oletko kokeillut etsiä levyn sisällöstä? Joidenkin pelien sarjanumerot löytyvät peli cd:n sisältämistä kansioista. Itse ainakin olen näin saannut hukatun sarjanmeron talteen.
- tyyppi tyyppi
minulle ainakin kävi tälläinen:
4586-6575061-5806063-6426 tyyppi tyyppi kirjoitti:
minulle ainakin kävi tälläinen:
4586-6575061-5806063-64262500-6973661-1373301-1978
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543