Kondom Rämisee

camaaannn

Skotin aka "fuck me" USA kuppilat kuntoon ohjelman sama käsikirjoitus jaksosta toiseen. Gordon Ramseytä kusetetaan joka jaksossa!

1. Ruoka on sontaa, kokki ei osaa tehdä mitään.
2. Omistajat kehuu ruokiansa maasta taivaaseen. Itse syövät lounaansa kotona.
3. Kylmiöt ovat täynnä pilaantunutta ruokaa. Kokki ja omistajat ihmettelevät itsekseen kuka on kylmiöt täyttänyt sonnalla. Ohjelman tuottajat tietenkin!
4. Haasteiden maassa ihmiset syövät pilaantunutta ravintolaruokaa ja kukaan ei haasta ravintolan omistajaa oikeuteen. Vastuuvapauslomake annetaan ilmeisesti jo ovella? Hollywoodista tuli Bollywood.
5. Kondom Rämisee näyttää pilaantunutta ruokaa ja samalla ihmiset muka syö sitä, ilman että kukaan haastaa oikeuteen. Kyseessä on sentään USA.
6. Asiakas on tyytyväinen Kondomin tekemään illan annokseen, mutta vanhalta menulta oleva kala jää kokilta edelleen raa'aksi. Ja syy on vanhassa menussa ei kokin taidoissa.
7. Nyt on uusi menuu ja kokkikin osaa heti valmista kalan kypsäksi, lihat oikeisiin raakuusasteisiin.
8. Sisustus on pakko uusia, koska asiakkaat ovat tykänneet syödä sonnan keskellä jo vuosia. Sokeitako jenkit on? Tuolit haisee kuselle, ruoka paskalle.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Täytyy tunnustaa

        että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
        Ikävä
        126
        1645
      2. jos saat yhden

        Toiveen esittää niin mikä olisi
        Ikävä
        100
        1203
      3. Huomenta päivää

        Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
        Ikävä
        201
        1068
      4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

        Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
        Suomalaiset julkkikset
        7
        995
      5. Vanhempi mies

        Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
        Ikävä
        54
        871
      6. Anna anteeksi

        Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
        Ikävä
        78
        803
      7. Aika haavat parantaa

        Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
        Ikävä
        171
        784
      8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

        HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
        Hallitus
        50
        773
      9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

        Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
        Ikävä
        96
        773
      10. Tänään kun näin sinut

        olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
        Ikävä
        52
        762
      Aihe