antipersua, seuraa housut märkinä persujen kokousta viikonloppuna. Että kun vaan löytyisi jotain mistä voisi kirjoittaa tänne, sehän se antipersun elämä on. Pakonomainen tarve saada tänne jotain kuitattua persuista.
Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia, eikä tarvitse vaivata päätään jatkuvasti jollain Suomi24-huuhaapalstoilla.
Voin hyvin kuvitella että palstan pari
6
<50
Vastaukset
Päätit tänne kuitenkin kirjoittaa...
- ÄitiPepep
Nyt vaihtamaan housuja, HETI!!
ÄitiPepep kirjoitti:
Nyt vaihtamaan housuja, HETI!!
Tarkista ensin omat housusi, ennen kun alat muita hajusta epäilemään.
- ÄitiPepep
pepep kirjoitti:
Tarkista ensin omat housusi, ennen kun alat muita hajusta epäilemään.
Sot sot! Äitilles et puhu tuolla tavalla! Nyt ne housut vaihtoon ja heti! Ja mitä tuo Turun kartta tekee keskellä lattiaa?
- antipersux
tulispa Halla-aho käymään kotona niin voisin parvekkeelta häntä ihaillen "seisottaa"
teippasin perSSu immosen kuvan soinin ja halla-ahon viereen. ihana kolmikko! - tätimonica
Kun eivät pojat joisi sitä kiljua liikaa siellä Turussa, persujen päät ei kestä viinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101376- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2900Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85852Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14792- 32790
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37728Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724