Körttiläinen???

ystistyttö

No melkein? Olen ajatellut että se olisi oikein hyvä juttu, Törmäsin tuohon homouteen onko näin? olin yllättynyt kannattaako kaikki körtit tätä syntiä vaikea uskoa.
Eikö nämä puheet ole joidenkin juttuja ei pidä yleistää ei kaikkeen pidä uskoa.
Mitä mieltä on körttikansa!

3

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys, ystistyttö. Olen ollut körttiläisyydessä muutaman vuoden ja käynyt monissa siioninvirsiseuroissa. On totta, että körteissä on paljon niitä, jotka hyväksyvät homouden ja sen sukupuolineutraalin avioliiton (itse en hyväksy kumpaakaan). Erään arvotutkimuksen mukaan körttien eettiset arvot ja normit ovat pitkälti samat kuin suomalaisilla keskimäärin muutenkin.

On toki körttejä erilaisia ja olihan tässä jokin aika sitten se körttikapina, kun jotkut körtit kokivat, että Kristus Jeesus on jäänyt seurapuheissa liian vähälle.

• körttiläisyys

Minä kävin körttiopistoa ja silloin ei hyväksytty mitää neutraalia avioliittoa. Oli vain miehiä ja naisia. Jokaisella kaikissa kirkkokunnissa on omat mielipiteet. Körtit ovat vanhan aikaisia ajattelutavoiltaan. Ei pitäisi yleistää.

• kysymysmerkkinä

- lestadialaisilla on oma palstansa itse asiassa useampiakin ,miten se körtti palsta puuttuu täältä kokonaisuudessaan ?? - ihmetellyt asiaa pitemmän ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe