Nykyisin on tapana muistella retrohengessä vanhoja tuotemerkkejä, mainoksia yms. Itselleni on jäänyt ikimuistoisesti mieleen Enstex-housut tai oikeastaan haalarit. Ihan tietystä syystä.
Olin äitini kanssa kaupungilla kävelyllä. Minulla oli hirveä pissahätä, mutta ajattelin olla mainitsematta asiasta, koska haalari oli aika hankala riisuttava. Luulin jaksavani sinnitellä kotiin asti.
Kotiin oli kuitenkin vielä melkoisesti matkaa, ja hätä oli päässyt todella pahaksi. Ymmärsin, että ei tässä kohta muu auta kuin sanoa äidille. Olin juuri sanomaisillani, mutta silloin pissa jo pääsi, enkä saanut suihkua enää millään pysäytetyksi. Pysähdyin kuin seinään, ja äiti ihmetteli mikä minun tuli.
-Äiti, menee pissa housuun, sanoin hyvin nolona ja vaisuna samalla kun lämmin noro jo valui pitkin alushousun punttia.
-No, sitten äkkiä haalari auki ja tuohon tien varteen, äiti alkoi kiirehtiä. Hän ei vielä tiennyt, että nyt oli jo myöhäistä ruveta riisumaan haalaria.
-Niin...mut...kun se menee jo parhaillaan, sanoin entistä nolompana. Siinä vaiheessa housuun tulivat jo viimeiset tipat.
Äiti alkoi kauhistella: - No voi hyvä tavaton! Olisit sanonut aikaisemmin. Hän ei ollut suoranaisesti vihainen, pikemminkin säälitteli tilannettani. Selitin äidille asian juuri niin kuin se oli. Hankalat vaatteet ja virhearvio pidätyskyvystä. Todella häpeissäni olin; olin jo 6-vuotias, melkein 7 ja muutenkin iso poika.
Jatkoimme matkaa kotiin päin. Housuissa tuntui ilkeältä, ja kävelin levein askelin ja jalat harallaan. Äiti katseli aikansa hankalan näköistä kävelyäni, ja sanoi sitten, että älä viitsi kävellä tuolla tavalla; kaikki arvaavat mitä on tapahtunut. -Mutta kun se on niin inhottava, puolustelin. -No niin varmaan on, äiti myönteli. Voi hyvä lapsi, äiti huokaili ja säälitteli. Häpesin, häpesin ja vielä kerran häpesin.
Lopulta pääsimme kotiin ja housujen vaihtoon. Illalla äiti kertoi tapauksesta kylään tulleelle tädilleni, joka nauroi asialle makeasti.
Teini-iässä aloin saada seksuaalista nautintoa ajatuksesta, että joltakulta naiselta menisi pissa tai kakka housuun. Sittemmin jopa pukeuduin itse joskus naisten vaatteisiin ja laskin housuun. Minulla täytyy siis olla fetissi.
Mitä mieltä olette, samanhenkiset fetisistit, voisiko olla niin, että juuri näissä Enstex-haalareissa ja varsinkin tätini ivanaurussa on fetissini alkuperä ja sen synnyn syy?
Enstex-haalari ja pissafetissi
3
1501
Vastaukset
- Anonyymi
itse kans muistan Enstex housut lapsuudestani sitten tuli muitakin merkkejä myöhemmin.
Sellanen tapaus kävi meidän luokan tytöllekkin joskus ala-asteaikana että oli ne henkselitoppikset ja leikittiin lumessa kunnes silläkin tytöllä pääsi housuun,muitakin siellä oli mut mä näin sen tapahtuneen kun lähimpänä olin,sanoin et mennää meille niin ne kuivaa.
Ja niin siinä kävi,äitini otti tilanteen haltuun ja tyttö sai housunsa kuivateltua,olis kuulemma saanu satikutia jos olis kotiin menny märissä vaatteissa!
On kiehtonu itseäkin vanhempana nuo asiat toppikset ja housuun laskeminen,pari naista on alleensa laskenu je se kiihottanu. - Anonyymi
tarvitsen housut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909