olisiko hyviä loitsuja?

Hei! Haluaisin tietää jotain hyviä loitsuja, en pahuuteen vaan hyvyyteen.
131606
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Olen muuten harjoittanut noituutta 2 vuotta

Äänestä

Ei niitä loitsuja oo ei ne toimi! Hyvät ihmiset älkää ihmeessä alkako harjoittamaan magiaa se on saatananpalvontaa!!

Äänestä

Hei "eisitäoo"! Anteeksi nyt, mutta sinun käsityksesi on väärin... Olet ilmeisesti nähnyt vain mustaamagiaa... Jos edes olet nähnyt sitä... Mutta SE on pahaa taikuutta. Ja kuten tuossa ensimmäisessä jutussani sanoin, haluan niitä loitsuja HYVYYTEEN, en todellakaan pahuuteen. Ja mitä ikinä siitä ajaelettekin, olen noita. Ja ne loitsut toimii kyllä, usko pois. Pitää vain uskoa, ja tahdonvoimallaan pistää se tapahtumaan. Ei sitä kuitenkaan PAKOTETA tapahtumaan, ei. Jos olet koettanut jotakin loitsua, olet varmaankin epäillyt, ja se ei ole tapahtunut...

Äänestä

Silloin kun harmittaa oikein kovasti niin pääsee loitsuja suusta...

Äänestä

Hmm... Ja mitäköhän tuo tarkoitti?

Äänestä

usko HERRAAN Jeesukseen niin pelastut.avuksi huuda Herran nimeä

Äänestä

Simsalabim

Äänestä

Älä ala harrastamaan loitsemista. Olivatpa loitsut sitten "hyviä" tai pahoja, ovat ne aina pahasta. Se kaikki on Jumalan tahtoa vastaan ja aiheuttaa sinulle ennen pitkää vain pahoja asioita. Itse olin nuorena kiinnostunut ihan samoista asioista ja voin kokemuksesta sanoa, että et tiedä, mihin olet astumassa. Lue mieluumin kristittyä kirjallisuutta. Älä anna Pahalle valtaa. Se tuhoaa elämäsi ennen pitkää.

Äänestä

Mä en tiiä uskonko taikuuteen mutta sitten uskon jos joku kertoo loitsun esimerkiksi lentämis loitsun ja se toimii niin tietty uskon.

Äänestä

Taikuutta ei ole. On vain hyväuskoisten vilkas mielikuvitus. On toki näyttäviä temppuja ja hyviä ns. taikureita, joilla on hyvät taustajoukot ja rekvisiitta. Sorminäppäryyteen ei taikuutta tarvita. Kertomukset kasvavat aikojen myötä.

Äänestä

Verenvuodon pysäyttämis loitsu:

Pysähdy veri, seiso veri
Seiso niinkuin Kristus
Jordanvirralla
Ja niinkuin piikaisten isä.

Tää toimii

Äänestä

Entisaikana oli kyllä ihan silkkaan kateuteenkin kysyttyjä manaajia epäonnea tuottamaan.Siksi tänäpäivänäkin ihmetys miksi juuri henkilöt jotka rakastettuja ja varsikin hyvä ura sitten jostakin syystä kuolevat ennenaikojaan joko onnettomuus joka ihan puskista tai yllätävä sairaus.

Äänestä

ElleRiina: nyt äkkiä sairaalaan töihin. Siellä ne neuloo ihan turhaan haavoja

Äänestä

Kommentoi aloitusta

loitsutyttö kirjoitti:

Hei! Haluaisin tietää jotain hyviä loitsuja, en pahuuteen vaan hyvyyteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu