motonet lohja

eikiinnostaasiakas

Viisi myyjää vaan juoruaa keskenään ei kiinnosta asiakkaat???

23

2523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomilisä

      Kuka siellä vielä käy? BMW tukivarsi Motonetissä 45€ saksasta kotiovelle kaikki tukivarret eteen, koiranluineen 89€ ?? Heh! Antaa myyjien vain jutella keskenään!

    • mikko5v

      Johtuu varmaan asenteestasi, koska aina kun olen käynnyt siellä niin olen saanut palvelua. Joo ja bemari kuskille, tilaile vain saksasta kun muuten ei rahasi ei riitä :)

      • Suomilisä

        Älä mikko5v huolestu turhaan, kyllä ne riittävät.


    • MuualtaTullut

      Tyypillistä lohjalaista asiakaspalvelua, elämäänsä kyllästyneitä myyjiä joiden pahin vihollinen on asiakas.

    • mike6

      älkää kaverit viitsikö, nuoria myyjiä motonetissa ja varmaan juttelevat keskenään, mutta olisit mennyt ja kysynyt asiasi niin takaan, että olisit palvelua saannut, minä itse käyn paljon siellä ja tiedän että motoneteissa palvelu pelaa, mutta jos ei sillä hetkellä ole kiirettä, työssä kuin työssä, niin kyllä minäkin työkavereitteni kanssa juttelen, kuin seisoskelisin yksin jossain nurkassa.

    • peruslohjalaisen

      tuntomerkit: Ennakkoluuloinen, maalaisen oloinen ( koskee myös hienostelijoita, maalaisuus paistaa läpi, hämääminen ei onnistu, tyhmältä näyttää ) ja perinteinen suu auki vastaantulijoita tuijottaminen. Siinä kolme perus elementtiä. Mutta hyvä, että pysytte silti siellä Lohjalla. Esim. näin Stadilaisena tunnistan Lohjalaisen jos täällä näen, ja kuulemma moni muukin, siis ihan siitä ärsyttävästä, hieman hämillään olevasta, joskus uhoavasta ja yleensä erittäin typerästä olemuksesta. Ja pahimpia on ne jotka luulevat, että vaikka hieno auto ja "hieno" hiustyyli tekee ihmisestä Helsinkiläisen, näin se ei todellakaan mene. Parempia on siis ne jotka vain rehellisesti ovat omia itseään ja pörräävät siellä lohjalla lava-autojensa kanssa, kalja kassit kilisten ja ikkunasta ihmisille HOMO huudellen! Mistä tämän tiedän? Valitettavasti asuin teini iässä muutaman vuoden Lohjalla, vanhempien työn takia, mutta onneksi muutettiin takaisin tänne mahdollisimman nopeasti! Ai niin ja yksi juttu vielä mikä tuli mieleen: Muistan aina kuinka Lohjalaiset pitivät itseään kaupunkilaisina ja karjalohjalaisia ja oliko se sammatti (?) laisia landeina, arvatkaa mikä siinä oli hauskaa? LOHJALAISET OLIVAT AIVAN SAMANLAISIA PÖNDE PAUKKUJA KUIN NE KARJALOHJALAISETKIN ja ehkä vielä vähän enemmänkin! Hahahhahahahahahhahahahahahhhahahahhahahah. Sain aina hyvät naurut kun tätä asiaa seurasin! Lolollolololollololololllollololollol :-)


      Mutta ei mitään, ajelkaahan varovasti niiden traktorienne kanssa, vai onko siellä nyt muodissa ostaa joku leasing auto osa-maksulla ja leikkiä business miestä tai muuta menestyjää? Uuh, tosi cool.. Onnea ja menestystä!, olette kyllä ihan oma kansa!

      • BorninLohja

        Minä kävin peruskouluni Lohjalla, siellä opetettiin sekä lukemaan, että kirjoittamaan suomen kieltä. Ei tainnut siellä Kurkimäessä olla niin muodissa tuo koulunkäynti?


      • Lojo

        Taas joku vihtiläinen tai siuntiolainen trollaa. STADILAISET eivät ole kuulleetkaan Lohjasta.


      • Anonyymi

        Sanoisin "perusl" että kirjoituksesi osui aivan nappiin !!!!

        Peruslohjalaiset eivät muutu/luovu edes viidessä sukupolvessa ylimielisistä normikäytöksisiksi.

        Yst terv.

        Savosta Moskovan kautta Lohjalle saapunut..siis vieläkin koska olen sopeutuva ja muolimaa nähnyt.


    • speden_rautakauppa

      Olisin ostanut tavaran, joka oli oli Motonet-myyjän mukaan varastossa, eikä häntä kiinnostanut hakea sitä.
      Kävelin Motonetin vieressä olevaan kauppaan, jossa sielläkin tavara oli varaston puolella, mutta myyjä hymyillen haki sen ilman mitään mutinoita.
      Sanoi heillä vielä jalkojen toimivan, jos Motonetissä ei näin asiantila ole ja toivotti uudelleen tervetulleeksi.
      Jos omiin muroihin kuseminen on kivaa, jatkakaa vaan samaan malliin, äänestän kyllä lompakollani.

    • Kuluttajalta

      Motonetista olen aina saanut palvelua sitä pyydettäessä.Takuut toimii hyvin ja vaihdot.Erittäin hyvä suomalainen yritys .Suosittelen.

    • samallamitallatakaisin

      Olen aina antanut ja tulen antamaan kiukutteleville ja tylyille myyjille, ei pelkästään Motonetin myyjille jossa heitä on kyllä harvinaisen paljon kerääntynyt yhteen paikkaan. Eli jos vaikka myyjä ei osaa sanoa minun tullessasi kassalle " päivää " tai mitään muutakaan, niin turha ihmetellä jos asiakaskaan ei sitten sanaakaan sano. Ollaan sitten tylyjä, loppuun asti myös. Sitä saa mitä tilaa. Jos myyjä haluaa olla hankala on hän ensinnäkin väärässä ammatissa ja toisekseen turha täällä eikä missään muuallakaan mesota kuinka kaikki maailman asiakkaat ovat huonoja ja töykeitä, kyllä se vika yleensä löytyy ihan sieltä myyjättären omasta peilikuvasta. Asia loppuun käsitelty, PISTE.

    • mersu_mies

      Jos itse olisit kauppias tai vain myyjä, olisitko kiinnostunut rahattomista rutisevista asiakkaista?
      Kaupassa käynti edellyttää ainakin jonkin verran ostovoimaa.
      Ja onhan niinkin, että sellaiseen laatuautoon kuin bemari on, siihen on aina ostettava varaosat merkkiliikkeestä. Bemarin omistaja ei saa syyllistyä polkuhinta markkinoiden asiakkaaksi.
      Pitäkää se lippu korkealla, kun olette saaneet lipputuotteen.
      (PS. tämä "lippu" ei tarkoita säännöstelykuponkia, tarjous lipuketta)

      • rundqist

        Voi v...u, että alkaa oleen häiriintynyttä juttua! Käy nyt runkkaamassa pahimmat paineet pois!


      • unohditmainita

        Onko se sinun mersusi vuoden 87 vai 88? Onko mittarissa 900 000 vai jo miljoona? Ruostettakaan ei varmaan ole paljon, ei :-) Kaikki uskoo jorinasi, tai niin ainakin itse luulet. Mutta voihan sitä pitää sitä omaa Toyota Corollaa vm. 92 tietysti uutena mersuna, ei mitään käy se noinkin, olet varmasti todella onnellinen ja tyytyväinen " mersu mies " :-)


    • riippuu-ja-roikkuu

      Jos puhutaan siitä ympärässä olevasta motonetistä.. en tiedä onko Lohjalla muuta .. niin kyllä mun mielestä siellä erittäin hyvä palvelu. Minä tosin en jää odottelemaan palvelua, meen myyjän luo ja kysyn jos nään, että vapaana on. Toiset ehkä tykkää siitä, että myyjä tulee aina "mitä saisi olla?" kysymyksellä vaivaamaan jos asiakas vaan kattelee kamoja hyllujen välissä (itse en pidä siitä).

      • eikupuhutaan

        siitä ämpärissä olevasta motonetistä, Hahahhahahahahahhahahahhahahahhahahhahaha. Ihan kun lohja olisi jokin suurikin kylä.


    • niinninniin

      Semmoisia ne laiskat juoruämmät on:-)

    • AsiakasST

      Mukavia myyjiä ovat ei valittamista.

    • silmänruokaa39

      Lohjan Motonetin tytöt

    • makunsakullakin

      Jos pitää jostain suomileijonatatskapilottitakkivanhaamerikanrautaessonbaarirööki ihmisistä niin sit. Mua en nappaa.

    • Surkee-putiikki

      halvalla ei hyvää saa.

    • Anonyymi

      Täysin osaamatonta porukkaa, en mene enää lähellekään korjaamoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      29882
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      219
      19193
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      396
      10075
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6445
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      20
      4359
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3883
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      60
      3100
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1527
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1309
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      62
      1306
    Aihe