Hei! Haluaisin tietää jotain hyviä loitsuja, en pahuuteen vaan hyvyyteen.
olisiko hyviä loitsuja?
loitsutyttö
131606
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 13
Vanhimmat
Olen muuten harjoittanut noituutta 2 vuotta
Ei niitä loitsuja oo ei ne toimi! Hyvät ihmiset älkää ihmeessä alkako harjoittamaan magiaa se on saatananpalvontaa!!
Hei "eisitäoo"! Anteeksi nyt, mutta sinun käsityksesi on väärin... Olet ilmeisesti nähnyt vain mustaamagiaa... Jos edes olet nähnyt sitä... Mutta SE on pahaa taikuutta. Ja kuten tuossa ensimmäisessä jutussani sanoin, haluan niitä loitsuja HYVYYTEEN, en todellakaan pahuuteen. Ja mitä ikinä siitä ajaelettekin, olen noita. Ja ne loitsut toimii kyllä, usko pois. Pitää vain uskoa, ja tahdonvoimallaan pistää se tapahtumaan. Ei sitä kuitenkaan PAKOTETA tapahtumaan, ei. Jos olet koettanut jotakin loitsua, olet varmaankin epäillyt, ja se ei ole tapahtunut...
Silloin kun harmittaa oikein kovasti niin pääsee loitsuja suusta...
Hmm... Ja mitäköhän tuo tarkoitti?
usko HERRAAN Jeesukseen niin pelastut.avuksi huuda Herran nimeä
Simsalabim
Älä ala harrastamaan loitsemista. Olivatpa loitsut sitten "hyviä" tai pahoja, ovat ne aina pahasta. Se kaikki on Jumalan tahtoa vastaan ja aiheuttaa sinulle ennen pitkää vain pahoja asioita. Itse olin nuorena kiinnostunut ihan samoista asioista ja voin kokemuksesta sanoa, että et tiedä, mihin olet astumassa. Lue mieluumin kristittyä kirjallisuutta. Älä anna Pahalle valtaa. Se tuhoaa elämäsi ennen pitkää.
Mä en tiiä uskonko taikuuteen mutta sitten uskon jos joku kertoo loitsun esimerkiksi lentämis loitsun ja se toimii niin tietty uskon.
Taikuutta ei ole. On vain hyväuskoisten vilkas mielikuvitus. On toki näyttäviä temppuja ja hyviä ns. taikureita, joilla on hyvät taustajoukot ja rekvisiitta. Sorminäppäryyteen ei taikuutta tarvita. Kertomukset kasvavat aikojen myötä.
Verenvuodon pysäyttämis loitsu:
Pysähdy veri, seiso veri
Seiso niinkuin Kristus
Jordanvirralla
Ja niinkuin piikaisten isä.
Tää toimii
Entisaikana oli kyllä ihan silkkaan kateuteenkin kysyttyjä manaajia epäonnea tuottamaan.Siksi tänäpäivänäkin ihmetys miksi juuri henkilöt jotka rakastettuja ja varsikin hyvä ura sitten jostakin syystä kuolevat ennenaikojaan joko onnettomuus joka ihan puskista tai yllätävä sairaus.
ElleRiina: nyt äkkiä sairaalaan töihin. Siellä ne neuloo ihan turhaan haavoja